Wik skriver:
Det er jo rigtig postitvt. Min mand er ikke ret god til at holde de aftaler vi eller han selv kommer med desværre, og han har også weekender eller natte hvor han spiller hele tiden væk. Men jeg tror jeg finder på en meget skarp opdeling.
Det kan være at I skal sætte jer ned og lave den skarpe fordeling OG blive enige om en konsekvens af at han ikke er god til at holde aftalerne.
Meget pædagogisk, men hvis I så har aftalt at onsdag aften er spillefri f.eks. og han ikke holder det, jamen, så kan han ikke blive sur på dig, eller modargumentere, den konsekvens I sammen har aftalt.
Herhjemme kommer konsekvensen af sig selv - jeg bliver UTROLIGT skuffet og irriteret de gange han "glemmer tiden" eller starter et spil velvidende at jeg når at komme hjem inden f.eks. Han ved godt selv at den er gal, og derfor forstår han godt at jeg bliver irriteret. Så derfor bliver jeg ikke super sur i de tilfælde, hvor tiden løber fra ham. Men det jeg gør er nok til at han langsomt tager det til sig.
Igår var der dog en svupser
Han sad jo og spillede med sin bror, og han havde lånt min computer, fordi hans bror er i stykker. Jeg ringer til ham og siger at jeg kommer efter min puter efter en lille halv time. 25 minutter efter træder jeg ind af døren, og de er HELT forgabte i et spil
De siger begge to, næsten i munden på hinanden, at der kun et gået et kvarter! Der måtte jeg altså grine, fordi det spil gør noget ved een
jeg måtte jo vise dem på telefonen, at de 25 var gået. Herhjemme ved os er det jo småproblemer i forhold til mænd der spiller dagene væk. Men jeg er sikker på, at der kan arbejdes på det! Min kæreste lever trods alt stadig, uden at spille så meget 
Anmeld