Jeg er helt ude af den 
Igår tog min mand til fest, jeg spørger til hvor mange penge han regner med at bruge, ( Fordi jeg er på dagpenge og kun har fået 6000 kr før skat)
vi står og skal have hunden til dyrelæge, julefrokost osv
Jamen han regnet med at kun skulle bruge 200 kr fordi det mad han sku have var betalt og det meste af drikkevarerne.
Jeg ser hans pung ligger på bordet og kan se at der er en 500 , 200 og 100 af seddeler = 800 kr.
Jeg vælger så at spørger ham en gang til hvor mange penge han tager med, for så har han chancen for at forklare om de 800 kr der ligger i hans pung. Han siger så 500 kr. med det samme ved jeg jo han LYVER!
Han tager afsted og jeg siger ingenting. jeg skal så hente ham om natten, og der viser det sig at pengene er brugt.
Så vælger jeg at snak med ham omkring det tidligere, han blev møg SUR !
I Dag fik jeg så afvide at han ikke gad mere og at vi sku sætte huset til slag. vi var færdige han gad simpelthen ikke mere.
eller os måtte vi finde ud af om han kunne købe mig ud af huset og så måtte jeg flytte. 
Jeg blev helt stiv i kroppen spørger ham så hva han mener ?
Ja som jeg siger det slut.
Nu sidder jeg bare her og ved ikk fra eller til og han ligger på sofaen.
Er møg ked af det
- Føer mig svigtet
- Føler ikke jeg kan stole på ham
- Ved slet ikke hvad jeg skal stille op?
mon han mener det han siger eller ? 
Er det mig der er forkert på den, når jeg bliver harm over, at han kan bruge så mange penge, når vi står og skal så mange ting? Han ved jeg ikke rigtig har nogle penge.
Bare lidt herfra, ved ikke hvad jeg vil med det ..