hvad er jeres radiatorer skruet op på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.435 visninger
58 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Frøken J.

... og er det i alle rum? må indrømme jeg er vildt nærig med varmen fordi jeg tænker, at man bare kan tage mere tøj på. men kan godt se det måske var en ide at ændre praksis. vi har bare lige fået 1000 tilbage i varme, så ved jo det kan svare sig at spare. hmm

men vil bare hente meninger. har i tændt i alle rum og hvor højt er der skruet op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Benjamins'mor

Min søns står på 2 hele tiden.
Vores er på 3 om natten og slukket om dagen.
Og ellers var vi ikke varme på i resten af huset endnu.

Anmeld

18. november 2012

Chevro

Vi sparer ikke på varmen! Vores gulvvarme i huset er på 2, hvilket giver god varme nu, men bliver det først rigtig hårdt frost osv, står den på 2,5 - 3! Og 3 på badeværelset, når min lille søn jo ofte er nøgen og i bad osv.

Jeg kommer fra hus med brændeovn, så vi har en god varme. Jeg skal sku ikke rende rundt med tykke trøjer i mit eget hjem!

Anmeld

18. november 2012

come2

Frøken J. skriver:

... og er det i alle rum? må indrømme jeg er vildt nærig med varmen fordi jeg tænker, at man bare kan tage mere tøj på. men kan godt se det måske var en ide at ændre praksis. vi har bare lige fået 1000 tilbage i varme, så ved jo det kan svare sig at spare. hmm

men vil bare hente meninger. har i tændt i alle rum og hvor højt er der skruet op?

stuen- 2 - Badeværelse 1- spisestue- 1 og soveværelse- 1.

de andre er slukket

Anmeld

18. november 2012

Chevro

Og sparer heller ikke! :-) Går også i bad en halv time, hvis det passer mig! Det er en del af livet som jeg nyder! At give mig god tid og bruge tid på mig selv - specielt i badet osv. Så det er en stor udgift her (; Så det med at spare, kender jeg ikke til.

Anmeld

18. november 2012

K&S

Frøken J. skriver:

Køkken og stue er i et rum med 2 radiatorer, som begge står på 2 

Antons værelse står på 1 1/2 og vi har ikke varme på i soveværelset (der er som regel lukket ind til i løbet af dagen) 

Vi sparer ikke på varmen, jeg gider ikke have masser af tøj på og Anton skal kunne lege på gulvet uden at blive kold - og vi får i gennemsnit ml. 2-3000 tilbage i varme hvert år (det har jo også noget at gøre med hvor meget man betaler aconto - og det kan du sagtens få sat ned) 

Anmeld

18. november 2012

TeamRocket

Vi er nødt til at have vores på min 3, vi har et stort hus med utætte vinduer, og ungerne skal ikke fryse.

Anmeld

18. november 2012

NinaNymannMadsen

Stue og køkken 3 badeværelse 3 børneværelse 3 soveværelse 2
Men nu trækker det også ind alle steder her hjemme så lidt varme skal vi ha på.

Anmeld

18. november 2012

anynom

På Isabels værelse står radiatoren på 2,5, de to i stuen står på 3 (men der er også pivutæt) og i soveværelset står den på 1,5. Sidstnævnte rum har en konstant temperatur på 18 grader, perfekt en, os alle at sove i Derudover har vi skruet godt op for gulvvarmen i badeværelset, men der er heller ingen radiator + det ligger ud til en ydermur.

Anmeld

18. november 2012

morethanperfect

Heheh vores er høje .. Jeg hader at fryse !

Stuerne , 3 og 4 ..
Soveværelset , 3 .. Gangen , 4 , køkkenet 4 ...
Oscars soveværelse 2 tror jeg ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.