Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med den nye og meget større bolig Det er en lækker lejlighed, masser af plads. Jeg har dog lige et nysgerrigheds spørgsmål, hi hi. Hvad er det, der er ved siden af toilettet? det dér gitteragtig noget, kan ikke lige greje den
Stort tillykke med den nye og meget større bolig
Det er en lækker lejlighed, masser af plads. Jeg har dog lige et nysgerrigheds spørgsmål, hi hi. Hvad er det, der er ved siden af toilettet? det dér gitteragtig noget, kan ikke lige greje den
Jamen det er bare så fint... Det der nede er faktisk pudslerum/vaskerum... Vaskemaskinen kan stå under det der bord og så er der plads til pudslepude og alt det tilhørende Man kan jo så også¨vælge at have tørretumbler og vaskemaskine dernede... Men det er simpelthen helt privat lille vaskekælder... SÅ FINT
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Jamen det er bare så fint... Det der nede er faktisk pudslerum/vaskerum... Vaskemaskinen kan stå under det der bord og så er der plads til pudslepude og alt det tilhørende Man kan jo så også¨vælge at have tørretumbler og vaskemaskine dernede... Men det er simpelthen helt privat lille vaskekælder... SÅ FINT
Ah, det var da en skøn ting...
Muhmi skriver: Ja det er jo gået helt vildt stærkt... Kigger på den fredag og betaler indskud, får nøgler og alt muligt i dag... Wow mand... Helt surrealistisk
Ja det er jo gået helt vildt stærkt... Kigger på den fredag og betaler indskud, får nøgler og alt muligt i dag... Wow mand... Helt surrealistisk
hihihi jaaa det er lidt vildt men det er jo dejligt
Dot D skriver: Ah, det var da en skøn ting...
Ja for dælen... Blev også helt forelsket da jeg så det
B&J skriver: hihihi jaaa det er lidt vildt men det er jo dejligt
Totalt
Muhmi skriver: Hihihihi.... Jaaah det er så fedt og billederne yder slet ikke lejligheden retfærdighed synes jeg... Der er så meget mere plads end hvad man kan se på billederne Men så har i i hvert fald de vigtigste detaljer med Og ja, SUPER køkken, vi kan have spisebord stående derude også, uden problemer, MEGA lækeert altsa
Hihihihi.... Jaaah det er så fedt og billederne yder slet ikke lejligheden retfærdighed synes jeg... Der er så meget mere plads end hvad man kan se på billederne Men så har i i hvert fald de vigtigste detaljer med
Og ja, SUPER køkken, vi kan have spisebord stående derude også, uden problemer, MEGA lækeert altsa
Hi hi denne måtte jeg lige kommentere på. Du skriver at der er mere plads end billederne viser, dén har jeg regnet ud søde. Du kan ikke vise mere på billederne fordi du skal skjule maven også. Så det er mavens skyld at vi ikke kan se mere end dét, du viser på billeder. Got you!
virkelig fed lejlighed. Kan godt forstå din glæde.!!
Janni. skriver: Hi hi denne måtte jeg lige kommentere på. Du skriver at der er mere plads end billederne viser, dén har jeg regnet ud søde. Du kan ikke vise mere på billederne fordi du skal skjule maven også. Så det er mavens skyld at vi ikke kan se mere end dét, du viser på billeder. Got you! virkelig fed lejlighed. Kan godt forstå din glæde.!!
Haha, nå du lagde lige mærke til min mave på badeværelsesbilledet eller hvad? Hihihii Busteeed
Ser rigtig dejligt ud! Vh stine
StineW79 skriver: Ser rigtig dejligt ud! Vh stine
Tak skal du have
Muhmi skriver: Haha, nå du lagde lige mærke til min mave på badeværelsesbilledet eller hvad? Hihihii Busteeed
Jeps den skreg i øjnene af mig.. "se mig se mig se mig!!!"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128