Hvor tit ser du familie/svigerfamilie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

An&Jo

Frk P. skriver:

Ja, hvor tit ser du familien, regnet på ugebasis?

Her i huset, snakker jeg i Tlf med min mor hver dag og ser hende nok 2-3 gange i ugen. Oftest når jeg ser hende, er det om formiddagen hvor min kæreste er på arbejde, jeg går på barsel) Min far ser jeg max 1 gang i ugen! ( mine forældre er ikke skilt, ser bare min mor mest) svigerfamilien kommer 4-5 gange i ugen, til trods for kæresten også snakker med dem i Tlf dagligt ( min kæreste arbejder også for hans far)
Det synes jeg godt nok er meget!? Men måske er det bare mig? hvordan er det hos jer?

mine forældre har jeg set 3 gange siden april måned

mine svigerforældre derimod ser vi minimum en gang i ugen oftest flere.. Vi spiser sammen minimum hveranden weekend når vi har ungerne hjemme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

rikkeregnbue skriver:

Altså nu går min datter jo i dagpleje hos min moaaar, så hende ser jeg jo faktisk hver dag! Og jeg eeeeeeeelsker det  Og min egen mormor og morfar ser jeg nok 1-2 gange  i ugen.

Svigerfamilien ses jeg/vi ikke med så tit - altså, nu er vi kun lige fundet sammen igen, men førhen var det heller ikke dem vi så mest

Sådan ville jeg også ku lide det altså, se min egen mest mon ikke piger bare (i de fleste tilfælde!?) helst vil være sammen med sin egen familie? måske fordi man stoler mest på dem?

Anmeld

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

tankai skriver:

Jeg snakker i tlf med min mor hver eneste dag, og mange gange i løbet af dagen.. 

I weekenderne ser jeg hende ofte, nogengange hveranden weekend.. Man skal jo have fri-weekend engang i mellem

Svigerne ser vi ikke lige så tit, men de bor også lige i nærheden, og tror det spiller lidt ind.. 

vores svigerfamilie bor meget tæt på os, nok derfor de kommer så tit så underligt jeres kan "holde sig væk"? Men lyder som en fin fordeling ellers ?

Anmeld

29. oktober 2012

Benjamins'mor

Frk P. skriver:

Okay så er der jo nok en grund til det ikke er så tit med din egen :/ men så det nok også okay med svigerfamilien et par gange i ugen?

Min mor er Danmarks mester i moderne linedance så hun har aldrig tid, hun danser altid.

Min søster er 13. Så hun har ikke selv mulighed for at komme.

Men ja, det er fint med svigerfamilien

Anmeld

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Lukasmor skriver:

Ja hvis det er dem der bestemmer i skal ses, kan jeg godt se det
Jeg elsker det og kan godt undvære venner når jeg bare har min familie hehe.. Nu er min mor og søster også mine tætteste veninder
Jeg ville synes det var for meget hvis det var anstrengene men både hos min familie og hos min svigerfamilie kan komme i sit søndagstøj og slå benene op på sofaen Det er så afslappet og vi griner altid til vi har store mavesmerter dagen efter Det er ikke 4-5 gange om ugen men måske 3 gange den ene uge, 1 gang den næste og så uger hvor vi kun snakker i fon. Vi har jo også en familie herhjemme.. Men vi er der TIT!

Lyder som en rigtig dejlig familie og en dejlig måde i gør tingene på Her bestemmer vi sjældent selv hvornår vi ser dem, især med svigerne.. :/ mine forældre oplevede nemlig det samme da de var unge, så de kommer ikke sådan uanmeldt.. Men ja.. 4-5 gange i ugen er sq bare lidt for meget og det jo ikke sådan flere timer, det er uanmeldt, og så måske en halv til en hel time, og det tit midt i maden, eller når kæresten lige er trådt ind af døren fra abrjede Kan ellers også godt lide familie, og er også mest sammen med min mor, og min brors kæreste

Anmeld

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

NinaNymannMadsen skriver:

snakker med min far hver dag. og ser mine forældre nok godt hver 14 dag da de bor i Odder og vi i Horsens og de arbejder begge.
svigerfamilien jamen altså vi ser kærestens bror stort set hver dag. hans søster måske 1 gang om ugen og hans mor 1-2 gange om ugen og hans far max 1 gang om måneden.

Okay, det lyder da sådan rimeligt synes jeg? men kan regne ud af sammenlagt har i også ofte besøg

Anmeld

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

LouiseRH skriver:

Tja, ville da gerne se min mor lidt mere, men vi bor 50 km fra hinanden så det bliver ikke til mere

Åh nej det kan jeg godt se :/ afstanden kan gøre meget! vi bor jo (desværre nogen gange) kun max. 5 km fra begge familier..

Anmeld

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

come2 skriver:

Øv et træls tidspunkt.

Jeg haaader at få uventet besøg! Det sker dog ikke rigtig da dem jeg kender skriver inden og aftaler med mig.

jeg synes da du skal vende det med kæreste og få det sagt på en ordentlig måde til dem der kommer.

Det er jo forstående i ikke vil forstyrres i aftenmaden

Ja, det var rigtig træls! har prøvet at snakke med kæresten om det, men han er vidst ikke meget for at tage diskussionen op med hans familie men håber det blir bedre snart

Anmeld

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

An&Jo skriver:

mine forældre har jeg set 3 gange siden april måned

mine svigerforældre derimod ser vi minimum en gang i ugen oftest flere.. Vi spiser sammen minimum hveranden weekend når vi har ungerne hjemme..

Det var ikke meget med din egen familie? Men det andet synes jeg lyder ret rimeligt tænker bare at man da også skal have lidt fred til at få tingene hjemme til at fungere?

Anmeld

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Benjamins'mor skriver:

Min mor er Danmarks mester i moderne linedance så hun har aldrig tid, hun danser altid.

Min søster er 13. Så hun har ikke selv mulighed for at komme.

Men ja, det er fint med svigerfamilien

Åh for søren :/ ja så kan jeg godt se det ikke er nemt :/ håber du har det okay med det... :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.