Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: jaaaa det er altså bare lækkert ej hvor må i virkelig være glade og overlykke for i fandt den lejlighed den er også bare såååå dejlig rumelig og super flot
jaaaa det er altså bare lækkert ej hvor må i virkelig være glade og overlykke for i fandt den lejlighed den er også bare såååå dejlig rumelig og super flot
JEG er i hvert fald, Anders er også, men han er slet ikke ligeså meget oppe og køre som jeg, ved ikke hvorfor, må være fordi jeg er en tøs og jeg er bare VILD med de detaljer der i lejligheden Jeg allerede placeret de fleste af møblerne derinde i mit hovede hihihihihii
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
skønneunger skriver: ÅÅÅH ja den er lækker! køkkenet er jo en hel balsal! hvor er jeg glad på jeres veje det er bare så fedt at få mere plads!
ÅÅÅH ja den er lækker! køkkenet er jo en hel balsal! hvor er jeg glad på jeres veje det er bare så fedt at få mere plads!
Det HELE er bare en total balsal synes jeg haha... Det er så vildt... Og jeg synes det er så dejligt at Silas kommer til at få så meget plads at være på... Det betyder så meget for mig at han kan bevæge sig frit, uden at skulle tænke på alle de forhindringer som vi har herhjemme Iiiih
Mor til Ida <3 skriver: Elsker jeres badeværelse!!!! Og buen!!! Åhhh... Der vil jeg bo Tillykke med den
Elsker jeres badeværelse!!!! Og buen!!! Åhhh... Der vil jeg bo
Tillykke med den
Hihihi... Det gør jeg også Er VILD med det Fedt at du bemærker de detaljer Det nemlig også sådan noget jeg er helt exet med hihihi
Tusind tak!
Muhmi skriver: JEG er i hvert fald, Anders er også, men han er slet ikke ligeså meget oppe og køre som jeg, ved ikke hvorfor, må være fordi jeg er en tøs og jeg er bare VILD med de detaljer der i lejligheden Jeg allerede placeret de fleste af møblerne derinde i mit hovede hihihihihii
tror det er en kvinde ting helt sikkert
hihihi kan jeg godt forstå det må jo være så vildt .... og hold da op det er da gået vildt stærkt også
Muhmi skriver: Juhuuuuuu!!! Så blev der skrevet under på lejekontrakt og vi har fået nøgler... Armen altså... Vi kommer til at flytte fra ca. 45 kvm plads (20 af dem beboelse) til... Og hold nu fast... 95 kvm!!! Ejmen det er bare SÅ fedt og sikke en masse plads vi får... Har flyttet en plante og et billede af Anders og jeg + Silas i maven, ind i lejligheden, så nu mangler vi bare resten hahaha, det skal nok gå Jeg kan slet ikke få armene ned og det bliver SÅ fedt at vise jer billeder af indflytning og når tingene er sat på plads... Juhuuu
Juhuuuuuu!!!
Så blev der skrevet under på lejekontrakt og vi har fået nøgler... Armen altså... Vi kommer til at flytte fra ca. 45 kvm plads (20 af dem beboelse) til... Og hold nu fast... 95 kvm!!!
Ejmen det er bare SÅ fedt og sikke en masse plads vi får...
Har flyttet en plante og et billede af Anders og jeg + Silas i maven, ind i lejligheden, så nu mangler vi bare resten hahaha, det skal nok gå
Jeg kan slet ikke få armene ned og det bliver SÅ fedt at vise jer billeder af indflytning og når tingene er sat på plads... Juhuuu
Kæft en fed lejlighed, !
Tillykke med den !
Skøn lejlighed, den har nogle skønne detaljer
Stort tillykke med den nye og meget større bolig
Det er en lækker lejlighed, masser af plads. Jeg har dog lige et nysgerrigheds spørgsmål, hi hi. Hvad er det, der er ved siden af toilettet? det dér gitteragtig noget, kan ikke lige greje den
B&J skriver: tror det er en kvinde ting helt sikkert hihihi kan jeg godt forstå det må jo være så vildt .... og hold da op det er da gået vildt stærkt også
Ja det er jo gået helt vildt stærkt... Kigger på den fredag og betaler indskud, får nøgler og alt muligt i dag... Wow mand... Helt surrealistisk
TR skriver: Kæft en fed lejlighed, ! Tillykke med den !
Tusind tak skal du have
Nessie skriver: Skøn lejlighed, den har nogle skønne detaljer
Jaaah den har så Tak skal du have
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128