Åhh altså. Hvor kan det være svært - for kender det udemærket selv!
Min kæreste spiller også rigtig meget computerspil, han spillede på ret høj plan da vi begyndte at være sammen (vidste jo hvad jeg gik ind til), og når vi var sammen var der ingenting for han spillede på fast basis om aftenen med hans hold alle ugens dage, undtagen i weekenderne (det var før vi flyttede sammen og stiftede familie).
Men efter vi flyttede sammen, kan jeg godt mærke hvor hårdt det er at være afhængig af hans skide spilletider, hans mus og tastatur der larmer hele tiden! Han har været SÅ afhængig. Nu spiller han 2 timer hver dag man-tors, det er også fint nok, men han har planer om at stoppe når vores datter er kommet til verden og det glæder jeg mig til!
For f***** altså, hvor kan det være problematisk.... Her spiller han alt fra call of duty, dods, lol og wow.. Det er dog lol der er hit lige pt, da han ikke har noget fast hold lige pt da han ikke lever op til deres krav (at spille konstant, sagt ligeud)..
Og når han spiller så bliver han også bare sur hvis man nærmer ham næsten, hvis han er midt i en vigtig kamp, så kender alt til dit zombie-problem! 
Så kender dine frustrationer, men har ingen gode råd, da min mand selv kan se sit problem og stopper heldigvis til februar 
Anmeld