hvad er jeres radiatorer skruet op på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

sne190810

Jeg fryser altid og har altid enormt meget tøj på alle steder. Så når jeg er hjemme vil jeg simpelthen ikke fryse mere end nødvendigt ..

3 x radiatoere i stuen (hvor af den ene ikke virker) står begge på 5. Jeg skruer først op på 6 når det er frostgrader udenfor

I soveværelset står den på 6, men der trækker det også som en gal ind af vinduet. Min datter sparker dynen af og det er simphelthen for koldt, hvis den ikke står på 6.

På toilettet står den også på 5, det er der puslebordet står så det er bevidst at der er lunt derude, til når datteren min skal ligge med bar numse osv.

Der er RIGTIG varmt i min lejlighed lige så snart solen og sommeren begynder så småt, da jeg bor helt øverst oppe på 5.sal med store vinduer der lukker rigtig meget lys ind. Så min radiatorer er helt slukket i hele det halvår, der er sol og sommer på programmet.
Jeg fik penge tilbage sidste gang , mener det var omkring de 1700kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Happiness

SussieThyssen skriver:

Sørg for at så længe du har en tumling, der smider dynen, at der ikke er koldt i hans rum

han sover i en "sovepose" af samme grund

Anmeld

18. november 2012

Fenja09

Vi har 3 radiatorer i stuen, en på 0, en på 2,5 og den sidste på 2. Derudover har vi en i køkkenet som står på 2, soveværelset på 1 ( hader et varmt soveværelse), bettepigens værelse står på 2 - det sidste rum er badeværelset og det står på 2.

Jeg hader at fryse, så er her koldt bliver der skruet op for varmen. Nu er vores datter begyndt at gå, men da hun kravlede tænkte jeg meget på varme fordi der er ekstra koldt i fodhøjde.

/Fenja

Anmeld

18. november 2012

Daydreamer81

3..... sparer ikke på varmen i vores hjem..

Anmeld

18. november 2012

roenlund

vi har varmestyring og den er sat til 19 grader (mener jeg) så alle radiatorer er skruet helt op men varmer kun hvis temperaturen er under 19 grader...

Anmeld

18. november 2012

SussieThyssen

Happiness skriver:

han sover i en "sovepose" af samme grund

Oki

Anmeld

19. november 2012

Kay

soveværelset er slukket.... gangen slukket, badeværelset slukket stuen er 2 tændt på 1 og den sidste slukket... vi bor i rækkehus med kuldskære naboer og alle her hjemme inc elna har det varmt... hun kan ikke engang havde body inden under en dragt uden at få det for varmt  så spild at jeg har købt tshirts og trøjer til hende 

Anmeld

19. november 2012

henh01

Nu har vi godt nok ikke radiatorer, men en varmepumpe der tempererer alle rum. Den står pt på 22 grader - over det hele, det fungerer som det er nu godt

Anmeld

19. november 2012

Moma

Nu har vi gulvvarme. Men varmeregningen er noget jeg ikke vil spare på.

Vi har vel omkring 22-24 grader i huset. I soveværelset har vi ingen varme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.