Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Juhuuuuuu!!!
Så blev der skrevet under på lejekontrakt og vi har fået nøgler... Armen altså... Vi kommer til at flytte fra ca. 45 kvm plads (20 af dem beboelse) til... Og hold nu fast... 95 kvm!!!
Ejmen det er bare SÅ fedt og sikke en masse plads vi får...
Har flyttet en plante og et billede af Anders og jeg + Silas i maven, ind i lejligheden, så nu mangler vi bare resten hahaha, det skal nok gå
Jeg kan slet ikke få armene ned og det bliver SÅ fedt at vise jer billeder af indflytning og når tingene er sat på plads... Juhuuu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan da godt forstå søde du ikke kan få armene ned for hold da KÆFT hvor er den lejlighed da fed og ej et lækkert køkken er kun grøn af misundelse... ej hvor er det sååååå fedt for jer
Hold op hvor ser det lækkert ud! Tillykke med den!
B&J skriver: Jeg kan da godt forstå søde du ikke kan få armene ned for hold da KÆFT hvor er den lejlighed da fed og ej et lækkert køkken er kun grøn af misundelse... ej hvor er det sååååå fedt for jer
Hihihihi.... Jaaah det er så fedt og billederne yder slet ikke lejligheden retfærdighed synes jeg... Der er så meget mere plads end hvad man kan se på billederne Men så har i i hvert fald de vigtigste detaljer med
Og ja, SUPER køkken, vi kan have spisebord stående derude også, uden problemer, MEGA lækeert altsa
Problembarnet skriver: Hold op hvor ser det lækkert ud! Tillykke med den!
Tusind tak skal du have!!
WAUW.. Kan godt forstå at I glæder jer smukke.. Tillykke igen
Muhmi skriver: Hihihihi.... Jaaah det er så fedt og billederne yder slet ikke lejligheden retfærdighed synes jeg... Der er så meget mere plads end hvad man kan se på billederne Men så har i i hvert fald de vigtigste detaljer med Og ja, SUPER køkken, vi kan have spisebord stående derude også, uden problemer, MEGA lækeert altsa
jaaaa det er altså bare lækkert ej hvor må i virkelig være glade og overlykke for i fandt den lejlighed den er også bare såååå dejlig rumelig og super flot
ÅÅÅH ja den er lækker! køkkenet er jo en hel balsal! hvor er jeg glad på jeres veje det er bare så fedt at få mere plads!
Elsker jeres badeværelse!!!! Og buen!!! Åhhh... Der vil jeg bo
Tillykke med den
LMX skriver: WAUW.. Kan godt forstå at I glæder jer smukke.. Tillykke igen
Tuuusind tak skal du have Det er bare så stort at vi får så MEGA meget plads
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128