Anonym skriver:
Jeg har lige skrevet sammen med en ''veninde''...
hun siger hun ikke kan købe gave til min søn, de har nemlig fået invitation til min søns 7 års fødselsdag...
men hvad vil i så sige og gøre ., altså for jeg tænker, nårh de kan da bare komme alligevel,( for det kommer ik så meget an på det) MEN så tænker jeg også, min søn har jo en lille '' forventning '' om en eller anden form for gave når han åbner døren til gæsterne, vil det ikke være mærkeligt og synd at han ingen gave vil få af dem, og vil det ikk være underligt...
har virkelig brug for at vide hvad i vil gøre i denne situation?
Nu håber jeg ikke, at nogle kommer med nogle kommentar der ikke er pæne...
Men jeg må indrømme, at står det sådan til som du skriver, men at de har en passe penge til eget behov og ønsker dyre gaver osv selv, men ikke har 100 kr til en gave til jeres søn, så var jeg ikke selv blevet begejstret for dem.. Et er at der er kommet uventeh regninger eller lignende, men er det gentagne gange sket, havde jeg ikke synes det var i orden, men kunne ikke finde på at sige de ikke måtte komme, men ville nok være lidt bitter.
og opdraget godt eller ej, så elsker børn gaver - og jeg selv er da opdraget godt, men det jeg glædede mig mest til når det var min fødselsdag og vi skullr have gæster, det var da klart gaverne, elskede da også maden osv, men gaverne var da klart det bedste..
Og det ville jeg fortælle dem og sige hvordan jeres søn måske ville blive lidt skuffet, og at det var tanken der tæller og ikke beløbet..
Bare tag ham med en tur i svømmehallen og så en cheeseburger bagefter? Princippet i det.