Giver simpelthen op!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

D-Micka

AnnaKJ skriver:

Hvor kan man få denne henne?
Har aldrig set den, men det lyder umiddelbart som noget jeg kunne prøve

I føtex ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

AnnaK89

D-Micka skriver:

I føtex ;-) 

Okay tak for rådet

Anmeld

10. november 2012

D-Micka

AnnaKJ skriver:

Okay tak for rådet

Det var så lidt.. Det er værd at prøve :-) 

Anmeld

10. november 2012

modesty

AnnaKJ skriver:

Hvor kan man få denne henne?
Har aldrig set den, men det lyder umiddelbart som noget jeg kunne prøve

Jeg synes virkelig at du skal lytte til os der råder dig til ikke at give din datter stivelse som det første. Det kan spare jer for slemme maveproblemer, som ikke blot er problematisk nu og her, men også kan være med til at påvirke hendes immunforsvar negativt.

Anmeld

10. november 2012

AnnaK89

Maja88 skriver:

helt enig.. men jeg kæmpede og det hjalp

Håber ikke du hentyder til at jeg ikke kæmper?
Det har trods alt stået på i 3 uger og har jo ikke gjort andet end at lade hende spise alt det hun vil.
Ved ikke om du har læst den anden tråd og der står også flere steder at jeg gerne selv vil vente til hun er mindst 5 mdr.

Og med hensyn til overskriften, så er det jeg giver op på er at få fat i min SP - ikke med hensyn til min datter.

Anmeld

10. november 2012

L&V

modesty skriver:

Jeg synes virkelig at du skal lytte til os der råder dig til ikke at give din datter stivelse som det første. Det kan spare jer for slemme maveproblemer, som ikke blot er problematisk nu og her, men også kan være med til at påvirke hendes immunforsvar negativt.

Yep.. Ville ønske der var nogle der havde fortalt os det noget før... Vi startede nemlig med rismels grød og kartoffel mos og hendes mave gik helt i stykker så vi brugte flere 1000kr på behandlinger og lactuloce i 6-7måneder Og nu hvor hun er over et år skal der stadig ikke meget til at få maven ud af balance

Anmeld

10. november 2012

Maja88

AnnaKJ skriver:

Håber ikke du hentyder til at jeg ikke kæmper?
Det har trods alt stået på i 3 uger og har jo ikke gjort andet end at lade hende spise alt det hun vil.
Ved ikke om du har læst den anden tråd og der står også flere steder at jeg gerne selv vil vente til hun er mindst 5 mdr.

Og med hensyn til overskriften, så er det jeg giver op på er at få fat i min SP - ikke med hensyn til min datter.

er ked af du opfttede det sådan.. for sådan var det bestemt ikke ment. tror skam d kæmpe.. var bare ment som i det er en kamp som ved mig varede en 5 uger oger du gal jeg kæmpede med hende.. men kunne derefter amme hende fuldt ud til hun var 7 månede.. så selvom det var hårst. var det bestemt det værd..  ej ved ikke hvordan jeg skal skrive så du forstår men var ikke ment som du giver op

Anmeld

10. november 2012

JustMe

MinBabyOscar <3 skriver:

Min fik majsgrød og hirsegrød fra han var 2 måneder og 9 dage , da han var 2 1/2 måned fik han morgen middag og aften gerne med lidt frugtmos i , og nogen gange frugtmos ved siden af og fra 3 1/2 -4 måned begyndte han også at få øllebrød

da han var 5 månedet spiste han alt slags grød, rugbrød og kartofler og kød

Du har da højt og flot ignoreret alle former for anbefalinger og hensyn til din søns mave, kan jeg se

Anmeld

10. november 2012

AnnaK89

modesty skriver:

Er der det i gul allomin?

Anmeld

10. november 2012

FruHolm <3

JustMe skriver:

Du har da højt og flot ignoreret alle former for anbefalinger og hensyn til din søns mave, kan jeg se

Nej det har jeg så ikke, det hele var i samarbejde med sundhedsplejersken da han ikk blev mæt f modermælkserstatning på trods af han spiste over 2 liter dagligt og han voksede for meget , så det kan du ikk lige dig, en anden gang så spørg folk hvorfor de gør som de gør inden du dømmer dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.