Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøllen skriver: Ved det ski ikke Om det ville kunne hjælpe, for han søger jo mig. åh det er svært for vil jo så gerne give ham det han har behov for men omvendt har det bare store omkostninger for mig og vores dag Efterfølgende det startede inden opstart i børnehaven.
Ved det ski ikke Om det ville kunne hjælpe, for han søger jo mig.
åh det er svært for vil jo så gerne give ham det han har behov for men omvendt har det bare store omkostninger for mig og vores dag Efterfølgende
det startede inden opstart i børnehaven.
Har du ikke mulighed for at kunne lægge dig når børnene er kommet afsted om morgnen?
SaNiNa skriver: Har du ikke mulighed for at kunne lægge dig når børnene er kommet afsted om morgnen?
Jo det har jeg , og det gør jeg også.
vi skal nok bare lige igennem indkøringen i børnehaven.
er godt nok brugt lige p.t
Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver: Må indrømme at den sidste uge har min søn fået lov til og komme ind til mig ved midnatstid så sover han ved mig hele natten
Må indrømme at den sidste uge har min søn fået lov til og komme ind til mig ved midnatstid så sover han ved mig hele natten
Vågner han også ?? Det er nok en periode de skal igennem
bøllen skriver: Vågner han også ?? Det er nok en periode de skal igennem
Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver: Ja han vågner lige kl 2300 og kalder og siger sove ved mor
Ja han vågner lige kl 2300 og kalder og siger sove ved mor
Hvor gammel er han ?
bøllen skriver: Jo det har jeg , og det gør jeg også. vi skal nok bare lige igennem indkøringen i børnehaven. er godt nok brugt lige p.t
Håber jeres dreng snart vil sove i sin seng igen, så I ikke bliver kørt hele ned
bøllen skriver: Hvor gammel er han ?
Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver: Han er Lie fyldt 3 år her den 30
Han er Lie fyldt 3 år her den 30
Hmm så er det måske en periode . Her blev han 3 i okt.
SaNiNa skriver: Håber jeres dreng snart vil sove i sin seng igen, så I ikke bliver kørt hele ned
Tak tak , ja håber jeg også.
eller vi bare finder en løsning som tilgodeser alles behov
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128