tweety2060 skriver:
Sikke en ubehagelig oplevelse , Mette!!! Kan forestille mig at det må være et sand mareridt!! At ens dyrbareste ikke trækker vejret!! Heldigvis handlede I på det med det samme og heldigvis "kommer Emilie selv igang igen". Snak med alle om det så I får det bearbejdede...
Kan man aflede hend for at forbygge lign situationer?
Sender kæmpe kram og held og lykke jeres vej!!!!!
Det var et mareridt. Vi bare begge sikre på hun aldrig ville trække vejret igen i de sekunder det stod på.
Heldigvis blev hun jo meget hurtigt sig selv igen og at snakke med vagtlægen som også lyttede på hende og tjekkede hende giver altid lidt ro. Alarmcentralen, som min kæreste snakkede med mens, var også virkelig professionelle, jeg har hvertfald ingen kritik på det punkt.
Vi har snakket en del om det sammen og hvad vi vil forsøge at gøre for at undgå en lignende situation, men det er svært for det er umuligt at sige hvad der præcis starter det. Vi råber aldrig af hende eller lignedne snakker altid kun med fast stemme og vi kan jo heller ikke lade være at opdrage hende fordi vi er bange for hun så får et "anfald" igen. Det eneste man kan gøre er at forsøge at puste hende i hovedet hvis hun stopper med at trække vejret, det virker for nogen.
Tusind tak for kram. 
Anmeld