Malene76 skriver:
JJammemen
Det kan jeg sagtens sætte mig ind i. Jeg frygtede at skulle ud af døren med ham, for jeg havde så svært ved at vi ikke rigtig kunne trøste ham. Det er svært nok at blive forældre for første gang og når så ens barn græder og græder og græder, så er der ikke DET man ikke vil gøre for at han får det bedre. For os virkede Zoneterapi kun mens vi var i gang med behandlingerne, da vi stoppede med dem, startede skrigereiet på fuld styrke igen. Jeg kunne mærkbart mærke forskel efter at han havde fået en behandling med Kranio Sekral massage. Det kan jeg simpelthen ikke anbefale nok. Men det gælder jo bare om at finde det der virker. Håber snart jeres lille nuller får det bedre.
KH Malene
Jamen her er Det er bare et helved at komme ud af døren. Man ønsker jo helst bare at sove selv lige så snart der er ro i huset .
Nu er Det vores nr 2, men vi var præcis det sammen igennem med den første og det er bare slet slet ikke sjovt . Det gør så ondt inden i . Jeg er så meget i søvn underskud eller det er vi alle sammen . Os vores lille dreng på 2 år . Det er så forfærdeligt .
Jeg ønsker os bare at det hjælper , vil bare gerne have lidt ro og lidt søvn ..
Tusind tak for din anbefaling . Vi har os selv prøvede det ..
Anmeld