TeamRocket skriver:
Herhjemme overvejer jeg at gå fra min mand pga computerspil, han spiller min 6 timer om dagen og bliver direkte sur hvis jeg eller børnene har brug for ham, og guds nåde trøste mig hvis jeg vil have ham til ikke at spille en aften
faktisk er han lige kørt i vrede efter at have råbt af mig fordi jeg havde brug for han hentede børn, det er ham der har kørekort, men nej, her 3 uger før termin må jeg gå ned efter børnene med bækkenløsning hvis jeg ikke vil skændes, for han skal spille wow :-S føler mig så trådt på!
Nu ved jeg ikke om der er andre der har kommenteret dit indlæg, men det lyder meget som om din kæreste er afhængig af sit spilleri, på lige fod som en narkoman er afhængig af sine stoffer. Det er jo ikke "normal" adfærd at spille så meget når man har familie og heller ikke at blive meget hidsig over ikke at kunne spille ind i mellem.. Det svare vidst lidt til at du havde sagt til ham han ikke måtte få sit fix.
Jeg nævner det bare fordi det måske kunne afhjælpes.. så du ikke behøver at forlade ham. (Nu ved jeg jo ikke om du har andre problemer med ham, men tager bare udgangspunkt i at det er spilleriet du ikke kan magte.) Han skalefter min mening have noget hjælp, han må da kunne se det er en vild adfærd han ligger for dagen, hvis man viser ham den.
Blot en tanke..
Håber ikke jeg træder dig over tæerne, kender jer jo ikke og kan kun tage udgangspunkt i det du lige skrev her.
Håber i finder ud af det.
Anmeld