hvad er jeres radiatorer skruet op på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Laulund87

Det eneste jeg elsker ved vinteren er gulvvarmen på badeværelset

Så dejligt når man skal ud at tisse om natten og når jeg sidder derude og leger med Maria når hun er i bad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

vil altså bare lige understrege jeg ikke er en dårlig mor. der er ikke koldt nede i gulvhøjde for Rose, og det ved jeg fordi jeg tilbringer mange timer dernede med hende hun fryser heller ikke. det hjælper nok også på det hun er et mega varmt barn.

Hun er godt nok det varmeste barn ever.. Som jeg sagde så ville jeg tro Maria havde feber hvis hun havde så dejligt varme hænder

Anmeld

18. november 2012

K&S

Miia90 skriver:

her står i på 5 i alle rum. vi har en ende lejlighed og her er bare kold hvis vi skue længere ned  så her prøver vi mange penge på varme

Jeg ved ikke, om det gælder både leje og ejerlejligheder, men vi får en procentvis reduktion i varmeregningen, fordi vi har en endelejlighed - vi ejer 

Prøv at undersøge om I får det/kan få det? 

Anmeld

18. november 2012

Miin'Baby'Mus

Frøken J. skriver:

... og er det i alle rum? må indrømme jeg er vildt nærig med varmen fordi jeg tænker, at man bare kan tage mere tøj på. men kan godt se det måske var en ide at ændre praksis. vi har bare lige fået 1000 tilbage i varme, så ved jo det kan svare sig at spare. hmm

men vil bare hente meninger. har i tændt i alle rum og hvor højt er der skruet op?

Vi får også altid penge tilbage i varme  Måden at spare på er ikke at slukke nogle radiatorer imens andre kører, det er at tænde dem alle sammen så de kan hjælpes ad med at varme rummene op, de lukker nemlig selv ned når temp er som ønsket, men skal de varme andre rum op samtidig med så bliver ved at kører på højtryk og bruger derfor ekstra penge.

Alle vores står på 2 og der er en dejlig temp overalt herhjemme  Men jeg tænder dem så godt nok først her i vintermånederne - jeg er nemlig også nærrig, så det er først når jeg kan mærke kulden 

Anmeld

18. november 2012

Miia90

K&S skriver:

Jeg ved ikke, om det gælder både leje og ejerlejligheder, men vi får en procentvis reduktion i varmeregningen, fordi vi har en endelejlighed - vi ejer 

Prøv at undersøge om I får det/kan få det? 

tak. vi bor ti leje

Anmeld

18. november 2012

Dustmuz

Frøken J. skriver:

... og er det i alle rum? må indrømme jeg er vildt nærig med varmen fordi jeg tænker, at man bare kan tage mere tøj på. men kan godt se det måske var en ide at ændre praksis. vi har bare lige fået 1000 tilbage i varme, så ved jo det kan svare sig at spare. hmm

men vil bare hente meninger. har i tændt i alle rum og hvor højt er der skruet op?

her hos os, står radiatorerne på 4 (ud af 5) og selv der giver de minimalt med varme.. for at vi kan få lun radiator, skal vi faktisk skrue HELT op, og selv der bliver radiatoren ikke ordenlig varm..

Anmeld

18. november 2012

FrkZier

Frøken J. skriver:

vi har kun tændt varmen i stuen, og der står den på 2 ca

Anmeld

18. november 2012

jydeinden

Frøken J. skriver:

vores står forholdsvist højt i perioder, og det gør de fordi de nærmest ikke afgiver nogen varme. jeg var en gang selv nærrig med varmen, men det er jeg så absolut ikke mere, for hvis kæresten eller jeg fryser for en af os mere ondt end vi har i forvejen. og jeg nægter at rende rundt i vinterjakke indenfor.

Anmeld

18. november 2012

Lullaby

I stuen og hos ungerne 2, køkkenet 0, vores soveværelse 1, badeværelse 0 og gang 0

Anmeld

18. november 2012

Levi&LilysMor

Jeg kan ikke sove hvis der er for varmt, så på vores værelse er den på max ½, i stuen er begge radiatorer tændt, for at stuen bliver varm og de står begge på 2,5/3, inde ved Levi er den på 1½, i køkken 2½ og badeværelse 2½ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.