Har forgæves forsøgt at få fat i min SP siden jeg tirsdag. Skrev en tråd om en meget sulten Bøv i mandags.
Jeg har ringet og ringet, og igår skrev jeg en besked om hun ikke ville ringe til mig når hun fik tid - hun skrev så at hun ville ringe igår eftermiddags, det gjorde hun bare ikke og jeg kunne ikke få fat i hende.
Har også forsøgt idag og nu giver jeg altså op!
Nu er hun jo nok gået på weekend.
Men har taget den beslutning nu at starte Bøven op på mos.
Hun er sulten konstant! Nærmest hele natten hænger hun på mit bryst og i løbet af dagen spiser hun 200 ml pr. gang og er sulten igen efter max 2 timer.
Når hun er ved mig søger hun konstant efter mit bryst og kan hun ikke finde det, så suger hun sig fast på arm, kind eller hvad hun kan komme til.
Hun er så ked når vi spiser og så sur over at hun ikke får noget og nu er det altså bare nok! Synes det er synd for hende og ja - ved der er tigerspring nu, men hun er jo sulten.
Og sulten sætter sit præg på hende, hun er ked så ofte og virkelig ikke til at få til at sove.
Men synes det er så dårligt at man forsøger uden held at få fat i sin SP i 4 dage!!! Og har stadig ikke snakket med hende.
Øv altså - nå, men hvordan gør jeg dette her bedst? Der var en der nævnte sweet potatos - andre der har prøvet dem?
Anmeld