Hvad ? slut ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Jeg kan godt forstå du føler dig svigtet. Men jeg kan også godt forstå din ham. Hvis I ikke har fællesøkonomi, så hører det da ingen steder hjemme at snage på den måde.
Vi har heller ikke fællesøkonomi selvom vi er gift, har hus og har barn. Vi sætter penge ind på en fælles konto til mad osv. Resten af vores indtægter bruger vi som vi vil - uden at sætte spørgsmålstegn ved den andens valg. Selvfølgelig går hverken han eller jeg ud og køber en ny sofa eller lignende uden at snakke sammen først, men hvis han tager i byen og brænder 1000 kr af, så er det hans eget valg.

Hvis du ikke har råd til "alt det I skal" de næste uger, så skulle du måske have sagt nej til noget af det eller i det mindste have spurgt om ham om han kunne lægge ud (eller betale for dig).

hmmmm det er ting vi skal SAMMEN, ting vi har snakket om og meldt og til SAMMEN ..

Det hele vi skal er snakket igennen .. inden hans by tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Håber det løser sig

Mange tak skal du have

Anmeld

11. november 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Puha stakkels dig, kram herfra..

Anmeld

11. november 2012

anynom

Anonym skriver:

hmmmm det er ting vi skal SAMMEN, ting vi har snakket om og meldt og til SAMMEN ..

Det hele vi skal er snakket igennen .. inden hans by tur

Og nu har han ikke nok penge til det eller hvad?

Anmeld

11. november 2012

DitteFisk

Jeg tror slet ikke jeres problemer handler om økonomi, rent ud sagt. Det handler om nogle andre ting - kommunikation måske? Dårlig samvittighed/bebrejdelse , misforståelser/beskyldninger, den slags..  dét med pengene der jo bare et lille udpluk går jeg ud fra. Det kan da dårligt være derfor han tager sine ting og skrider.. 

Jeg er sikker på han er klar over hvad du føler. Svigt, osv. Og måske går han rundt med kronisk dårligs amvittighed over ikke at være god nok? (nu gætter jeg bare). Det kan føre til at masse dumme beslutninger fra hans side, som gør dig endnu mere skuffet og så kører cirklen. 

Men ved du hvad han føler? Det er nemt for os kvinder at sige, jeg føler sådan og sådan dernæst forfulgt af forventningen om, at det er noget hans kal rette op på (feks. at du ikke føler du kan stole på ham). Det er en kæmpe pres. 
Prøv at vend den indad - hvor kan du ofre dig og gå på komprimis med ham? Handler det om, at han ikke føler sig anerkendt så påskøn ham lidt oftere og undgå stride blikke og bebrejdende toner (undskylder hvis det overhovedet ikke passer på jer, det er blot eksempler). Eller hvad handler det om fra hans side? 

Håber det løser sig 

Anmeld

11. november 2012

anna111

Profilbillede for anna111

ville ikke lige gå uden et  håber alt løser sig for dig du kan jo heller ikke være i et forhold i længten hvor du ikke kan stole på din kæreste held og lykke her fra 

Anmeld

11. november 2012

henh01

Jeg har stået i lidt a la samme situation som dig - forskellen var bare at min x havde lånt mit kort fordi han skulle hæve 200 kr til sin bytur og i stedet havde han brugt rup og stub (1600 kr) på MIT kort! Jeg var rasende!

Nå, når det er sagt så synes jeg som du selv skriver at det var forkert af dig at kigge i hans pung, men somme tider gør man ting man ved er små dumt fordi andet ligger til grund for en mistro/uro omkring hans ærlighed.
Jeg synes det virker meget drabeligt af ham at ville gøre det slut med dig så brat og kan simpelthen ikke lade være at tænke påom de 800 kr er brugt for at charmere andre kvinder - om han har lavet noget gris han nu ikke kan komme ud af?

Ellers tænker jeg som andre skriver at han er kommet så¨langt ud af Jeres forhold at det hele kan være ligemeget - sådan fårjeg det selv når jeg virkelig får nok; så bliver jeg pisse kold og fuldstændig ligeglad hvis du forstår, men så ved jeg også at det er definitivt slut når jeg får det sådan.

