Hvor tit ser du familie/svigerfamilie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

anja89

jeg snakker i tlf med min mor hver dag nogle gange hver anden.. Og vi ser mine forældre ca 1-2 gange om ugen og kærestens familie ser vi alt mellem 2-6 dage på en uge det svinger lidt 

Vi syntes begge det er rigtig dejligt med så meget kontakt og ungerne nyder jo at se mormor,morfar,farmor og farfar ofte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Ayasmor

Her ses jeg med min far og bonus mor 1-2 gange om mdr. Vi bor ca. 150 km. fra hinanden, men snakker næsten dagligt med min far. Min mor er nooooget sjældnere. Svigerfamilien har jeg ikke mødt eller talt med endnu

Anmeld

29. oktober 2012

Isaac's mor

Ser/snakker i tlf. med min mor lige så tit som du gør med din
Min kæreste snakker stort set hver dag med sin mor i tlf., men vi ser dem ikke så ofte.. Cirka 2-3 gange om måneden (han besøger dem alene også en gang i mellem)

Anmeld

29. oktober 2012

Dustmuz

Frk P. skriver:

Ja, hvor tit ser du familien, regnet på ugebasis?

Her i huset, snakker jeg i Tlf med min mor hver dag og ser hende nok 2-3 gange i ugen. Oftest når jeg ser hende, er det om formiddagen hvor min kæreste er på arbejde, jeg går på barsel) Min far ser jeg max 1 gang i ugen! ( mine forældre er ikke skilt, ser bare min mor mest) svigerfamilien kommer 4-5 gange i ugen, til trods for kæresten også snakker med dem i Tlf dagligt ( min kæreste arbejder også for hans far)
Det synes jeg godt nok er meget!? Men måske er det bare mig? hvordan er det hos jer?

Altså jeg kan tælle antallet af gange jeg ser og snakker med mine forældre på 1 hånd.. til sammen altså.. snakker meget sjællendt med dem og ser dem endnu sjælnere

min kærestes forældre ser vi måske hver 5-6 gange om året..
på trods af de bor 1km væk..

Vi er meget uafhængige af vores familie..

Anmeld

29. oktober 2012

Mettefpigen

Snakker tit i tlf med min mor, men ses ca 1-2 om måneden, min far ca 1 gang hver anden måned.....

Anmeld

29. oktober 2012

jydeinden

Frk P. skriver:

Her i huset, snakker jeg i Tlf med min mor hver dag og ser hende nok 2-3 gange i ugen. Oftest når jeg ser hende, er det om formiddagen hvor min kæreste er på arbejde, jeg går på barsel) Min far ser jeg max 1 gang i ugen! ( mine forældre er ikke skilt, ser bare min mor mest) svigerfamilien kommer 4-5 gange i ugen, til trods for kæresten også snakker med dem i Tlf dagligt ( min kæreste arbejder også for hans far)
Det synes jeg godt nok er meget!? Men måske er det bare mig? hvordan er det hos jer?

skriver med min mor hver anden dag ca. min far ser jeg maksimum to gange om måneden eller hvordan det nu lige passer ind hos os begge. og svigerforældrene ser jeg ca. 4 gange om året

Anmeld

29. oktober 2012

annecatrine88

Jeg snakker i tlf med min far hver dag, men da han arbejder i Sverige er han væk i 10 dage og hjemme i 4 dage.. De dage han er hjemme, er jeg over ved ham alle de dage og begge mine brødre og deres koner + min kæreste spiser sammen med ham..  Så snakker faktisk med ham hver dag..

Min mor snakker jeg med et par gange i ugen og ser hende måske i gennemsnit en gang i ugen..

Svigermor ser vi måske en gang i ugen og svigerfar er måske to-tre gange om året..

Synes det er vigtigt at man snakker med sin familie..

Anmeld

29. oktober 2012

Mor til Ella

Frk P. skriver:

Ser både sviger+ egen familie min 1 gang om ugen

Snakker tlf ca hver anden dag med min mor.

Skriver næsten dagligt med svigermor...

Elsker at se min familie så meget

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

Vi ser både min og mandens familie 1-2 gange i måneden, da begge dele af familien bor på sjælland så vi plejer når vi tager derover at sove hos svigermekanikken fra fredag til lørdag og mine forældre fra lørdag til søndag.

og når vi så er derovre besøger vi somregel også min søster og hendes børn .. ja og hendes mand selvfølgelig :-)

Mandes søskende bor forholdsvist tæt på os, så dem ser vi lidt oftere  

Anmeld

8. november 2012

LinLin

Jeg ser og ringer til min mor min. En gang om ugen... Iøvrigt det samme med min bedstemor ;-)
Jeg har aldrig mødt minr svigermor!
(min far og svigerfar er døde....)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.