Frk P. skriver:
Det var ikke meget med din egen familie? Men det andet synes jeg lyder ret rimeligt
tænker bare at man da også skal have lidt fred til at få tingene hjemme til at fungere? 
hvordan fungere derhjemme??
Her er der ingen der blander sig i noget, vi gør som vi føler omkring børnene og det er om vi er ude eller hjemme..
Vi ser mine svigerforældre meget fordi vi bor i samme by, og de har interesse i os, de hjælper os hvis vi har brug for det, og er de eneste der passer vores børn..
Fordi vi ser dem så meget skal vi aldrig bøvle med børn der ikke kan lide at være der og vores besæg hos dem er derfor meget lettere og mere tålelig end hvis vi skal besøge andre som vi ikke ser så tit.. kærestens dreng er ikke god til store omvæltninger og nye mennesker, og det er påtrods af at han er 4 år, og derfor vælger vi mange aktiviteter med omhu når han er der..
mine forældre ser vi så lidt fordi de ikke viser nogen interesse i os, og de ikke selv gider bruge tid på at besøge os, så må det gå den anden vej også, jeg gider ikke envejs kommunikation..
Anmeld