Pyha, mit hjerte stod stille et minut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Mette.

Dinsen skriver:

Pyh Sikke en oplevelse... 

Tusind tak for krammer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Mette.

Monica P skriver:

puhhh sikke noget, i må da været blevet rigtig bange og forskrækkede, sender dig et stort

Monica

Det var rigtig væmmeligt at se sin guldklump sådan. I øjeblikket troede vi nærmest vi skulle miste hende, for man kan slet ikke tænke klart og er bare så hjælpeløs.

Tusind tak for kram. 

Anmeld

30. oktober 2012

Frk.S

Puha, hvor en væmmelig oplevelse... hvor må i have været forskrækkede. 

Håber ikke i kommer til at opleve det igen. 

Anmeld

30. oktober 2012

Mette.

Muhmi skriver:

Puha hvor lyder det ubehageligt!!! 

Godt i har fundet ud af hvad det er, men hold da op hvor er det vildt... 

Tak for kram. 

Vi blev rigtig forskrækkede og min stakkels kæreste blev simpelthen så påvirket at tårende bare trillede ned af kinderne på ham. Det var så ubehaligt.

JEg synes det er helt vildt nogen børn kan blive så hidsige at de kan stoppe med at trække vejret, men jeg er glad for jeg ved det kan ske nu, så vi er forberedte hvis det skulle ske igen.

Anmeld

30. oktober 2012

Mette.

HeidiØ skriver:

Ej, for filan, sikken en forskrækkelse!  Huha en grim oplevelse! Håber alt er okay igen og at det ikke sker igen! Stakkels lille Emilie!

Tak søde Heidi, det var simpelthen så ubehageligt og man forstiller sig slet ikke man kan blive så bange som vi var lige i det minut det stod på. Vi troede virkelig begge hun ikke ville trække vejret igen, lige i sekundet.

Heldigvis var hun sig selv ganske hurtigt og legede som altid. Vi er bare glade for det er ufarligt og vi nu er klar over det kan ske, så vi er forberedte hvis det skulle ske igen.

Anmeld

30. oktober 2012

Mette.

Dot D skriver:

Det er så uhyggeligt, når de små kære gør sådan. Begge vores gjorde noget lignende, og de blev tit helt blå og fik blodudtrækninger i hovedet af det

Jeg fandt ud af, at når de gjorde det, hvis vi så pustede dem let i næse eller mund, så var det som om de "slugte" den luft, vi pustede ind, også trak de vejret igen. Sådan kom vi meget hurtigt over det.

Du skal bare puste ligeså stille og selvfølgelig på afstand, håber det måske kan virke for dig/jer også

Ja, det er meget uhyggeligt. Man forestiller sig slet ikke hvor bange man kan blive før man har stået i det.

Vi fik godt det samme at vide af vagtlægen, hendes lillesøster havde gjort det samme. Jeg håber det virker, hvis vi nogensinde ender der igen.

Tusind tak for tippet hvertfald.

Anmeld

30. oktober 2012

Mette.

_-Kathrine-_ skriver:

Ej for dælen da, Mette!
Fy for pokker hvor kan jeg godt forstå I blev bange!
herfra

Ja, puha. Man forestiller sig slet ikke hvor bange man kan blive før man har prøvet det. Heldigvis er det ufarligt, så bliver man lidt mere rolig igen.

Og tak for kram. 

Anmeld

30. oktober 2012

Muhmi

Mette. skriver:

Tak for kram. 

Vi blev rigtig forskrækkede og min stakkels kæreste blev simpelthen så påvirket at tårende bare trillede ned af kinderne på ham. Det var så ubehaligt.

JEg synes det er helt vildt nogen børn kan blive så hidsige at de kan stoppe med at trække vejret, men jeg er glad for jeg ved det kan ske nu, så vi er forberedte hvis det skulle ske igen.

Ejmen det er jo forståeligt, sikke en oplevelse det har været for jer alle sammen... Puha.... Ja det nemlig også det jeg tænker at selvom det virkelig har været skræmmende, så er det jo rart at vide så man ved det til næste gang og så man kan advare dem der passer ens barn....

Men vi må da håbe det ikke sker for tit... Det må jo også være vildt ubehageligt for hende

Anmeld

30. oktober 2012

Mette.

rikkeregnbue skriver:

Ad for en oplevelse!

Håber i alle er okay, trods den ubehagelige hændelse.

Det var så væmmeligt, vi er ok igen og forberedte hvis det skulle ske igen. Men det sidder godt nok stadig i en og så snart hun gør tegn til at ville græde banker hjertet allerede hurtigere.

Anmeld

30. oktober 2012

Mette.

Bøllemyr skriver:

PuhA, det lyder godt nok væmmeligt
Stort kram, kan godt forstå det var en skræmmende oplevelse.

Det var det også.

Tusind tak for kram. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.