Anmeld

11. november 2012

MortilElias2010

Loa skriver:

Jeg tror ærlig talt at jeg havde valgt at droppe ham inden han havde chancen for at sige det var slut (havde jeg stået i dit sted)
Hvis han syntes det er vigtigere at spilde 800 kr på byen i stedet for at hjælpe dig/jer igennem månederne og til dyrlægen med din hund, så er han fandme ikke værd at samle på....
Så er jeg sgu mere eller mindre ligeglad om i har hver jeres økonomi eller om du har tjekket hans pung, man hjælper fandme hinanden og i har både barn og hus sammen, så fatter jeg slet ikke hans prioritering......

Jeg er så fuldstændig enig her! 

Til TS: Jeg kan godt forstå hvor chokeret du føler dig, har selv en mand der har brugt den der med at det er slut flere gange Og er blevet knust hver gang. Og ja det bunder normalt overhovedet ikke i den situation der har udviklet det men noget helt andet - især kommunikation kommunikation kommunikation, men vi lærer også hele tiden så vi er på trods af det stadigvæk sammen, men det løste sig ikke i løbet af dagen - det har normalt taget flere dage førend vi kom overens! 

Jeg er fuldstændig enig i at når man har valgt at skulle noget sammen og har købt hus sammen, så skal man hjælpe hinanden. Min mand tjener også mere end mig og jeg er også bundet af en lille løn (indtil j får fast arbejde) og vi har to katte sammen som han selvfølgelig bidrager til kan komme afsted til dyrlæge når det er nødvendigt, for det gør man og fordi han holder af dem på lige fod med mig. Og nej man kan sgu ikke vide at der pludselig bliver akut behov for dyrlæge uanset - i mit tilfælde er der ikke råd til at tage fra det jeg får ind hver måned andet end til faste udgifter og vi går ikke engang i byen (bortset fra høstfesten i fredags med alt betalt af vores udlejer) Men selvfølgelig hjælper man hinanden kog kan godt forstå du blev harm da du først så pengene.. dog vil jeg sige at det jo kunne være at han kun havde tænkt sig at bruge de 200kr. af dem. Det kunne du jo ikke vide inden han tog afsted og måske har det du sagde provokeret ham til at bruge dem alle. 

Men i bund og grund forstår jeg godt hvordan du har det og bliver virkelig ked af det på dine vegne fordi jeg genkender den følelse sådan en udmelding gør! 

Så et stort kram og lad ham være og svar kun hvis han spørger om noget. Vær lidt cool og lad ham overveje lidt indeni i sig selv uden at præge ham for det kan provokere ham yderligere - med tanke på at du gerne vil blive sammen med ham ellers skal du bare gå til ham for så er det endegyldigt slut, det tror jeg næsten godt vædde med. 

Et råd jeg har fået af min mor, vær lidt cool når han opfører sig barnligt for selvfølgelig skal man ikke bare stoppe et forhold på en sådan måde når I er så fasttømret med hus barn osv. 

Skriv endelig i pb hvis du har brug for det, jeg skal nok være der! 

Anmeld

11. november 2012

Camilla <3

Loa skriver:

Jeg tror ærlig talt at jeg havde valgt at droppe ham inden han havde chancen for at sige det var slut (havde jeg stået i dit sted)
Hvis han syntes det er vigtigere at spilde 800 kr på byen i stedet for at hjælpe dig/jer igennem månederne og til dyrlægen med din hund, så er han fandme ikke værd at samle på....
Så er jeg sgu mere eller mindre ligeglad om i har hver jeres økonomi eller om du har tjekket hans pung, man hjælper fandme hinanden og i har både barn og hus sammen, så fatter jeg slet ikke hans prioritering......

Haps! 

Den hopper jeg med på, man må da kunne hjælpe hinanden. Det har i jo også gjort før!! 

Kæmpe kram.

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Og nu har han ikke nok penge til det eller hvad?

Pas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.