Frk P. skriver:
Ja, hvor tit ser du familien, regnet på ugebasis?
Her i huset, snakker jeg i Tlf med min mor hver dag og ser hende nok 2-3 gange i ugen. Oftest når jeg ser hende, er det om formiddagen hvor min kæreste er på arbejde, jeg går på barsel) Min far ser jeg max 1 gang i ugen! ( mine forældre er ikke skilt, ser bare min mor mest) svigerfamilien kommer 4-5 gange i ugen, til trods for kæresten også snakker med dem i Tlf dagligt ( min kæreste arbejder også for hans far)
Det synes jeg godt nok er meget!? Men måske er det bare mig?
hvordan er det hos jer? 
Jeg ser min far en til to gange om ugen.. Til trods for jeg går på barsel og han er indvilide pansonist (staves) så har han rygende travlt
min svigermor og svigerfar snakker jeg med ca hver anden dag og ser dem 2-4 gange om ugen.. Vi elsker og komme der hjemme og jeg har det rigtig godt med dem.. Og jeg mistede min mor for 7 år siden, så jeg bruger meget min svigermor.. Hun var også med til den sidste fødsel og klippede navle snoren over
min søster skriver jeg med dagligt og ser et par gange i ugen..
mandens store bror og hans kæreste ser vi en gang om ugen i vinter halv årEt.. Og 3-4 gange i sommer halv året.. Vores unger køre bmx i samme klub.. Det er super hyggeligt også ses vi jo ud over det...
Vi er også rigtig meget familie mennesker og elsker og være sammeN..
Anmeld