Loa skriver:
Jeg tror ærlig talt at jeg havde valgt at droppe ham inden han havde chancen for at sige det var slut (havde jeg stået i dit sted)
Hvis han syntes det er vigtigere at spilde 800 kr på byen i stedet for at hjælpe dig/jer igennem månederne og til dyrlægen med din hund, så er han fandme ikke værd at samle på....
Så er jeg sgu mere eller mindre ligeglad om i har hver jeres økonomi eller om du har tjekket hans pung, man hjælper fandme hinanden og i har både barn og hus sammen, så fatter jeg slet ikke hans prioritering......
Jeg er så fuldstændig enig her!
Til TS: Jeg kan godt forstå hvor chokeret du føler dig, har selv en mand der har brugt den der med at det er slut flere gange Og er blevet knust hver gang. Og ja det bunder normalt overhovedet ikke i den situation der har udviklet det men noget helt andet - især kommunikation kommunikation kommunikation, men vi lærer også hele tiden så vi er på trods af det stadigvæk sammen, men det løste sig ikke i løbet af dagen - det har normalt taget flere dage førend vi kom overens!
Jeg er fuldstændig enig i at når man har valgt at skulle noget sammen og har købt hus sammen, så skal man hjælpe hinanden. Min mand tjener også mere end mig og jeg er også bundet af en lille løn (indtil j får fast arbejde) og vi har to katte sammen som han selvfølgelig bidrager til kan komme afsted til dyrlæge når det er nødvendigt, for det gør man og fordi han holder af dem på lige fod med mig. Og nej man kan sgu ikke vide at der pludselig bliver akut behov for dyrlæge uanset - i mit tilfælde er der ikke råd til at tage fra det jeg får ind hver måned andet end til faste udgifter og vi går ikke engang i byen (bortset fra høstfesten i fredags med alt betalt af vores udlejer) Men selvfølgelig hjælper man hinanden kog kan godt forstå du blev harm da du først så pengene.. dog vil jeg sige at det jo kunne være at han kun havde tænkt sig at bruge de 200kr. af dem. Det kunne du jo ikke vide inden han tog afsted og måske har det du sagde provokeret ham til at bruge dem alle.
Men i bund og grund forstår jeg godt hvordan du har det og bliver virkelig ked af det på dine vegne fordi jeg genkender den følelse sådan en udmelding gør!
Så et stort kram og lad ham være og svar kun hvis han spørger om noget. Vær lidt cool og lad ham overveje lidt indeni i sig selv uden at præge ham for det kan provokere ham yderligere - med tanke på at du gerne vil blive sammen med ham ellers skal du bare gå til ham for så er det endegyldigt slut, det tror jeg næsten godt vædde med.
Et råd jeg har fået af min mor, vær lidt cool når han opfører sig barnligt for selvfølgelig skal man ikke bare stoppe et forhold på en sådan måde når I er så fasttømret med hus barn osv.
Skriv endelig i pb hvis du har brug for det, jeg skal nok være der! 
Anmeld