Jeg har virkelig brug for et råd eller to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

mortilnoahogmelina

JustMe skriver:

VæTaTak

Krydser for at hun snart finder lidt ro go får gang i maven  Knus

Tak søde . Håber jeg godt nok os ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Masig

Mortil2tiloktober skriver:

Har hørt det ofte kun virker i perioder . Og det er os fint nok . Så stopper vi bare når det ikke virker mere . Ingen grund til at give det for bare at give det uden virkning .

Nej det ville jo være dumt... Så kan man holde en pause og så give igen senere hvis det er nødvendigt jo...

Anmeld

22. november 2012

mortilnoahogmelina

Masig skriver:

Nej det ville jo være dumt... Så kan man holde en pause og så give igen senere hvis det er nødvendigt jo...

Ja det tænker jeg nemlig os ..

Anmeld

22. november 2012

Malene76

Jeg har igennem hele indlæget overvejet at være anonym , men jeg vælger at stå frem og ikke gemme mig mere ..

Jeg har virkelig brug for et råd eller to , Jeg har en datter på 16 dage , Årh hun er skøn .. men hun skriger og skriger i alle sine vågne timer . Det Er virkelig virkelig hårdt . Og jeg mener virkelig skriger ,

Hun får modermælkserstatning da min mælk er helt væk desværre . Vi har fået anbefalet nan ha1 så den er vi startet på idag . INdtil da har hun fået allomin grøn ..
Hun kan ikke rigtig komme af med sin afføring Så der har vi købt movicol og giver hende har snakket med lægen ..
Vi cykler og med ben masser maven . Vi har idag været til sania krosai staves med hende og hun havde en del spændinger oppe i kraniet endnu mere i maven og i bækkenet..

Men nogen som har nogen gode råd .
Jeg er virkelig desperat da Det betyder ingen søvn til mor her . Og jeg kan snart ikke hænge sammen mere ..

Åhh du har min dybeste medfølelse. Felix skreg også nærmest alle sine vågne timer og det var så hårdt. VI var til Kranio Sekral massage og det gjorde bare underværker! Allerede efter EN behandling kunne væ mærke forskel. Felix var skæv i nakke og bækken og det var faktisk meget tydelig at se da hun sagde hvad vi skulle kigge efter. Han fik vel 4-5 behandlinger og det var alle pengene værd. HGvis vi skal have et barn mere, så tager jeg ud til hende igen når vi er hjemme fra hospitalet, om der er noget galt eller ej, bare så hun lige kan tjekke. Jeg skal ikke igennem sådan en periode igen. Det er alt for hårdt.

Kram og tanker herfra..

Anmeld

22. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har igennem hele indlæget overvejet at være anonym , men jeg vælger at stå frem og ikke gemme mig mere ..

Jeg har virkelig brug for et råd eller to , Jeg har en datter på 16 dage , Årh hun er skøn .. men hun skriger og skriger i alle sine vågne timer . Det Er virkelig virkelig hårdt . Og jeg mener virkelig skriger ,

Hun får modermælkserstatning da min mælk er helt væk desværre . Vi har fået anbefalet nan ha1 så den er vi startet på idag . INdtil da har hun fået allomin grøn ..
Hun kan ikke rigtig komme af med sin afføring Så der har vi købt movicol og giver hende har snakket med lægen ..
Vi cykler og med ben masser maven . Vi har idag været til sania krosai staves med hende og hun havde en del spændinger oppe i kraniet endnu mere i maven og i bækkenet..

Men nogen som har nogen gode råd .
Jeg er virkelig desperat da Det betyder ingen søvn til mor her . Og jeg kan snart ikke hænge sammen mere ..

Du får lige en kæmpe krammer herfra...

Jeg har ingen gode råd, da jeg ikk selv har været det igennem...
Men sidder lidt og tænker, om zoneterapi måske ikke kunne hjælpe ?

Endnu en krammer og nogeg søvn-støv sendes i dkn retning

Anmeld

22. november 2012

mortilnoahogmelina

LouiseVous skriver:

Du får lige en kæmpe krammer herfra...

Jeg har ingen gode råd, da jeg ikk selv har været det igennem...
Men sidder lidt og tænker, om zoneterapi måske ikke kunne hjælpe ?

Endnu en krammer og nogeg søvn-støv sendes i dkn retning

Vi har været til zoneterapi allerede to gange og skal igen i morgen. det virker som om det har hjulpet lidt nu skal vi bare have gang i den afføring det er der nemlig pt slet ikke desværre ..

