Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Benjamins'mor skriver: Wauw den er godtnok lækker!Hvor ligger det henne af?
Wauw den er godtnok lækker!Hvor ligger det henne af?
Jaaa Hihihi
Den ligger i Durup... Vi kommer til at flytte 200m væk fra vores hus hehehe, så det bliver heldigvis ikke den store omvæltning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Juhuuuuuu!!! Så blev der skrevet under på lejekontrakt og vi har fået nøgler... Armen altså... Vi kommer til at flytte fra ca. 45 kvm plads (20 af dem beboelse) til... Og hold nu fast... 95 kvm!!! Ejmen det er bare SÅ fedt og sikke en masse plads vi får... Har flyttet en plante og et billede af Anders og jeg + Silas i maven, ind i lejligheden, så nu mangler vi bare resten hahaha, det skal nok gå Jeg kan slet ikke få armene ned og det bliver SÅ fedt at vise jer billeder af indflytning og når tingene er sat på plads... Juhuuu
Juhuuuuuu!!!
Så blev der skrevet under på lejekontrakt og vi har fået nøgler... Armen altså... Vi kommer til at flytte fra ca. 45 kvm plads (20 af dem beboelse) til... Og hold nu fast... 95 kvm!!!
Ejmen det er bare SÅ fedt og sikke en masse plads vi får...
Har flyttet en plante og et billede af Anders og jeg + Silas i maven, ind i lejligheden, så nu mangler vi bare resten hahaha, det skal nok gå
Jeg kan slet ikke få armene ned og det bliver SÅ fedt at vise jer billeder af indflytning og når tingene er sat på plads... Juhuuu
hold nu op den er lækker
FrkZier skriver: hold nu op den er lækker
Hihihi... Ja det synes jeg godt nok også... Har total krilder i fingrerne for bare at flytte ind i dag hehehe
Muhmi skriver: Hihihi... Ja det synes jeg godt nok også... Har total krilder i fingrerne for bare at flytte ind i dag hehehe
det forstår jeg altså godt!!
FrkZier skriver: det forstår jeg altså godt!!
Men desværre så kan jeg ikke selv tage sofaen på nakken og gå ned med den... Og manden vil ikke endnu... Heheh
Han vil vente til imorgen og i overmorgen hvor han har tidligt fri... Iiih...
Hvor er det en dejlig lejlighed, stort tillykke med den
Monica
Muhmi skriver: Men desværre så kan jeg ikke selv tage sofaen på nakken og gå ned med den... Og manden vil ikke endnu... Heheh Han vil vente til imorgen og i overmorgen hvor han har tidligt fri... Iiih...
ihj han er da tarvelig
har i så fået pakket alle jeres ting ned?
Juhuuuuuu!!! Så blev der skrevet under på lejekontrakt og vi har fået nøgler... Armen altså... Vi kommer til at flytte fra ca. 45 kvm plads (20 af dem beboelse) til... Og hold nu fast... 95 kvm!!! Ejmen det er bare SÅ fedt og sikke en masse plads vi får... Har flyttet en plante og et billede af Anders og jeg + Silas i maven, ind i lejligheden, så nu mangler vi bare resten hahaha, det skal nok gå Jeg kan slet ikke få armene ned og det bliver SÅ fedt at vise jer billeder af indflytning og når tingene er sat på plads... Juhuuu
Ej, hvor ser den lækker ud!!! Så skal I 'bare' lige ha flyttet det sidste Hi hi og SÅ kan du få pyntet op til jul (mangler en nisse-smiley) kæmpe tillykke igen
/ Taco78
Og hvor vildt i øvrigt, at I har boet på 45 kvm Vores stue alene er 52 kvm
Monica P skriver: Hvor er det en dejlig lejlighed, stort tillykke med den Monica
Tusind tak skal du have... Jeg jeg er også helt forelsket på ny
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128