Pyha, mit hjerte stod stille et minut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Dinsen

Pyh Sikke en oplevelse... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Troldemommi

puhhh sikke noget, i må da været blevet rigtig bange og forskrækkede, sender dig et stort

Monica

Anmeld

30. oktober 2012

Muhmi

Mette. skriver:

Vi havde en rigtig ubehagelig oplevelse i går aftes som jeg bliver nød til at komme ud med.

i går aftes omkring kl. 19 sidder Emilie, min kæreste og jeg inde på hendes værelse og leger. Hun begynder at slå min kæreste med et stykke legetøj og jeg sætter mig på hug ved siden af hende, forklare hende med fast stemme at jeg ikke vil have hun slår og tager tingen fra hende. Hun blev først sur også begynde hun at græde. Efter et øjeblik tog hun en indånding også trak hun bare ikke vejret igen. Jeg tog hende selvfølgelig op og blev ved at sige hendes navn, for at prøve at få gang i hende, men hun blev bare ved!

jeg sagde fuldstændig i panik at Martin skulle ringe 112, og i det han Kommer igennem til dem bliver Emilie blå om munden og besvimer i mine arme. Et øjeblik efter hiver hun efter vejret og græder som om hun er rigtig ulykkelig. alarmcentralen stillede os om til skaddstuen hvor vi straks kørre ind. Heldigvis er der ikke noget helt med hende, men hun lider af det der hedder attackanfald og det sker så når man bliver rigtig vred, sker eller forskrækket.

tak fordi du læste med, havde bare brug for at dele.

Puha hvor lyder det ubehageligt!!! 

Godt i har fundet ud af hvad det er, men hold da op hvor er det vildt... 

Anmeld

30. oktober 2012

HeidiØ

Mette. skriver:

Vi havde en rigtig ubehagelig oplevelse i går aftes som jeg bliver nød til at komme ud med.

i går aftes omkring kl. 19 sidder Emilie, min kæreste og jeg inde på hendes værelse og leger. Hun begynder at slå min kæreste med et stykke legetøj og jeg sætter mig på hug ved siden af hende, forklare hende med fast stemme at jeg ikke vil have hun slår og tager tingen fra hende. Hun blev først sur også begynde hun at græde. Efter et øjeblik tog hun en indånding også trak hun bare ikke vejret igen. Jeg tog hende selvfølgelig op og blev ved at sige hendes navn, for at prøve at få gang i hende, men hun blev bare ved!

jeg sagde fuldstændig i panik at Martin skulle ringe 112, og i det han Kommer igennem til dem bliver Emilie blå om munden og besvimer i mine arme. Et øjeblik efter hiver hun efter vejret og græder som om hun er rigtig ulykkelig. alarmcentralen stillede os om til skaddstuen hvor vi straks kørre ind. Heldigvis er der ikke noget helt med hende, men hun lider af det der hedder attackanfald og det sker så når man bliver rigtig vred, sker eller forskrækket.

Ej, for filan, sikken en forskrækkelse!  Huha en grim oplevelse! Håber alt er okay igen og at det ikke sker igen! Stakkels lille Emilie!

Anmeld

30. oktober 2012

Dot D

Det er så uhyggeligt, når de små kære gør sådan. Begge vores gjorde noget lignende, og de blev tit helt blå og fik blodudtrækninger i hovedet af det

Jeg fandt ud af, at når de gjorde det, hvis vi så pustede dem let i næse eller mund, så var det som om de "slugte" den luft, vi pustede ind, også trak de vejret igen. Sådan kom vi meget hurtigt over det.

Du skal bare puste ligeså stille og selvfølgelig på afstand, håber det måske kan virke for dig/jer også

Anmeld

30. oktober 2012

_-Kathrine-_

Ej for dælen da, Mette!
Fy for pokker hvor kan jeg godt forstå I blev bange!
herfra

Anmeld

30. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ad for en oplevelse!

Håber i alle er okay, trods den ubehagelige hændelse.

Anmeld

30. oktober 2012

morethanperfect

Mette. skriver:

Kæmpe kram !

Oscar lider også af det , og det er SÅ væmmeligt !!

Anmeld

30. oktober 2012

Kofoed.

Gigl skriver:

Puha, det var ikke sjovt..

Min bror "led" af det samme da han var lille. Blev han rigtig, rigtig vred så kunne han besvime, fordi han holdt op med at trække vejret.. 

Ubehageligt. Men hun vokser sikkert fra det 

Skulle til at skrive det samme. Min storebror havde det også, heldigvis kun få gange og uden at komme til skade.

Ts håber ikke i vil opleve der fremover, og så længe i er tilstede, så bør der ikke kunne ske noget super farligt, selvom det er kanon ubehageligt at opleve

Anmeld

30. oktober 2012

2721

PuhA, det lyder godt nok væmmeligt
Stort kram, kan godt forstå det var en skræmmende oplevelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.