Hvor tit ser du familie/svigerfamilie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

tankai

Frk P. skriver:

vores svigerfamilie bor meget tæt på os, nok derfor de kommer så tit så underligt jeres kan "holde sig væk"? Men lyder som en fin fordeling ellers ?

Tror det er fordi de begge arbejder meget.. Og kæresten snakker da også i telefon med dem ofte..

Synes dog det er rart, at man ikke behøve se hinanden hele tiden, bare fordi man bor tæt, men i stedet kan gøre det, når man har lyst... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi ser min mor ca 1-2 gange i ugen. Min søster ca 1 gang i ugen.

Kærstens mor og søster ca 1 weekend pr mdr. De bor på Fyn, vi bor i Jylland.

Kærstens far ca 1 gang pr mdr.

For os passer det meget fint! Vh stine

Anmeld

29. oktober 2012

B&J

ser min mor 2-3gange om ugen snakker i telefon med hende 2-3 ugen.

min svigerfamilie snakker eller ser vi ikke med

Anmeld

29. oktober 2012

Gardenia

Frk P. skriver:

Ja, hvor tit ser du familien, regnet på ugebasis?

Her i huset, snakker jeg i Tlf med min mor hver dag og ser hende nok 2-3 gange i ugen. Oftest når jeg ser hende, er det om formiddagen hvor min kæreste er på arbejde, jeg går på barsel) Min far ser jeg max 1 gang i ugen! ( mine forældre er ikke skilt, ser bare min mor mest) svigerfamilien kommer 4-5 gange i ugen, til trods for kæresten også snakker med dem i Tlf dagligt ( min kæreste arbejder også for hans far)
Det synes jeg godt nok er meget!? Men måske er det bare mig? hvordan er det hos jer?

Vi er en meget lille familie, 8 personer inklusive drengen.

Så vi snakker sammen hver dag, som oftest på en af vores FB-vægge. Snakker i telefon med min mor flere gange om dagen.

Vi ser hinanden flere gange om ugen, som regel til aftensmad

Og samles altid søndag eftermiddag/aften til stor middag.

Anmeld

29. oktober 2012

tarkoflen

Frk P. skriver:

Måske er det også det der irriterer mig lidt, for svigerfamilien kommer dobbelt så ofte nu efter vi har fået barn, og ja.. det er sq lidt træls når man sådan forsøger at skabe rutiner og fred og ro om barnet, plus man render rundt til alverdens aktiviteter, og så en familie der kommer sååå tit!? puha

Men lyder da fint fordel med jeres familie besøg?

Du er nødt til at snakke med din kæreste om det, hvis det generer dig! I skal være enige om, hvordan jeres hverdag skal køre! Måske din kæreste tænker at det er ok, fordi du ser din mor så tit...

I skal have en rutine der passer jer alle

Jeg synes måske vi ser min kærestes familie lige i underkanten, men det er jo fordi min familie er utrolig sociale og det er kærestens slet ikke, så det er lige med at balancere det... Kan ikke helt finde ud af, om svigerforældrene synes vi ses for lidt, men så må de jo også invitere os

Anmeld

29. oktober 2012

tarkoflen

Frk P. skriver:

Måske er det også det der irriterer mig lidt, for svigerfamilien kommer dobbelt så ofte nu efter vi har fået barn, og ja.. det er sq lidt træls når man sådan forsøger at skabe rutiner og fred og ro om barnet, plus man render rundt til alverdens aktiviteter, og så en familie der kommer sååå tit!? puha

Men lyder da fint fordel med jeres familie besøg?

Du er nødt til at snakke med din kæreste om det, hvis det generer dig! I skal være enige om, hvordan jeres hverdag skal køre! Måske din kæreste tænker at det er ok, fordi du ser din mor så tit...

I skal have en rutine der passer jer alle

Jeg synes måske vi ser min kærestes familie lige i underkanten, men det er jo fordi min familie er utrolig sociale og det er kærestens slet ikke, så det er lige med at balancere det... Kan ikke helt finde ud af, om svigerforældrene synes vi ses for lidt, men så må de jo også invitere os

Anmeld

29. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Frk P. skriver:

Sådan ville jeg også ku lide det altså, se min egen mest mon ikke piger bare (i de fleste tilfælde!?) helst vil være sammen med sin egen familie? måske fordi man stoler mest på dem?

Jo, det tror jeg

Anmeld

29. oktober 2012

LykkeB

Frk P. skriver:

Her i huset, snakker jeg i Tlf med min mor hver dag og ser hende nok 2-3 gange i ugen. Oftest når jeg ser hende, er det om formiddagen hvor min kæreste er på arbejde, jeg går på barsel) Min far ser jeg max 1 gang i ugen! ( mine forældre er ikke skilt, ser bare min mor mest) svigerfamilien kommer 4-5 gange i ugen, til trods for kæresten også snakker med dem i Tlf dagligt ( min kæreste arbejder også for hans far)
Det synes jeg godt nok er meget!? Men måske er det bare mig? hvordan er det hos jer?

Min egen familie ser vi meget! Lige fra 1 gang om ugen til 4 i ugens løb og jeg snakker i telefon med min mor næsten hver dag, men jeg går også på barsel og vi bor i samme by, så det er så dejlig nemt og så hyggeligt!!  Min svigerfamilie derimod ser vi 1-2 gange om året, de bor i Tyrkiet, så det bliver ikke så tit vi kommer derned, tilgængæld skyper vi med dem og har kontakt over internettet  Vi er meget familiemennesker herhjemme..

Anmeld

29. oktober 2012

TaAsJu

Frk P. skriver:

Jeg ser min far en til to gange om ugen.. Til trods for jeg går på barsel og han er indvilide pansonist (staves) så har han rygende travlt 

min svigermor og svigerfar snakker jeg med ca hver anden dag og ser dem 2-4 gange om ugen.. Vi elsker og komme der hjemme og jeg har det rigtig godt med dem.. Og jeg mistede min mor for 7 år siden, så jeg bruger meget min svigermor.. Hun var også med til den sidste fødsel og klippede navle snoren over

min søster skriver jeg med dagligt og ser et par gange i ugen..

mandens store bror og hans kæreste ser vi en gang om ugen i vinter halv årEt.. Og 3-4 gange i sommer halv året.. Vores unger køre bmx i samme klub.. Det er super hyggeligt også ses vi jo ud over det...

Vi er også rigtig meget familie mennesker og elsker og være sammeN..

Anmeld

29. oktober 2012

4kløver

Her var farmor til Xanders dåb den 8 april og så har hun lige været her til Xenyas fødselsdag. Så ser vi hende igen et par gange inden jul (xander fødselsdag og jul) så hende ser vi aldrig. Farfar ca det samme.
Mormor bor langt væk men kommer ca 1-2 hver 3-6 mdr. Morfar ca det samme. Så ikke en familie man ser tit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.