Hvor tit ser du familie/svigerfamilie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Adrina

Det er meget forskelligt !

min søster og svoger ser vi et par gange om ugen.

min mor - et par gange om måneden og det samme med min far. De er skilt.

min svigerfamilie ser vi ikke så tit - de bor en times kørsel fra os. Dog brugte vi det meste af vores sommer med svigerfamilien.

vi har begge mange søskende, men er tættest med den ene søster, som jeg ser mest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Tulle28

Mine forældre et par gange om ugen, svigerfamilien en gang om ugen (hvilket er mere end rigeligt!!) - de henter alle vores datter en fast dag om ugen i vuggestue. Mine forældre ser vi som regel også en gang i weekenden.

4-5 gange ville jeg synes var aaaaalt for meget Også selvom man har et godt forhold.

Anmeld

29. oktober 2012

An&Jo

Frk P. skriver:

Det var ikke meget med din egen familie? Men det andet synes jeg lyder ret rimeligt tænker bare at man da også skal have lidt fred til at få tingene hjemme til at fungere?

hvordan fungere derhjemme??

Her er der ingen der blander sig i noget, vi gør som vi føler omkring børnene og det er om vi er ude eller hjemme..

Vi ser mine svigerforældre meget fordi vi bor i samme by, og de har interesse i os, de hjælper os hvis vi har brug for det, og er de eneste der passer vores børn..

Fordi vi ser dem så meget skal vi aldrig bøvle med børn der ikke kan lide at være der og vores besæg hos dem er derfor meget lettere og mere tålelig end hvis vi skal besøge andre som vi ikke ser så tit.. kærestens dreng er ikke god til store omvæltninger og nye mennesker, og det er påtrods af at han er 4 år, og derfor vælger vi mange aktiviteter med omhu når han er der..

mine forældre ser vi så lidt fordi de ikke viser nogen interesse i os, og de ikke selv gider bruge tid på at besøge os, så må det gå den anden vej også, jeg gider ikke envejs kommunikation..

Anmeld

29. oktober 2012

Benjamins'mor

Frk P. skriver:

Åh for søren :/ ja så kan jeg godt se det ikke er nemt :/ håber du har det okay med det... :/

Det har jeg.

Hun har danset i over 2 år, så man vænner sig til det

Anmeld

29. oktober 2012

Benjamins'mor

An&Jo skriver:

hvordan fungere derhjemme??

Her er der ingen der blander sig i noget, vi gør som vi føler omkring børnene og det er om vi er ude eller hjemme..

Vi ser mine svigerforældre meget fordi vi bor i samme by, og de har interesse i os, de hjælper os hvis vi har brug for det, og er de eneste der passer vores børn..

Fordi vi ser dem så meget skal vi aldrig bøvle med børn der ikke kan lide at være der og vores besæg hos dem er derfor meget lettere og mere tålelig end hvis vi skal besøge andre som vi ikke ser så tit.. kærestens dreng er ikke god til store omvæltninger og nye mennesker, og det er påtrods af at han er 4 år, og derfor vælger vi mange aktiviteter med omhu når han er der..

mine forældre ser vi så lidt fordi de ikke viser nogen interesse i os, og de ikke selv gider bruge tid på at besøge os, så må det gå den anden vej også, jeg gider ikke envejs kommunikation..

Enig i det du skriver.

Vi ser også svigerfamilien tit, og det gør det også nemmere for vores søn hvis han skal passes.

Vi ser ikke min familie så tit. Og min søn vil ikke passes af min mor.

Anmeld

29. oktober 2012

An&Jo

Benjamins'mor skriver:

Enig i det du skriver.

Vi ser også svigerfamilien tit, og det gør det også nemmere for vores søn hvis han skal passes.

Vi ser ikke min familie så tit. Og min søn vil ikke passes af min mor.

min dreng og kærestens dreng gider slet ikke min mor, for hun lader dem aldrig selv tage initiativ til at snakke med dem, hun farer lige i hovedet af dem, og eftersom dei kke ser hinanden mere, så er det bare for meget for dem.. de bliver sq bange for hende..

og ja med pasning er det bare så dejligt, for når vi skal nogensteder de ikke kan komme med, så er vi altid sikker på at de er trygge og har det godt fordi de kender deres "babysitter" så godt som de gør, og de kender huset rigtig godt også..

Anmeld

29. oktober 2012

LouiseRH

Frk P. skriver:

Åh nej det kan jeg godt se :/ afstanden kan gøre meget! vi bor jo (desværre nogen gange) kun max. 5 km fra begge familier..

Ja, der er fordele og ulemper ved det hele

På en måde er jeg da også glad nok for at vi bor lidt fra hinanden, så jeg ikke har dem rendende hele tiden

Anmeld

29. oktober 2012

LRJ

Jeg ser min mor hveranden uge, og snakker i Tlf næsten hver dag, ser min far en gang hver 3 månede, men min svigerforælder ser jeg en gang i ugen, men de bor os kun 5 min fra os hvor min mor bror 1 time væk

Anmeld

29. oktober 2012

lukasmor

Lyder som en rigtig dejlig familie og en dejlig måde i gør tingene på Her bestemmer vi sjældent selv hvornår vi ser dem, især med svigerne.. :/ mine forældre oplevede nemlig det samme da de var unge, så de kommer ikke sådan uanmeldt.. Men ja.. 4-5 gange i ugen er sq bare lidt for meget og det jo ikke sådan flere timer, det er uanmeldt, og så måske en halv til en hel time, og det tit midt i maden, eller når kæresten lige er trådt ind af døren fra abrjede Kan ellers også godt lide familie, og er også mest sammen med min mor, og min brors kæreste

Ja okay, så kan jeg sagtens se at det er anstrengene for jer! I har ikke sagt det til dem? Vi siger bare hvis vi ikke har overskud og det respektere de fuldt ud. Vi mennesker kan altså ikke være rustet alle ugens dage og sommetider vil vi også bare gerne være alene. Nu ved jeg ikke om i har børn men da vi fik vores søn, NÆGTEDE vi at åbne døren for uindbudte gæster. Gad ikke at have nogen rendende! Der har man specielt brug for bare at være sin lille familie

Rettelse: Det kan jeg se at i har 

Anmeld

29. oktober 2012

NinaNymannMadsen

Frk P. skriver:

Okay, det lyder da sådan rimeligt synes jeg? men kan regne ud af sammenlagt har i også ofte besøg

ja sammenlagt så har vi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.