Åh, hvor har folk dog tralvt med, hvad der er 'retfærdigt' for MIG.... Og hvem skulle så sidde og vurdere, hvem der var "for" tyk?? Og hvad så hvis overvægten skyldes sygdom, medicin eller noget helt tredje?? Og i øvrigt er det ikke sundhedsskadeligt at sidde (eller stå
) ved siden af en overvægtig (når han nu slev bringer cigaretter på banen).... Og skal de overvægtige så brokke sig over at de ikke vil betale for at rygeren, bliver behandlet for de følgesygdomme rygningen kan medføre????
Jeg læste lige en enkelt kommentar derinde -
" jeg gider da ikke og betale skat for at det skal gå til fedmeoperationer, når det i flere tilfælde kunne have været forhindret. Så vil jeg da hellere give penge til fx folkeskoler eller noget helt andet, som også har brug for pengene!"
Jarhmen søde ven, det er jo ikke dig, der skal bestemme hvilke typer oprationer lægerne skal udføre...... Og i øvrigt har hun fuldstændigt misforstået vores skattesystem.... Vi betaler alle til en FÆLLES kasse, og det betyder så at vi har LIGE mulighed for behandling, om det så er en fedmeoperation eller behandling for 'rygerlunger' eller lungekræft pga rygning!!!!
Så NEJ, det synes jeg ikke 

/ Taco78 
Anmeld