Hvad ? slut ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Nej det har vi ikke, vi har hver vores lønkonto .

Jamen ligesåvel som han har brug for at komme ud, det samme har jeg!

Jo men ikke hvis du ikke har nogle penge? Og har en hund der skal til dyrlæge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Så syntes jeg absolut slet ik du har noget at gøre i hans pung og sætte spørgsmålstegn ved hva han vil bruge hans penge på.. Så var jeg sku os blevet vred

Okay, hver vores meninge ..

når jeg havde på fornemmelsen han ikke talt sandt.

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Jo men måske er det noget som I burde have afklaret inden I købte hus sammen. Nemt at være bagklog. Jeg kender ikke din mand og ved derfor ikke hvad der sker hos jer. Men jeg vil umiddelbart tro, at han ikke gider mere (efter hvad du beskriver) og så har det her med lommepengene til en fest været det der ligesom skubbede ham over kanten.. Og det er jeg ked af.

Det har INTET med vores huse køb at gøre !

Det har ALDRIG været sådan her før !! Vil jeg lige under strege

synes BESTEmt ikke der er lomme penge

Anmeld

11. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Okay, hver vores meninge ..

når jeg havde på fornemmelsen han ikke talt sandt.

Ja det må man sige men det ska der os være plads til

Jo jo men hvis du ik havde spurgt om noget du ik sku blande dig i så havde han i løjet.. Men mon ikke der ligger mere i at han ik vil mere..

Held og lykke med det ska du hvert fald ha

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Jo men ikke hvis du ikke har nogle penge? Og har en hund der skal til dyrlæge?

Jeg vidste ikke jeg vil have en hund der sku afsted , men det os lige meget for jeg skal nok  finde ud af tingene, det åbenbart okay man går og lyver om penge i sted for at være ærlig !

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det må man sige men det ska der os være plads til

Jo jo men hvis du ik havde spurgt om noget du ik sku blande dig i så havde han i løjet.. Men mon ikke der ligger mere i at han ik vil mere..

Held og lykke med det ska du hvert fald ha

Tak

Anmeld

11. november 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Jeg vidste ikke jeg vil have en hund der sku afsted , men det os lige meget for jeg skal nok  finde ud af tingene, det åbenbart okay man går og lyver om penge i sted for at være ærlig !

Men hvis ikke han havde en grund til at lyve ville han vel ikke gøre det? Måske ved han at du vil reagere sådan her hvis han sagde hvor mange penge han havde med især fordi du har brugt alle dine?

Anmeld

11. november 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Det har INTET med vores huse køb at gøre !

Det har ALDRIG været sådan her før !! Vil jeg lige under strege

synes BESTEmt ikke der er lomme penge

Nej men på et eller andet tidspunkt tipper bæret og det er så sket her. Hvis du havde en forventning om, at fordi I købte hus sammen, at I så havde fællesøkonomi så burde du have snakket med ham om det. Han mener åbenbart ikke det samme. SÅ et eller andet sted har det jo noget med huset at gøre. Du skriver jo selv, at du synes at I har købt hus sammen så derfor skal I hjælpe hinanden. Det er jo ikke sikkert at han synes det samme.

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Men hvis ikke han havde en grund til at lyve ville han vel ikke gøre det? Måske ved han at du vil reagere sådan her hvis han sagde hvor mange penge han havde med især fordi du har brugt alle dine?

Det sagde han os.

Jeg har ikke brugt mine penge, jeg har bare ikke SELV råd til alt det vi skal de næste par weekender.

( Jeg er GOD til at spare på mine penge) Der er bare ikke plads til noget sjov.

Og han siger til mig han ikke rigtig har nogle penge, men han har til at kan bruge 800 kr i byen ,.

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Nej men på et eller andet tidspunkt tipper bæret og det er så sket her. Hvis du havde en forventning om, at fordi I købte hus sammen, at I så havde fællesøkonomi så burde du have snakket med ham om det. Han mener åbenbart ikke det samme. SÅ et eller andet sted har det jo noget med huset at gøre. Du skriver jo selv, at du synes at I har købt hus sammen så derfor skal I hjælpe hinanden. Det er jo ikke sikkert at han synes det samme.

Undskyld mig, men det har vi altså ALTID gjort !! hjulpet hinanden ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.