Hvor tit ser du familie/svigerfamilie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

FruHolm <3

Frk P. skriver:

Hehe, så det jo perfekt

Ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Lunae

Frk P. skriver:

Ja, hvor tit ser du familien, regnet på ugebasis?

Her i huset, snakker jeg i Tlf med min mor hver dag og ser hende nok 2-3 gange i ugen. Oftest når jeg ser hende, er det om formiddagen hvor min kæreste er på arbejde, jeg går på barsel) Min far ser jeg max 1 gang i ugen! ( mine forældre er ikke skilt, ser bare min mor mest) svigerfamilien kommer 4-5 gange i ugen, til trods for kæresten også snakker med dem i Tlf dagligt ( min kæreste arbejder også for hans far)
Det synes jeg godt nok er meget!? Men måske er det bare mig? hvordan er det hos jer?

Jeg taler med min mor hver dag, nogle gange flere gange dagligt. Derudover spiser vi sammen et par gange om ugen og ellers kommer vi ofte også forbi hende. Vi ses vel 5 gange om ugen ca.

Mine svigerforældre, hmm det svinger meget! Max en gang om ugen tror jeg, men nok i hvert fald én gang om måneden!

Anmeld

29. oktober 2012

mpr

Puha.. Min mor snakker jeg med hver anden dag pr mobil.. og ser hende 2-3 gange i ugen

Min far snakker jeg ikke rigtig med overhovedet.. Og svigermor ser vi 1-2 gange om året og svigerfar 3-4 gange om året.. Min svigerinde ser vi så en gang hver eller hver anden måned o_O

mine svigerforældre bor langt væk men de har åbenbart ikke tid til lige at løfte røret og høre hvordan deres søn har det fra tid til anden.. De sender måske en sms engang imellem men det er meget sjældent.

Synes slet ikke vi ser svigerfamilien nok.. men ja sådan skal det jo åbenbart være

Anmeld

29. oktober 2012

morethanperfect

Min far kommer her mindst 2 gange om dagen
Vi bor tæt på hinanden og han går lige her forbi når han skal ned og handle ..

Min farfar bor jeg også tæt på , og ham ser jeg hver 2. dag ca..

Min papmor er det MEGET forskelligt .. Hun arbejder rigtig meget , og har en del at se til , men prøver at se hende så meget som muligt  

Min svigermor bor i nabobyen , så hende ser jeg en gang om ugen ca..

Min søster ser jeg også mindst en gang om ugen .. Hun bor alligevel et godt stykke væk ..,  

Anmeld

29. oktober 2012

HeidiØ

Frk P. skriver:

Her i huset, snakker jeg i Tlf med min mor hver dag og ser hende nok 2-3 gange i ugen. Oftest når jeg ser hende, er det om formiddagen hvor min kæreste er på arbejde, jeg går på barsel) Min far ser jeg max 1 gang i ugen! ( mine forældre er ikke skilt, ser bare min mor mest) svigerfamilien kommer 4-5 gange i ugen, til trods for kæresten også snakker med dem i Tlf dagligt ( min kæreste arbejder også for hans far)
Det synes jeg godt nok er meget!? Men måske er det bare mig? hvordan er det hos jer?

Åh jeg ville ØNSKE vi havde det ligesom dig. Vi har 130 km op til min mor, 15 km til min far og 200+ til min svigerfar (som bor på den anden side af bæltet)

Derfor:
Min mor et par gange om måneden, i en god periode
Min far ser jeg af og til .. også bare kort, hvilket er skønt
Og min svigerfar desværre ikke så ofte som vi gerne vil, men GERNE en gang om måneden, hvis det lader sig gøre!

Anmeld

29. oktober 2012

Carina:-)

Min mor ser jeg aldrig,min far og hans side- til familefester.

Min søster der bor i kbh ser jeg hver 2 månde hvor vi så er sammen 3-4 dage .

Mine svigerforældre 1 gang pr måned,resten af mandens side til familiefester.

Min egen store dreng der er flyttet hjemmefra og min svigerdatter ser vi flere gange om ugen.enten de bare lige kigger ind,eller til mad og så spiller vi spil og hygger i flere timer.

Her er det ikke for meget at de kommer så tit,har et godt forhold til min svigerdatter-så det er bare dejligt de kommer så tit

Anmeld

29. oktober 2012

Benjamins'mor

An&Jo skriver:

min dreng og kærestens dreng gider slet ikke min mor, for hun lader dem aldrig selv tage initiativ til at snakke med dem, hun farer lige i hovedet af dem, og eftersom dei kke ser hinanden mere, så er det bare for meget for dem.. de bliver sq bange for hende..

og ja med pasning er det bare så dejligt, for når vi skal nogensteder de ikke kan komme med, så er vi altid sikker på at de er trygge og har det godt fordi de kender deres "babysitter" så godt som de gør, og de kender huset rigtig godt også..

Præcis.

Vi snakker nærmest aldrig med min mor, Benjamin vil hverken sige Hej til hende, snakke med hende eller lignende. Han ignorere hende hvis vi er sammen med hende.

Anmeld

29. oktober 2012

LBK

Frk P. skriver:

Jeg snakker med min mor i telefom mindst en gang om dagen... :O) Jeg ser hende i gennemsnit 2 gange om ugen, og min far ca hver 14 dage. De er ikke skilt men han er bare en travl politiker og min mor går hjemme, og jeg har skiftende vagter så bruger ofte formiddagen sammen med hende.

Svigerfamilien ser jeg ca 2 gange om ugen. De bor meget tæt på os, og min mand og hans far laver tit ting sammen. Og så er det bare hyggeligt at besøge dem, eller de kommer her og leger med vores datter...

Anmeld

29. oktober 2012

Sophie90

Jeg snakker med min mor og min svigermor hver dag, ser både svigerforældre og forældre 1-2 gange om ugen :-) Allan snakker også med sin mor hver dag..

Anmeld

29. oktober 2012

Lullaby

En gang om ugen ca ser jeg min svigerfamilie. Min egen familie en gang om mdr da de bor langt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.