Dinna88 skriver:
Tråden handler om at det tager overhånd - og du skriver at computere er for teenagere. Det er da slet ikke relevant? Desuden så skrev jeg til ts, at jeg bare lige måtte skrive til dig, og jeg har ydermere skrevet andre, brugbare, indlæg baseret på egen erfaring.
Og jeg kan 100 % sige at det aldrig kommer til at tage overhånd her. Vi har aftaler omkring det, og det bliver holdt med meget få undtagelser
Du svarer desuden ikke på, om ikke man kan gøre begge dele
det tror jeg helt sikkert man kan - men jeg er bare glad for at have en kæreste, som kun kan finde ud af at tjekke vejret på DMI, hans holdning er lidt som min, ud og få noget frisk luft i stededet for.. men men men, hvis din kæreste er glad, så er det jo dejligt.. selvom jeg har den fordom at det er for teenagere.
mht om det er relevant, det skal du jo så heller ikke bestemme, jeg skriver hvad der lige falder mig ind og det er da i hvert fald teenageagtigt ikke at kunne styre det... Kan godt se det ik var det jeg skrev, men var nu nok mere det jeg mente end det at spille er for teenagere - my bad!
men det kører lidt ud på et sidespor nu synes du ik?
Anmeld