Giver simpelthen op!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.159 visninger
68 svar
1 synes godt om
9. november 2012

AnnaK89

Har forgæves forsøgt at få fat i min SP siden jeg tirsdag. Skrev en tråd om en meget sulten Bøv i mandags.

Jeg har ringet og ringet, og igår skrev jeg en besked om hun ikke ville ringe til mig når hun fik tid - hun skrev så at hun ville ringe igår eftermiddags, det gjorde hun bare ikke og jeg kunne ikke få fat i hende.
Har også forsøgt idag og nu giver jeg altså op!
Nu er hun jo nok gået på weekend.

Men har taget den beslutning nu at starte Bøven op på mos.
Hun er sulten konstant! Nærmest hele natten hænger hun på mit bryst og i løbet af dagen spiser hun 200 ml pr. gang og er sulten igen efter max 2 timer.
Når hun er ved mig søger hun konstant efter mit bryst og kan hun ikke finde det, så suger hun sig fast på arm, kind eller hvad hun kan komme til.
Hun er så ked når vi spiser og så sur over at hun ikke får noget og nu er det altså bare nok! Synes det er synd for hende og ja - ved der er tigerspring nu, men hun er jo sulten.
Og sulten sætter sit præg på hende, hun er ked så ofte og virkelig ikke til at få til at sove.

Men synes det er så dårligt at man forsøger uden held at få fat i sin SP i 4 dage!!! Og har stadig ikke snakket med hende.

Øv altså - nå, men hvordan gør jeg dette her bedst? Der var en der nævnte sweet potatos - andre der har prøvet dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

christinak

AnnaKJ skriver:

Har forgæves forsøgt at få fat i min SP siden jeg tirsdag. Skrev en tråd om en meget sulten Bøv i mandags.

Jeg har ringet og ringet, og igår skrev jeg en besked om hun ikke ville ringe til mig når hun fik tid - hun skrev så at hun ville ringe igår eftermiddags, det gjorde hun bare ikke og jeg kunne ikke få fat i hende.

Hun er sulten konstant! Nærmest hele natten hænger hun på mit bryst og i løbet af dagen spiser hun 200 ml pr. gang og er sulten igen efter max 2 timer.
Når hun er ved mig søger hun konstant efter mit bryst og kan hun ikke finde det, så suger hun sig fast på arm, kind eller hvad hun kan komme til.
Hun er så ked når vi spiser og så sur over at hun ikke får noget og nu er det altså bare nok! Synes det er synd for hende og ja - ved der er tigerspring nu, men hun er jo sulten.
Og sulten sætter sit præg på hende, hun er ked så ofte og virkelig ikke til at få til at sove.

Men synes det er så dårligt at man forsøger uden held at få fat i sin SP i 4 dage!!! Og har stadig ikke snakket med hende.

Øv altså - nå, men hvordan gør jeg dette her bedst? Der var en der nævnte sweet potatos - andre der har prøvet dem?

Vi startede op med hirsegrød fra semper og det var et hit og ikke hårdt for maven 

Anmeld

9. november 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Uanset hvad du vælger at starte op på så husk SMÅ portioner, gerne lidt tyndt i det og masser af vand til så maven lige får vænnet sig til den fastere føde Ida er 4½ måned og vi er lige startet op på grød for en uge siden

Anmeld

9. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Vi startede med majsgrød her - da det begyndte at blive et helt måltid, byggede vi det op til majsgrød middag - og mos til aften

Anmeld

9. november 2012

sne190810

Jeg startede op med noget fuldkorns-rismel.

Anmeld

9. november 2012

baby012

Har du prøvet med vælling ? 

Eller give hende en ordentlig flaske med mme ? 

min lille pige var ligesådan, allerede da hun var 3 måneder gammel var hun sådan.. Det var hårdt arbejde, men det lykkes for os at strække den til hun var fem måneder.. Men så gik den heller ikke længere.. Mener det er fire måneder man siger de tidligst må starte ? 

Men det ikke sjovt med så sultne børn 

Anmeld

9. november 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Har du prøvet vælling eller mme? Hvis du bare er hoved på grød/mos så ville jeg undgå stavelse(kartofler,ris,majs osv) og svesker.. Vi lavede det selv og det er altså givet godt ud.. Hun fik hirse og boghvede grød. Grønsagsmos af gulerødder, broccoli,blomkål,persillerod , ærter, butternutsquash osv og gerne blandet.. Det gik der hvertfald to måneder med også fik hun lov at smage lidt frugtmos.. Husk at det skal være meget små portioner og tyndt i starten..

Der er jo sådan nogle vagt sp'er du evt ku ringe til

Anmeld

9. november 2012

AnnaK89

Lahn11 skriver:

Har du prøvet med vælling ? 

Eller give hende en ordentlig flaske med mme ? 

min lille pige var ligesådan, allerede da hun var 3 måneder gammel var hun sådan.. Det var hårdt arbejde, men det lykkes for os at strække den til hun var fem måneder.. Men så gik den heller ikke længere.. Mener det er fire måneder man siger de tidligst må starte ? 

Men det ikke sjovt med så sultne børn 

Vælling er først fra 6 mdr?

Ja har prøvet med mme, hun får kun bryst om natten og om morgenen.

Hun er 4 mdr i morgen

Anmeld

9. november 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

Har du prøvet vælling eller mme? Hvis du bare er hoved på grød/mos så ville jeg undgå stavelse(kartofler,ris,majs osv) og svesker.. Vi lavede det selv og det er altså givet godt ud.. Hun fik hirse og boghvede grød. Grønsagsmos af gulerødder, broccoli,blomkål,persillerod , ærter, butternutsquash osv og gerne blandet.. Det gik der hvertfald to måneder med også fik hun lov at smage lidt frugtmos.. Husk at det skal være meget små portioner og tyndt i starten..

Der er jo sådan nogle vagt sp'er du evt ku ringe til

Ja hun får mme også. Og hun bliver lagt i seng efter en flaske.
Har ikke prøvet vælling - det er da først fra 6 mdr?

Anmeld

9. november 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Ja hun får mme også. Og hun bliver lagt i seng efter en flaske.
Har ikke prøvet vælling - det er da først fra 6 mdr?

Oki. det er grød og mos jo egentlig os helst.. men hvis du laver det selv er det jo os bare tynd grød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.