Børn i sengen - nej tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

bøllen

Faith skriver:

Tusind tak

Er bare så glad for bukserne og sengetøjet! Rigtig fint lavet og en go kvalitet stof som ikke mister farven. Både bukser og sengetøj er gået i arv til lillebror

Syntes nok det var dig har tænkt på det før men er kommet fra det igen. 

Ejjj det er jeg glad for at høre Både at i er glade for det og lillebror kan få glæde af det.. Altid rart med tilfredse modtager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

evamor

Hos os er vi heller ikke så meget for børn i sengen, netop fordi alle sover dårligere.

Vi har derfor en madras inde på min datters værelse (4 år). Ofte vågner hun ikke, men hvis hun gør, så kalder hun, og så tager jeg min dyne med ind og ligger ved siden af hendes seng. Og så sover alle fint, samtidig med at hun jo hele tiden bliver i sin egen seng. Det er perfekt for os. Så skal vi ikke til at vende hende af med at komme ind til os, og som sagt er det slet ikke hver nat vi er derinde.

En gang imellem lister jeg så tilbage til min egen seng (hvis jeg da vågner), ellers sover jeg bare derinde resten af natten. Og hun vågner op i egen seng.

KH

Anmeld

7. november 2012

bøllen

evamor skriver:

Hos os er vi heller ikke så meget for børn i sengen, netop fordi alle sover dårligere.

Vi har derfor en madras inde på min datters værelse (4 år). Ofte vågner hun ikke, men hvis hun gør, så kalder hun, og så tager jeg min dyne med ind og ligger ved siden af hendes seng. Og så sover alle fint, samtidig med at hun jo hele tiden bliver i sin egen seng. Det er perfekt for os. Så skal vi ikke til at vende hende af med at komme ind til os, og som sagt er det slet ikke hver nat vi er derinde.

En gang imellem lister jeg så tilbage til min egen seng (hvis jeg da vågner), ellers sover jeg bare derinde resten af natten. Og hun vågner op i egen seng.

KH

Tak for svar. Min tanke går netop på at skulle vende ham fra det igen, at ligge i vores seng. Ønsker nemlig ikke barn i senge fremad rettet. En periode kan gå men ikke på sigt.

i starten lå jeg mig hos ham, men han har en smal seng så greb lidt med pladsen. Efterfølgende sad jeg ved siden af sengen indtil han sov, men lidt hårdt i længden. Lå mig så på en seng i vores ekstra stue, lige udenfor han værelse. Og det hjalp. 

så en madras kunne være en løsning for han søger trygheden hos mig.

Anmeld

7. november 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
bøllen skriver:

En Holding både manden og jeg altid har haft. Ikke fordi vi ikke syntes det er hyggeligt men fordi vi sover så dårligt.

det har aldrig været et problem med de store tvillinger, da de delte værelse til de var 8 år. Så det var mest morgen hygge i sengen mens vi så tegnefilm 

men nu er vi kommet til lillebror på 3 år, han har altid sover i egen seng på sit værelse uden problemer. Så fik han sengelampe op og et værre roderi startede. Med at vågne og tænde lampen , men blev i sengen. Men de sidste 14 dage til 3 uger er  han kommet ind til os . I starten fulgte vi ham ind igen men må indrømme den konstante afbrudte søvn sætter sine spor ( på moar her ) hvis jeg spørg hvorfor han ikke vil sove i sin seng siger han der er monster . Så ofte har vi bare givet efter, og han har sovet hos os.

jeg har prøvet , at blive siddende ved ham til han faldt i søvn igen. Men må erkende det er for hårdt. Da jeg ikke får så meget søvn ( døjer med kroniske smerter så har behov for min søvn ) nogle nætter vågner han så snart vi går i seng, og andre lidt senere. Der er ingen problemer fra han bliver lagt til vi går i seng.

har prøvet at tage kampen op, og det endte med han sov i sin seng hele natten uden opvågninger. Så faldt vi i til weekenden og nu er vi tilbage igen.

er er lidt blandet i mine følelser, for vil gerne han sover i egen seng men omvendt hvis han er bange er det jo også synd. Han er MEGET mor syg og kan ikke finde ud af om det spiller ind.  

