Hvad ? slut ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.265 visninger
52 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg er helt ude af den

Igår tog min mand til fest, jeg spørger til hvor mange penge han regner med at bruge, ( Fordi jeg er på dagpenge og kun har fået 6000 kr før skat)

vi står og skal have hunden til dyrelæge, julefrokost osv

Jamen han regnet med at kun skulle bruge 200 kr fordi det mad han sku have var betalt og det meste af drikkevarerne.

Jeg ser hans pung ligger på bordet og kan se at der er en 500 , 200 og 100 af seddeler = 800 kr.

Jeg vælger så at spørger ham en gang til hvor mange penge han tager med, for så har han chancen for at forklare om de 800 kr der ligger i hans pung. Han siger så 500 kr. med det samme ved jeg jo han LYVER!

Han tager afsted og jeg siger ingenting. jeg skal så hente ham om natten, og der viser det sig at pengene er brugt.

Så vælger jeg at snak med ham omkring det tidligere, han blev møg SUR !

I Dag fik jeg så afvide at han ikke gad mere og at vi sku sætte huset til slag. vi var færdige han gad simpelthen ikke mere.
eller os måtte vi finde ud af om han kunne købe mig ud af huset og så måtte jeg flytte.
Jeg blev helt stiv i kroppen spørger ham så hva han mener ?

Ja som jeg siger det slut.

Nu sidder jeg bare her og ved ikk fra eller til og han ligger på sofaen.

Er møg ked af det 

- Føer mig svigtet
- Føler ikke jeg kan stole på ham
- Ved slet ikke hvad jeg skal stille op?

mon han mener det han siger  eller ?

Er det mig der er forkert på den, når jeg bliver harm over, at han kan bruge så mange penge, når vi står og skal så mange ting? Han ved jeg ikke rigtig har nogle penge.

Bare lidt herfra, ved ikke hvad jeg vil med det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Plysbjørnen

Stakkels dig. 

Anmeld

11. november 2012

Dinsen

et stort kram her fra 

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Plysbjørnen skriver:

Stakkels dig. 

Tak for det

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Dinsen skriver:

et stort kram her fra 

Tak skal du have

Anmeld

11. november 2012

FruK

Er der en grund til at det er nødvendigt for dig at kigge i hans pung? Altså har han før givet dig grund til ikke at stole på ham? 

Jeg ville ikke drømme om at rode i min mands pung, eller blande mig i, hvor mange penge han havde i den. Jeg ville heller ikke blande mig i, om han brugte 200 eller 800 på en bytur - med mindre det skete så ofte, at det var et problem. Altså jeg gad heller ikke at skulle stå til regnskab for, hvor mange øl jeg havde købt, når jeg kom hjem. 

Men selvfølgelig skal han ikke lyve om det... Jeg tænker bare hvorfor han mon gør det? 

Det lyder i hvert fald på mig som om der er noget helt galt hvis du føler at du er nødt til at tjekke ham - og han føler at han er nødt til at lyve.... Kan du snakke med ham? En parterapeut kunne måske hjælpe jer med at finde ud af hvorfor I går galt af hinanden - men det kræver selvfølgelig  at han er interesseret i at prøve at løse det. 

Håber I finder ud af det. 

Anmeld

11. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg er helt ude af den

Igår tog min mand til fest, jeg spørger til hvor mange penge han regner med at bruge, ( Fordi jeg er på dagpenge og kun har fået 6000 kr før skat)

vi står og skal have hunden til dyrelæge, julefrokost osv

Jamen han regnet med at kun skulle bruge 200 kr fordi det mad han sku have var betalt og det meste af drikkevarerne.

Jeg ser hans pung ligger på bordet og kan se at der er en 500 , 200 og 100 af seddeler = 800 kr.

Jeg vælger så at spørger ham en gang til hvor mange penge han tager med, for så har han chancen for at forklare om de 800 kr der ligger i hans pung. Han siger så 500 kr. med det samme ved jeg jo han LYVER!

Han tager afsted og jeg siger ingenting. jeg skal så hente ham om natten, og der viser det sig at pengene er brugt.

