Vi havde en rigtig ubehagelig oplevelse i går aftes som jeg bliver nød til at komme ud med.
i går aftes omkring kl. 19 sidder Emilie, min kæreste og jeg inde på hendes værelse og leger. Hun begynder at slå min kæreste med et stykke legetøj og jeg sætter mig på hug ved siden af hende, forklare hende med fast stemme at jeg ikke vil have hun slår og tager tingen fra hende. Hun blev først sur også begynde hun at græde. Efter et øjeblik tog hun en indånding også trak hun bare ikke vejret igen. Jeg tog hende selvfølgelig op og blev ved at sige hendes navn, for at prøve at få gang i hende, men hun blev bare ved!
jeg sagde fuldstændig i panik at Martin skulle ringe 112, og i det han Kommer igennem til dem bliver Emilie blå om munden og besvimer i mine arme. Et øjeblik efter hiver hun efter vejret og græder som om hun er rigtig ulykkelig. alarmcentralen stillede os om til skaddstuen hvor vi straks kørre ind. Heldigvis er der ikke noget helt med hende, men hun lider af det der hedder attackanfald og det sker så når man bliver rigtig vred, sker eller forskrækket.
tak fordi du læste med, havde bare brug for at dele.
Anmeld