Wik skriver:
Vil høre om der er flere der har det som jeg, og har gode råd
Min kære mand, har altid spillet meget computer. Han ser ikke fodbold og er ellers også aktiv. I starten af vores forhold var det Counter Strike der fyldte meget.
Nu hvor vi er gift og har nummer 2 på vej og året er 2012, er det LOL der spilles.

Det kan ikke udtrykkes med ord, hvor træls jeg synes det spil er. En ting er at musen klikker 1000 gange i minuttet, men det er ydermere et spil man ikke kan gå fra når det passer en. I der læser dette indlæg kender nok allerede til den problemtaik at et spil tager mellem 20 min. og 1,5 time, og mens det står på er manden en Zombi. Hvis man falder ned af trappen skæres sin finger over eller ens børn er død syge, så der det bare ærgeligt for man kommer i bad standing hvis man går fra spillet.
Jeg er ikke tilhænger af at man sætter strikse regler op for sin mand eller kvinde. Men jeg er så træt af at jeg i 1-4 timer om dage i vores hverdag har en mand der ikke er til stede!!
Er det nogen der har et godt råd, eller evt. en ide om man kan blokere det LORTE spil fra hans computer?
Nu har vi da heldigvis ingen børn her i huset..
Men nu hvor vi begge er sygemeldt, kan nogen dage da godt komme op på 10-12 ja endda 16 timers spil 
så hvis du syntes din mand spiller meget, så skulle du møde mig
haha..
men ja, vi har det også sårn herhjemme, at hvis den ene spørger om hjælp, så hjælper man da, og hvis man er midt i at blive slået ihjel eller sårn noget, jamen så spørger man om det kan vente 1 min, kan det ikke. ja så det sq bare ærgeligt, så dør man
hehe
har før måtte lade livet et par gange for Jydeinden
hehe
og kommer nok til det mange gange endnu..
Men mit forslag som inkarneret gamer..
Snak med ham.. Det er faktisk det du kommer længst med..
Hvis du blokere hans spil eller sådan, så kan du være 200% sikker på, så mister han alt respekt for dig, og finder nok et andet sted og bo..
jeg selv ville bare fjerne blokeringen og sætte en blokering på internettet generelt, så kun divs online spil kunne komme på 
(fordelen ved at være en smule IT kyndig)