Så vælger jeg at snak med ham omkring det tidligere, han blev møg SUR !

I Dag fik jeg så afvide at han ikke gad mere og at vi sku sætte huset til slag. vi var færdige han gad simpelthen ikke mere.
eller os måtte vi finde ud af om han kunne købe mig ud af huset og så måtte jeg flytte.
Jeg blev helt stiv i kroppen spørger ham så hva han mener ?

Ja som jeg siger det slut.

Nu sidder jeg bare her og ved ikk fra eller til og han ligger på sofaen.

Er møg ked af det 

- Føer mig svigtet
- Føler ikke jeg kan stole på ham
- Ved slet ikke hvad jeg skal stille op?

mon han mener det han siger  eller ?

Er det mig der er forkert på den, når jeg bliver harm over, at han kan bruge så mange penge, når vi står og skal så mange ting? Han ved jeg ikke rigtig har nogle penge.

Bare lidt herfra, ved ikke hvad jeg vil med det ..

Jeg er rigtig ked af at høre at det endte sådan, håber i finder en løsning der dur for jer begge..

Tænker tilgengæld at det er noget underligt at du kontrolere hvor meget han vil bruge og hvad han har i pungen.. Og som jeg ser det så er det jo HANS penge så han har vel ret til at bruge dem som han lyster

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Er der en grund til at det er nødvendigt for dig at kigge i hans pung? Altså har han før givet dig grund til ikke at stole på ham? 

Jeg ville ikke drømme om at rode i min mands pung, eller blande mig i, hvor mange penge han havde i den. Jeg ville heller ikke blande mig i, om han brugte 200 eller 800 på en bytur - med mindre det skete så ofte, at det var et problem. Altså jeg gad heller ikke at skulle stå til regnskab for, hvor mange øl jeg havde købt, når jeg kom hjem. 

Men selvfølgelig skal han ikke lyve om det... Jeg tænker bare hvorfor han mon gør det? 

Det lyder i hvert fald på mig som om der er noget helt galt hvis du føler at du er nødt til at tjekke ham - og han føler at han er nødt til at lyve.... Kan du snakke med ham? En parterapeut kunne måske hjælpe jer med at finde ud af hvorfor I går galt af hinanden - men det kræver selvfølgelig  at han er interesseret i at prøve at løse det. 

Håber I finder ud af det. 

Det startede som sagt ud med at den bare lagde på bordet hvor jeg kunne se pengene, og så vælger jeg at kigge for det synes jeg var ret vildt, at tage så mange penge med, når ALT næsten var betalt.

Han har løget for mig før, godt nok ikke om penge .
Han siger slev at han gjorde det fordi han mener jeg bliver sur lige meget hvad, og han vil have lov til at bruge hans egen penge på hvad han vil.

( Jeg kan skam godt forstå ham, men jeg synes bare det forkert at gør det på den måde, når vi står og skal så mange ting. Han har hele tiden vidst, at jeg ikke rigtig vil have nogle penge i 2 mdr.)

Vi har forsøgt at snak hele dagen/aften og det hjælper ikke noget.
han siger bare han ikke gider mere og så kigger han fjernsyn og hvis der er noget der kan få mig helt op i det røde felt er det, når man ikke tager snakken engang for alle UDEN fjernsyn!!

Anmeld

11. november 2012

Lullaby

Jeg er rigtig ked af at høre at det endte sådan, håber i finder en løsning der dur for jer begge..

Tænker tilgengæld at det er noget underligt at du kontrolere hvor meget han vil bruge og hvad han har i pungen.. Og som jeg ser det så er det jo HANS penge så han har vel ret til at bruge dem som han lyster

Enig her.

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det er os forkert men jeg gør det simpelthen fordi jeg ved han lyver.

Han starter jo med at sige 200 kr så kan jeg se de penge ud af hans pung, så jeg vælger at kigge, spørger ham så igen bagefter og der siger han 500  kr.

JEG synes bare ikk man bruger 800 kr på en by tur, når der er mange andre ting vi skal bruge penge på, og han vidste/ved jeg ikke rigtig har nogle penge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.