hvad er jeres radiatorer skruet op på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Laulund87

TeamRocket skriver:

Vi er nødt til at have vores på min 3, vi har et stort hus med utætte vinduer, og ungerne skal ikke fryse.

Det samme her, lorte vinduer Men jeg, og min datter, skal dælme ikke fryse og vi er nogle frossenpinde i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

B&J

badeværelset 2

køkkenet 2

børneværelset 3

vores værelse 2,5

stuen 2-3

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

I vores 2. Værelses er der kun varme på i stuen og den står på 3, soveværelset kan jeg ikke holde ud, hvis er varmt, så ingen varme der der er ikke radiatorer i andre rum. Hvis det bliver rigtig koldt låner vi en lille elradiator af mine forældre til køkkenet og den er så kun tændt, når vi skal være derude

Anmeld

18. november 2012

L&V

Frøken J. skriver:

... og er det i alle rum? må indrømme jeg er vildt nærig med varmen fordi jeg tænker, at man bare kan tage mere tøj på. men kan godt se det måske var en ide at ændre praksis. vi har bare lige fået 1000 tilbage i varme, så ved jo det kan svare sig at spare. hmm

men vil bare hente meninger. har i tændt i alle rum og hvor højt er der skruet op?

Vi har gulvvarme i 3rum og dem ved jeg ikke hvad står på... I soveværelset står den på 2 og i stuen og kontor på 3. Vi har sensorer på som sænker i de rum vi ikke bruger om natten og i hverdagen når vi er på arbejde

Anmeld

18. november 2012

Peanut

Stue og badeværelse 3

Gang 2

Soveværelse 2

Dyrerum 2,5

Køkken 0 (der er ingen radiator) + 2 værelser er varmen slukket da vi ikke bruger dem, men til vinter sætter vi dem nok på 1 så der ikke bliver iskoldt derinde 

Anmeld

18. november 2012

wamse

Stue 2-3
badeværelse 1-2
Lærkes værelse 2
gang 2-3

Men de står tændt hele døgnet igennem. Jeg har aldrig varme på i soveværelset

Anmeld

18. november 2012

Mettefpigen

Det skifter lidt.... Men stuen 2,5 lukas værelse 2,5 soveværelse 2,5.... Gangene er slukket og badeværelset har kun gulvvarme og den er høj da jeg ikk rigtig kan mærke den....

Anmeld

18. november 2012

Dinna88

Ingen varme på, men vinduerne åbne  Dog er de lukkede om aftenen, men bliver åbnet igen til natten. Dog MEGET lidt til natten.

Men vi har en lejlighed der kun har en ydervæg, så det er derfor. Når vi flytter kommer der nok lidt mere varme på. Og vi har jo heller ikke børn at tage hensyn til, men varmen bliver ikke tændt fordi MAria kjommer.

Anmeld

18. november 2012

Miss Kat

1 i nogle rum, 2 i de andre, og så ellers en striktrøje på.

Anmeld

18. november 2012

mortilnoahogmelina

HEr står de alle samme på det sammen .. vi har fjernvarme og sådan spare man mest på det har jeg fået fortalt ..

Så 2,5 står de alle på jeg elsker varme og mine børn skal ikke fryse eller ikke kunne lege på gulvet fordi der er koldt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.