Kan man tillade sig at købe brugt børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

FruK

Jeg køber masser af brugt, selvom vi godt kunne få råd til at købe nyt. Når jeg køber hos Mødrehjælpen så tjener de jo på mig - og samtidig giver jeg dem gerne det, vi ikke selv skal bruge mere. På den måde får de mulighed for at hjælpe flere.  Win-win... Og i øvrigt virker det ikke som om de løber tør for tøj og ikke har til "mere værdigt trængende" lige med det første. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har en skøn søn på 2 år..

jeg køber sommetider strømpebukser, huer, vanter, trøjer, bukser , bodyer brugt fra mødrehjælpen..

jeg får su og min mand får omkring 12 tusind om måneden... men jeg føler mig som dårlig mor og er sommetider kritisk for at købe brugte tøj til vores søn... kan jeg tillade mig det?

min mand føler det er folk der ikke har så mange penge som køber brugte tøj ... men man spare jo så meget .. og det er ikke falmet tøj det er ret nye og bare billige.

hvad synes i?

Altså vi mangler heller ik ligefrem penge, men det er da sund fornuft at købe brugt, så det gør jeg mig skam oz i

Du støtter jo oz et godt formål ved at købe hos mødrehjælpen så selvfølgelig kan du tillade dig det!

Anmeld

15. november 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Hej piger

jeg køber sommetider strømpebukser, huer, vanter, trøjer, bukser , bodyer brugt fra mødrehjælpen..

jeg får su og min mand får omkring 12 tusind om måneden... men jeg føler mig som dårlig mor og er sommetider kritisk for at købe brugte tøj til vores søn... kan jeg tillade mig det?

min mand føler det er folk der ikke har så mange penge som køber brugte tøj ... men man spare jo så meget .. og det er ikke falmet tøj det er ret nye og bare billige.

hvad synes i?

Har det ligesom dig, men jeg køber ikke brugt til min søn, sådan er jeg bare ikke, heller ikke min mor gav min søster og mig brugt tøj på såe... men det er jo forskelligt..

Jeg er så heller ikke den type, som KUN vil have mærketøj, jeg køber det jeg synes er sødt og flot faktisk og køber meget i føtex, bilka eller h og m... og han ser da smart ud i det tøj 

Anmeld

15. november 2012

millesofie

Anonym skriver:

Hej piger

hvad synes i?

smiler

jeg køber en blanding af nyt og brugt til min datter på knap 3år
og det har jeg hele tiden gjort
og nu hvor vi venter os igen er der jo både arvetøj og jeg har lige købt en pose blandet brugt tøj på nettet
og så skal jeg da også ud og købe en lille ny ting

men ærligt kom over det, det er tøj ikke kærlighed

så længe det er sødt og pænt hvad gør det så om der er andre der har haft det på før?
+ det spare jo naturen for en del
tænk hvis alle købte brugt nogle gange også til sig selv

Anmeld

9. januar 2013

Connie dk

Det er bestemt ikke nogen skam at købe tøj hos genbrug, tænk på hvor meget man kan spare og hvor hurtigt børn egentlig vokser ud af det. 

Anmeld

9. januar 2013

Connie dk

nu kom mit indlæg måske til at se ud som om jeg sælger brugt, men det er ikke tilfældet alt tøj på mit lager er nyt fra nedlagte butikker, fabrikker og restlagre. Mine billlige priser kan jeg tilbyde fordi jeg udfører alt arbejde selv incl. min webshop, foto af tøj o.s.v. Kig forbi engang og se hvad jeg kan tilbyde af billigt børnetøj

Anmeld

9. januar 2013

AnnaK89

Selvfølgelig kan du det
Synes det er så fint at genbruge - og det er jeg løvrigt også selv stor fan af

Anmeld

9. januar 2013

Isabella_mor

jeg har aldrig haft noget imod at købe brugt..

der er jo en masse fordele ved at øbe brugt tøj...

1. det er billigt

2. man KAN være heldig at få mærketøj til langt under det halve.

3. det er godt for miljøet. 

Anmeld

9. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det gode ved brugt tøj er jo at alle kemikalier, der bliver brugt for længst er vasket ud af tøjet. Det syntes jeg er rart, så her bruger vi også gerne genbrugstøj. Vh stine

Anmeld

9. januar 2013

Carina:-)

Det tror jeg altså ikke der er nogen der ligger mærke til-

Her sælger og køber jeg lystigt på f.eks Trendsales.

Og kan sagtens finde på at købe brugt bare det er i pæn stand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.