Månsson skriver:
Yep.. Ville ønske der var nogle der havde fortalt os det noget før... Vi startede nemlig med rismels grød og kartoffel mos og hendes mave gik helt i stykker så vi brugte flere 1000kr på behandlinger og lactuloce i 6-7måneder
Og nu hvor hun er over et år skal der stadig ikke meget til at få maven ud af balance
Vi var også for hurtige ude med stivelse...
Kartoffelmos slog hans mave hels i stykker, det samme galt majsgrød, kom ved en fel til at købe gul allomin og han fik forstoppelse i 14 dage fær jeg opdagede hvorfor.
Og han var 5,5 måned..
Derefter fik han alt muligt grøntsagsmos UDEN kartoffel, men med gullerod som basis i starten indtil han havde lært det meste at kende..
Og nu hvor han er 13 mdr. får han stadig hård mave af pasta.
Ville ønske vi havde startet uden stivelse, men alle sagde til mig at majsgrød var sååå skånsomt - min bare r**...
Synes virkelig det er svært for jeg har bare lyst til at råbe VENT!!! til alle der overvejer at starte tidligt, men jeg forstår også godt hvor brugt man kan være i tigerspring, FOR HELVED DET ER HÅRDT!!! Men det er også bare hårdt at ens klumb har ondt i maven... Og det frygtelige ved det er at det jo en ens egen skyld.. Sådan havde jeg det i hvertfald..
Nåhh men, Magnus fik grøntsags mos morgen, middag og aften, i laaang tid, da han ellers fik forstoppelse..
Og det var egentlig først da han blev god til klumper, og han stille og roligt kunne få havregrød at han begyndte at få grød til morgenmad..
nåhh men til TS - HVOR ER DET BARE FOR DÅRLIGT AF DIN SP!!!!
Det er simpelthen ikke okay... men du kan altid ringe til en anden sp'er i din kommune, det måtte jeg også gøre fordi jeg havde nogen spørgsmål, da jeg startede min søn op på flaske, da min kæreste skulle have 3 mdr barsel, og han ligesom ikke kunne amme... og min SP'er havde ferie..