Andre som har været igennem noget lignende og hvad har i gjordt ??

Se her hvad min kæreste byggede :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. november 2012

bøllen

MKBP skriver:

Smart som ekstra eller fast ?

Anmeld

7. november 2012

bøllen

MKBP skriver:

Den ugle på væggen, hvor er den fra 

Anmeld

7. november 2012

SussieThyssen

bøllen skriver:

En Holding både manden og jeg altid har haft. Ikke fordi vi ikke syntes det er hyggeligt men fordi vi sover så dårligt.

det har aldrig været et problem med de store tvillinger, da de delte værelse til de var 8 år. Så det var mest morgen hygge i sengen mens vi så tegnefilm 

men nu er vi kommet til lillebror på 3 år, han har altid sover i egen seng på sit værelse uden problemer. Så fik han sengelampe op og et værre roderi startede. Med at vågne og tænde lampen , men blev i sengen. Men de sidste 14 dage til 3 uger er  han kommet ind til os . I starten fulgte vi ham ind igen men må indrømme den konstante afbrudte søvn sætter sine spor ( på moar her ) hvis jeg spørg hvorfor han ikke vil sove i sin seng siger han der er monster . Så ofte har vi bare givet efter, og han har sovet hos os.

jeg har prøvet , at blive siddende ved ham til han faldt i søvn igen. Men må erkende det er for hårdt. Da jeg ikke får så meget søvn ( døjer med kroniske smerter så har behov for min søvn ) nogle nætter vågner han så snart vi går i seng, og andre lidt senere. Der er ingen problemer fra han bliver lagt til vi går i seng.

har prøvet at tage kampen op, og det endte med han sov i sin seng hele natten uden opvågninger. Så faldt vi i til weekenden og nu er vi tilbage igen.

er er lidt blandet i mine følelser, for vil gerne han sover i egen seng men omvendt hvis han er bange er det jo også synd. Han er MEGET mor syg og kan ikke finde ud af om det spiller ind.  

Vi satte en udtræksseng op til sønneke i soveværelset, og så lærte han hurtigt at lægge sig der, uden at vække os.
I det mindste havde man da så sin egen seng i fred.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. november 2012

Carina:-)

bøllen skriver:

Ok det er slet ikke mig

Har bestemt ikke ide om børn i soveværelset til de er 8-10 år.

kan gå med til en periode.

sover de så i samme seng som jer ?? Hvordan har i plads til det ??

Vi har en kingsize seng.

Men de bliver puttet i deres egen seng,og så kommer de i løbet af natten.

Men det er ikke hver nat,efterhånden som de bliver ældre sover de jo mere og mere igennem.

Men de vd muligheden er der,hvis behovet opstår.

Lige nu sover ham på 7 mdr der hver nat fra omkring kl 02. 

Anmeld

7. november 2012

Giraffen

bøllen skriver:

jeg har ikke lige læst alle svarene så undskyld hvis det her er en gentagelse

Men hvis det var en mulighed ku han måske også komme ind til tvillingerne at sove? så er der tryghed, men måske ikke den samme fristelse at komme op og ligge i smørhullet - sådan fællesskab uden forældresyge

Anmeld

7. november 2012

dorthemus

Fra Runa blev født til hun var et år sov hun i min seng og det var daaaaajligt Fra hun var et år til hun var to år sov hun fem ud af syv nætter hos mig og resten i sit egen seng på sit værelse.

Nu er hun 2, 5 år og sover hos sig selv de fleste nætter, også selvom hun vågner og vil op. så sidder jeg ved siden af hende til hun falder i søvn igen...Runa har også en irriterende vane med at vågne når jeg går i seng
Jeg sover mega skidt med hende i sengen nu (desværre), men nogle nætter er hun så ked og så er HENDES behov at være hos mig, også selvom jeg ikke får sovet så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.