Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Jeps den skreg i øjnene af mig.. "se mig se mig se mig!!!"
Jeps den skreg i øjnene af mig.. "se mig se mig se mig!!!"
Hahaha... Jamen den bliver også sværre og sværre at undlade på billeder og så videre, den er ret kæmpe efterhånden hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Jamen det er bare så fint... Det der nede er faktisk pudslerum/vaskerum... Vaskemaskinen kan stå under det der bord og så er der plads til pudslepude og alt det tilhørende Man kan jo så også¨vælge at have tørretumbler og vaskemaskine dernede... Men det er simpelthen helt privat lille vaskekælder... SÅ FINT
Jamen det er bare så fint... Det der nede er faktisk pudslerum/vaskerum... Vaskemaskinen kan stå under det der bord og så er der plads til pudslepude og alt det tilhørende Man kan jo så også¨vælge at have tørretumbler og vaskemaskine dernede... Men det er simpelthen helt privat lille vaskekælder... SÅ FINT
fedt, undrede mig nemlig også
Muhmi skriver: Hahaha... Jamen den bliver også sværre og sværre at undlade på billeder og så videre, den er ret kæmpe efterhånden hehe
God stil, sådan skal det nemlig være
LilleLene skriver: fedt, undrede mig nemlig også
Hahaha... Ja det kunne godt være jeg skulle have skrevet det...
Hvorfor kan i ikke også bare regne sådan noget ud, nå? Hihi
Janni. skriver: God stil, sådan skal det nemlig være
Det skal det nemlig
Muhmi skriver: Hahaha... Ja det kunne godt være jeg skulle have skrevet det... Hvorfor kan i ikke også bare regne sådan noget ud, nå? Hihi
jaaah dumme os sad virkelig og kiggede MEGET længe på det
Muhmi skriver: Juhuuuuuu!!! Så blev der skrevet under på lejekontrakt og vi har fået nøgler... Armen altså... Vi kommer til at flytte fra ca. 45 kvm plads (20 af dem beboelse) til... Og hold nu fast... 95 kvm!!! Ejmen det er bare SÅ fedt og sikke en masse plads vi får... Har flyttet en plante og et billede af Anders og jeg + Silas i maven, ind i lejligheden, så nu mangler vi bare resten hahaha, det skal nok gå Jeg kan slet ikke få armene ned og det bliver SÅ fedt at vise jer billeder af indflytning og når tingene er sat på plads... Juhuuu
Juhuuuuuu!!!
Så blev der skrevet under på lejekontrakt og vi har fået nøgler... Armen altså... Vi kommer til at flytte fra ca. 45 kvm plads (20 af dem beboelse) til... Og hold nu fast... 95 kvm!!!
Ejmen det er bare SÅ fedt og sikke en masse plads vi får...
Har flyttet en plante og et billede af Anders og jeg + Silas i maven, ind i lejligheden, så nu mangler vi bare resten hahaha, det skal nok gå
Jeg kan slet ikke få armene ned og det bliver SÅ fedt at vise jer billeder af indflytning og når tingene er sat på plads... Juhuuu
Eeeeej hvor ser det bare lækkert ud søde!!! Kan godt forstå i er glade og glæder jer
boede i virkelig på kun 20 kvm før??? Det er da vildt at i har holdt det ud Så blir det jo total luksus nu
LilleLene skriver: jaaah dumme os sad virkelig og kiggede MEGET længe på det
Haha, det kan jeg godt forstå, jeg vidste heller ikke hvad det var til at starte med
VNB skriver: Eeeeej hvor ser det bare lækkert ud søde!!! Kan godt forstå i er glade og glæder jer boede i virkelig på kun 20 kvm før??? Det er da vildt at i har holdt det ud Så blir det jo total luksus nu
Jaaah det gør
Og ja, er det ikke vildt? Sådan har vi boet i to år.... Vi ryddede førstesalen for to år siden og den er bare ikke blevet bygget op igen.. Puha.... Men nu er der da i det mindste en rigtig stor præmie for enden af tunnelen... Wow... 95kvm... Jeg kan slet ikke få ind i mit hovede at vi kommer til at få så meget plads...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128