Manglede på arbejdsmoral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

Nadia&Daniel

Benjamins'mor skriver:

Det er der jo nogle der ikke kan klare.
Da jeg var 15, gik jeg i skole 08.00 - 13.30 hver dag. Havde en timer hjem og så på arbejde 3 gange om ugen. Det havde jeg det fint med. Jeg havde 4-5 timer mandag, onsdag og fredag.

Jeg synes bare det er lidt en svaghed, at man ikke kan/orker at arbejde 4 timer hver anden søndag - så bliver det sgu hårdt at komme ud på det danske arbejdsmarked  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

bøllen

Hi hi kan huske da jeg var selvstændig og skulle ansatte piger under 18 år  Armen et chok jeg fik ind imellem. De havde bestemt ikke samme arbejds iver som jeg kender fra mig selv. Næh nej man vil gerne have pengene men skal man også lave noget for dem

Heldigvis findes der også rigtig MANGE gode unge som gerne vil arbejde.

Anmeld

17. november 2012

Nadia&Daniel

bøllen skriver:

Hi hi kan huske da jeg var selvstændig og skulle ansatte piger under 18 år  Armen et chok jeg fik ind imellem. De havde bestemt ikke samme arbejds iver som jeg kender fra mig selv. Næh nej man vil gerne have pengene men skal man også lave noget for dem

Heldigvis findes der også rigtig MANGE gode unge som gerne vil arbejde.

Lige præcis  både af piger og drenge

Anmeld

17. november 2012

TNBC

tarkoflen skriver:

HHuJeg arbejdede 2-3 gange om ugen, da jeg gik i gymnasiet og klarede mig glimrende og kørte ikke død i noget job! Jeg havde en kæreste og en masse venner, så jeg er altså ikke gået glip af noget!

Synes faktisk det er lidt forkælet... Med mindre hun stort set ingen penge bruger og kan nøjes med su... Så må hun da gøre som det passer hende men ret fjollet hvis du spørger mig

Hun får ikke su hvis hun er under 18 og de fleste starter da i gymnasie når de er 15/16..

Anmeld

17. november 2012

Nadia&Daniel

Yurie skriver:

Hun får ikke su hvis hun er under 18 og de fleste starter da i gymnasie når de er 15/16..

Hun er nemlig 16 år - og lever vel af mor og far's penge, når hun nu kan nøjes med 4 timer om mdr. (selvom det er søndagstimer) 

Anmeld

17. november 2012

Carina:-)

Når man ser på arbejdsmoralen imellem mange voksne,ja så undre det mig ikke.

Hun går trods alt i skole,det er mere end man kan sige om mange ledige.

Så længe de unge kan se at det kan lade sig gøre at lade være med at arbejde og stadig have penge-ja så er der nogen der vil synes de er til grin hvis de jobber.

Så istedet for at forarges over det,tænker jeg at der heldigvis er mange andre der godt kan se fornuften i at have et fritidsjob .Og tjene sine egne lommepenge.

Anmeld

17. november 2012

Nadia&Daniel

Carina:-) skriver:

Når man ser på arbejdsmoralen imellem mange voksne,ja så undre det mig ikke.

Hun går trods alt i skole,det er mere end man kan sige om mange ledige.

Så længe de unge kan se at det kan lade sig gøre at lade være med at arbejde og stadig have penge-ja så er der nogen der vil synes de er til grin hvis de jobber.

Så istedet for at forarges over det,tænker jeg at der heldigvis er mange andre der godt kan se fornuften i at have et fritidsjob .Og tjene sine egne lommepenge.

Det er egentlig også en undren fra min side af.. At jeg er lidt i chok over den holdning til jobbet.. Ikke andet

Anmeld

17. november 2012

FrkZier

Nadia&Daniel skriver:

Hold da op.. Vist man så 16 årige ikke orker at arbejde HVER ANDEN søndag (som det ENESTE), hvordan skal man så klare et 37 timers job senere i livet??

Tænkt at sige: "jeg er bange for at køre død i jobbet, vist jeg arbejder hver anden søndag, så jeg vil gerne nøjes med en søndag om mdr."

Er i chok over unges arbejdesmoral i dag (selvom det overstående ikke 100% har noget med moral at gør)..

da jeg gik i Gym. arbejdede jeg fast tirsdag, torsdag, lørdag OG hver anden søndag - så tror bare hun er doven

Anmeld

17. november 2012

Nadia&Daniel

FrkZier skriver:

da jeg gik i Gym. arbejdede jeg fast tirsdag, torsdag, lørdag OG hver anden søndag - så tror bare hun er doven

Anmeld

17. november 2012

Carina:-)

Nadia&Daniel skriver:

Det er egentlig også en undren fra min side af.. At jeg er lidt i chok over den holdning til jobbet.. Ikke andet

Det kan jeg også godt forstå.

Jeg er bare som selvstændig med ansatte blevet noget hærdet mhs til folks arbejdsmoral. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.