Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TeamRocket skriver: Vi er nødt til at have vores på min 3, vi har et stort hus med utætte vinduer, og ungerne skal ikke fryse.
Vi er nødt til at have vores på min 3, vi har et stort hus med utætte vinduer, og ungerne skal ikke fryse.
Det samme her, lorte vinduer Men jeg, og min datter, skal dælme ikke fryse og vi er nogle frossenpinde i forvejen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
badeværelset 2
køkkenet 2
børneværelset 3
vores værelse 2,5
stuen 2-3
Frøken J. skriver: ... og er det i alle rum? må indrømme jeg er vildt nærig med varmen fordi jeg tænker, at man bare kan tage mere tøj på. men kan godt se det måske var en ide at ændre praksis. vi har bare lige fået 1000 tilbage i varme, så ved jo det kan svare sig at spare. hmm men vil bare hente meninger. har i tændt i alle rum og hvor højt er der skruet op?
... og er det i alle rum? må indrømme jeg er vildt nærig med varmen fordi jeg tænker, at man bare kan tage mere tøj på. men kan godt se det måske var en ide at ændre praksis. vi har bare lige fået 1000 tilbage i varme, så ved jo det kan svare sig at spare. hmm men vil bare hente meninger. har i tændt i alle rum og hvor højt er der skruet op?
Stue og badeværelse 3
Gang 2
Soveværelse 2
Dyrerum 2,5
Køkken 0 (der er ingen radiator) + 2 værelser er varmen slukket da vi ikke bruger dem, men til vinter sætter vi dem nok på 1 så der ikke bliver iskoldt derinde
Ingen varme på, men vinduerne åbne Dog er de lukkede om aftenen, men bliver åbnet igen til natten. Dog MEGET lidt til natten.
Men vi har en lejlighed der kun har en ydervæg, så det er derfor. Når vi flytter kommer der nok lidt mere varme på. Og vi har jo heller ikke børn at tage hensyn til, men varmen bliver ikke tændt fordi MAria kjommer.
1 i nogle rum, 2 i de andre, og så ellers en striktrøje på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128