Og tusind tusind tak for kram ..

Anmeld

22. november 2012

mortilnoahogmelina

Malene76 skriver:

VVigåhahar

Åhh du har min dybeste medfølelse. Felix skreg også nærmest alle sine vågne timer og det var så hårdt. VI var til Kranio Sekral massage og det gjorde bare underværker! Allerede efter EN behandling kunne væ mærke forskel. Felix var skæv i nakke og bækken og det var faktisk meget tydelig at se da hun sagde hvad vi skulle kigge efter. Han fik vel 4-5 behandlinger og det var alle pengene værd. HGvis vi skal have et barn mere, så tager jeg ud til hende igen når vi er hjemme fra hospitalet, om der er noget galt eller ej, bare så hun lige kan tjekke. Jeg skal ikke igennem sådan en periode igen. Det er alt for hårdt.

Kram og tanker herfra..

Vi har været til det behandling du skriver . Og skal igen mandag ..
Udover det har Vi os været til zoneterapi 2 gange. SKal igen i morgen ..

OG tak for forståelsen det er jo fantastisk nogen kan sætte sig ind i det ..

Anmeld

22. november 2012

Malene76

Vi har været til det behandling du skriver . Og skal igen mandag ..
Udover det har Vi os været til zoneterapi 2 gange. SKal igen i morgen ..

OG tak for forståelsen det er jo fantastisk nogen kan sætte sig ind i det ..

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i. Jeg frygtede at skulle ud af døren med ham, for jeg havde så svært ved at vi ikke rigtig kunne trøste ham. Det er svært nok at blive forældre for første gang og når så ens barn græder og græder og græder, så er der ikke DET man ikke vil gøre for at han får det bedre. For os virkede Zoneterapi kun mens vi var i gang med behandlingerne, da vi stoppede med dem, startede skrigereiet på fuld styrke igen. Jeg kunne mærkbart mærke forskel efter at han havde fået en behandling med Kranio Sekral massage. Det kan jeg simpelthen ikke anbefale nok. Men det gælder jo bare om at finde det der virker. Håber snart jeres lille nuller får det bedre.

KH Malene

Anmeld

22. november 2012

mortilnoahogmelina

Malene76 skriver:

JJammemen

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i. Jeg frygtede at skulle ud af døren med ham, for jeg havde så svært ved at vi ikke rigtig kunne trøste ham. Det er svært nok at blive forældre for første gang og når så ens barn græder og græder og græder, så er der ikke DET man ikke vil gøre for at han får det bedre. For os virkede Zoneterapi kun mens vi var i gang med behandlingerne, da vi stoppede med dem, startede skrigereiet på fuld styrke igen. Jeg kunne mærkbart mærke forskel efter at han havde fået en behandling med Kranio Sekral massage. Det kan jeg simpelthen ikke anbefale nok. Men det gælder jo bare om at finde det der virker. Håber snart jeres lille nuller får det bedre.

KH Malene

Jamen her er Det er bare et helved at komme ud af døren. Man ønsker jo helst bare at sove selv lige så snart der er ro i huset .
Nu er Det vores nr 2, men vi var præcis det sammen igennem med den første og det er bare slet slet ikke sjovt . Det gør så ondt inden i . Jeg er så meget i søvn underskud eller det er vi alle sammen . Os vores lille dreng på 2 år . Det er så forfærdeligt .

Jeg ønsker os bare at det hjælper , vil bare gerne have lidt ro og lidt søvn ..
Tusind tak for din anbefaling . Vi har os selv prøvede det ..

Anmeld

22. november 2012

Malene76

Jamen her er Det er bare et helved at komme ud af døren. Man ønsker jo helst bare at sove selv lige så snart der er ro i huset .
Nu er Det vores nr 2, men vi var præcis det sammen igennem med den første og det er bare slet slet ikke sjovt . Det gør så ondt inden i . Jeg er så meget i søvn underskud eller det er vi alle sammen . Os vores lille dreng på 2 år . Det er så forfærdeligt .

Jeg ønsker os bare at det hjælper , vil bare gerne have lidt ro og lidt søvn ..
Tusind tak for din anbefaling . Vi har os selv prøvede det ..

Det er så hårdt mens det står på og det påvirker hele familien. Krydser fingre for at lillepigen snart er ovre sine ture. Masser af tanker og kram herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.