... og er det i alle rum? må indrømme jeg er vildt nærig med varmen fordi jeg tænker, at man bare kan tage mere tøj på. men kan godt se det måske var en ide at ændre praksis. vi har bare lige fået 1000 tilbage i varme, så ved jo det kan svare sig at spare. hmm 
men vil bare hente meninger. har i tændt i alle rum og hvor højt er der skruet op?
Jeg/vi har en ting vi ikke vil spare på og det er varmen. Når det begynder at blive koldt, så sætter vi varme på.
Ingen har godt af at fryse og slet ikke hvis man har børn.
Børn opholder sig mest på gulvene, og der er endnu koldere for dem end for os, så man lægger bare grunden til at de redder sig alt muligt, hvis man ikke sørger for at der er varmt og godt hvor de er.
Prøv selv at holde dig nede i guldhøjde et par timer, så skal du bare se hvor koldt der er (med mindre du selvfølgelig har gulvvarme, men det har de fleste mennesker ikke) 
Her i huset ligger indetemperaturen over HELE huset på 21-23 grader efterår, vinter og forår...og i ALLE rum.
Det skyldes så også at min søn har forsnævret luftrør og lavt emunforsvar, så han SKAL være varm, ellers er han nemlig konstant syg, og sådan har det været fra han var helt lille.
Men som tommelfinger regel er det, at medens børnene er små, så skal der være god varme i de rum, hvor de opholder sig, ellers er det at man hele tiden har børn med hoste, dårlige ører og alskens andre dårligdomme.
Så kan man skrue ned for varmen igen, når de først begynder at opholde sig i normal højde som os andre.

Kærligst
Sussie
Anmeld