Så er der (mange) billeder af herlighederne :D (Lejlighed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.866 visninger
64 svar
0 synes godt om
10. november 2012

Muhmi

Juhuuuuuu!!! 

Så blev der skrevet under på lejekontrakt og vi har fået nøgler... Armen altså... Vi kommer til at flytte fra ca. 45 kvm plads (20 af dem beboelse) til... Og hold nu fast... 95 kvm!!!

Ejmen det er bare SÅ fedt og sikke en masse plads vi får...

Har flyttet en plante og et billede af Anders og jeg + Silas i maven, ind i lejligheden, så nu mangler vi bare resten hahaha, det skal nok gå  

Jeg kan slet ikke få armene ned og det bliver SÅ fedt at vise jer billeder af indflytning og når tingene er sat på plads... Juhuuu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

B&J

Jeg kan da godt forstå søde du ikke kan få armene ned for hold da KÆFT hvor er den lejlighed da fed og ej et lækkert køkken er kun grøn af misundelse... ej hvor er det sååååå fedt for jer

Anmeld

10. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hold op hvor ser det lækkert ud! Tillykke med den!

Anmeld

10. november 2012

Muhmi

B&J skriver:

Jeg kan da godt forstå søde du ikke kan få armene ned for hold da KÆFT hvor er den lejlighed da fed og ej et lækkert køkken er kun grøn af misundelse... ej hvor er det sååååå fedt for jer

Hihihihi.... Jaaah det er så fedt og billederne yder slet ikke lejligheden retfærdighed synes jeg... Der er så meget mere plads end hvad man kan se på billederne Men så har i i hvert fald de vigtigste detaljer med

Og ja, SUPER køkken, vi kan have spisebord stående derude også, uden problemer, MEGA lækeert altsa

Anmeld

10. november 2012

Muhmi

Problembarnet skriver:

Hold op hvor ser det lækkert ud! Tillykke med den!

Tusind tak skal du have!!

Anmeld

10. november 2012

LMX

WAUW.. Kan godt forstå at I glæder jer smukke.. Tillykke igen

Anmeld

10. november 2012

B&J

Muhmi skriver:

Hihihihi.... Jaaah det er så fedt og billederne yder slet ikke lejligheden retfærdighed synes jeg... Der er så meget mere plads end hvad man kan se på billederne Men så har i i hvert fald de vigtigste detaljer med

Og ja, SUPER køkken, vi kan have spisebord stående derude også, uden problemer, MEGA lækeert altsa

jaaaa det er altså bare lækkert ej hvor må i virkelig være glade og overlykke for i fandt den lejlighed den er også bare såååå dejlig rumelig og super flot

Anmeld

10. november 2012

skønneunger

ÅÅÅH ja den er lækker! køkkenet er jo en hel balsal! hvor er jeg glad på jeres veje det er bare så fedt at få mere plads!

Anmeld

10. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Elsker jeres badeværelse!!!! Og buen!!! Åhhh... Der vil jeg bo 

Tillykke med den

Anmeld

10. november 2012

Muhmi

LMX skriver:

WAUW.. Kan godt forstå at I glæder jer smukke.. Tillykke igen

Tuuusind tak skal du have Det er bare så stort at vi får så MEGA meget plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.