Børn i sengen - nej tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

bøllen

Gardenia skriver:

Vi krydser fingre

Tak tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

dorthemus

bøllen skriver:

Ja du har helt ret  

Det er jo bare svie til egen r.. 

Det har jeg aldrig hørt om men er sikker på det giver mening. Tror jeg prøver at tage kampen op igen. 

Anmeld

7. november 2012

bøllen

dorthemus skriver:

Tak tak og i lige måde.

Anmeld

7. november 2012

birthee

bøllen skriver:

En Holding både manden og jeg altid har haft. Ikke fordi vi ikke syntes det er hyggeligt men fordi vi sover så dårligt.

det har aldrig været et problem med de store tvillinger, da de delte værelse til de var 8 år. Så det var mest morgen hygge i sengen mens vi så tegnefilm 

men nu er vi kommet til lillebror på 3 år, han har altid sover i egen seng på sit værelse uden problemer. Så fik han sengelampe op og et værre roderi startede. Med at vågne og tænde lampen , men blev i sengen. Men de sidste 14 dage til 3 uger er  han kommet ind til os . I starten fulgte vi ham ind igen men må indrømme den konstante afbrudte søvn sætter sine spor ( på moar her ) hvis jeg spørg hvorfor han ikke vil sove i sin seng siger han der er monster . Så ofte har vi bare givet efter, og han har sovet hos os.

jeg har prøvet , at blive siddende ved ham til han faldt i søvn igen. Men må erkende det er for hårdt. Da jeg ikke får så meget søvn ( døjer med kroniske smerter så har behov for min søvn ) nogle nætter vågner han så snart vi går i seng, og andre lidt senere. Der er ingen problemer fra han bliver lagt til vi går i seng.

har prøvet at tage kampen op, og det endte med han sov i sin seng hele natten uden opvågninger. Så faldt vi i til weekenden og nu er vi tilbage igen.

er er lidt blandet i mine følelser, for vil gerne han sover i egen seng men omvendt hvis han er bange er det jo også synd. Han er MEGET mor syg og kan ikke finde ud af om det spiller ind.  

Andre som har været igennem noget lignende og hvad har i gjordt ??

Har læst hele tråden, men vælger lige at svare på den her måde... Vores søn havde også meget med at vågne om natten og ville ind til os - han led af noget der hed night-terror (det lyder nu ikke som det din søn har/gør), men mit råd er, at du måske prøver at gå ind og vække ham og tilbyde ham lidt at drikke eller bare putter ham med dynen godt ned om ham, uden at vække ham??? Det hjalp i hvert fald her hos os 

Anmeld

7. november 2012

bøllen

birthee skriver:

Har læst hele tråden, men vælger lige at svare på den her måde... Vores søn havde også meget med at vågne om natten og ville ind til os - han led af noget der hed night-terror (det lyder nu ikke som det din søn har/gør), men mit råd er, at du måske prøver at gå ind og vække ham og tilbyde ham lidt at drikke eller bare putter ham med dynen godt ned om ham, uden at vække ham??? Det hjalp i hvert fald her hos os 

Det tror jeg ikke lige jeg fik fat i

Anmeld

7. november 2012

roenlund

Vi har valgt at have en ekstra tremmeseng stående ved siden af vores seng, når vores sæn (2 år) kommer ind ligger han der, meget sjældent er han så ked/utryg at han vil sove helt op ad mig og det for han så lov til men så går faderen ned på sofaen da vi derfor ikke for noget søvn pga. pladsmangel...

Anmeld

7. november 2012

bøllen

roenlund skriver:

Vi har valgt at have en ekstra tremmeseng stående ved siden af vores seng, når vores sæn (2 år) kommer ind ligger han der, meget sjældent er han så ked/utryg at han vil sove helt op ad mig og det for han så lov til men så går faderen ned på sofaen da vi derfor ikke for noget søvn pga. pladsmangel...

Vi har før brugt vores weekend seng ved sygdom. Døjer med ab så vil gerne kunne høre ham.

vi har snakket om monstrene som IKKE findes i dag , da jeg puttede ham. Og tror jeg tar " kampen " op om at hans seng er fortsat et godt sted at sove.

lykkes det ikke må jeg overveje madras han kan ligge på hos os

Anmeld

9. november 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
bøllen skriver:

Smart som ekstra eller fast ?

Hey igen. Den sidder ikke fast med skruer eller noget, så kan i princippet flyttes, men pt er den der for at blive :-)

//Mette

Anmeld

9. november 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
bøllen skriver:

Den ugle på væggen, hvor er den fra 

De er tyvstjålet fra: 

http://www.dimaria.dk/default.asp?mode=showproduct&rid=35510

Har så projekteret dem op på væggen og malet dem direkte på :-)

//Mette

Anmeld

9. november 2012

bøllen

MKBP skriver:

Hey igen. Den sidder ikke fast med skruer eller noget, så kan i princippet flyttes, men pt er den der for at blive :-)

//Mette

Rigtig smart :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.