Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Mwahaha!! Så er han afsted med første læs
Mwahaha!! Så er han afsted med første læs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Juhuuuuuu!!! Så blev der skrevet under på lejekontrakt og vi har fået nøgler... Armen altså... Vi kommer til at flytte fra ca. 45 kvm plads (20 af dem beboelse) til... Og hold nu fast... 95 kvm!!! Ejmen det er bare SÅ fedt og sikke en masse plads vi får... Har flyttet en plante og et billede af Anders og jeg + Silas i maven, ind i lejligheden, så nu mangler vi bare resten hahaha, det skal nok gå Jeg kan slet ikke få armene ned og det bliver SÅ fedt at vise jer billeder af indflytning og når tingene er sat på plads... Juhuuu
Juhuuuuuu!!!
Så blev der skrevet under på lejekontrakt og vi har fået nøgler... Armen altså... Vi kommer til at flytte fra ca. 45 kvm plads (20 af dem beboelse) til... Og hold nu fast... 95 kvm!!!
Ejmen det er bare SÅ fedt og sikke en masse plads vi får...
Har flyttet en plante og et billede af Anders og jeg + Silas i maven, ind i lejligheden, så nu mangler vi bare resten hahaha, det skal nok gå
Jeg kan slet ikke få armene ned og det bliver SÅ fedt at vise jer billeder af indflytning og når tingene er sat på plads... Juhuuu
Ej hvor skønt
Her bor vi også småt (omkring 47 m2), så jeg kan godt sætte mig ind i hvor dejligt det bliver med noget plads.
Har ikke lige læst alle svar så ved ikke om det er blevet spurgt om, men hvad er dét der er på de to sidste billeder? Er det et lille rum ved siden af toilettet eller hvordan?
Hvor bliver det skønt for jer.
Tillykke.
Muhmi skriver: Jaaah det gør Og ja, er det ikke vildt? Sådan har vi boet i to år.... Vi ryddede førstesalen for to år siden og den er bare ikke blevet bygget op igen.. Puha.... Men nu er der da i det mindste en rigtig stor præmie for enden af tunnelen... Wow... 95kvm... Jeg kan slet ikke få ind i mit hovede at vi kommer til at få så meget plads...
Jaaah det gør
Og ja, er det ikke vildt? Sådan har vi boet i to år.... Vi ryddede førstesalen for to år siden og den er bare ikke blevet bygget op igen.. Puha.... Men nu er der da i det mindste en rigtig stor præmie for enden af tunnelen... Wow... 95kvm... Jeg kan slet ikke få ind i mit hovede at vi kommer til at få så meget plads...
hehe åh det ville jeg bare aldrig have holdt ud...
men hvor blir det da bare mega fedt for jer med så meget mere plads!
og sikke et flot køkken i får!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128