Hvor tit ser du familie/svigerfamilie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

MariaKyedDK skriver:

Ja det er da godt meget i snakker og ser hinanden, men hold op hvor lyder det bare DEJLIGT

vil ønske jeg stadig havde min familie at kunne snakke sådan med så tit

Tjah, det er da no skønt, men nogen gange trænger man altså også til at være sig selv? fremfor ALTID at have gæster synes sjældent det sker vi har en hel dag alene, og så blir det altså for tit - for mig hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

tarkoflen

Frk P. skriver:

Ja, hvor tit ser du familien, regnet på ugebasis?

Her i huset, snakker jeg i Tlf med min mor hver dag og ser hende nok 2-3 gange i ugen. Oftest når jeg ser hende, er det om formiddagen hvor min kæreste er på arbejde, jeg går på barsel) Min far ser jeg max 1 gang i ugen! ( mine forældre er ikke skilt, ser bare min mor mest) svigerfamilien kommer 4-5 gange i ugen, til trods for kæresten også snakker med dem i Tlf dagligt ( min kæreste arbejder også for hans far)
Det synes jeg godt nok er meget!? Men måske er det bare mig? hvordan er det hos jer?

Vi ser i gennemsnit min familie en gang om ugen til hver 14 dag, jeg taler dog jævnligt i telefon med dem, men ikke hver dag!

Svigerfamilien ser vi ret sjældent, måske 5-10 gange om året... De er ikke særlig sociale i min kærestes familie, så til trods for at de bor 10 km væk fra os, så er det, det hele....

Er spændt på hvordan det bliver, når baby kommer, kunne forestille mig at vi så dem mere så, men jeg ved det ikke! Jeg har det lidt sådan at det må være min kæreste der tager initiativ til at vi skal se hans familie, for han kender dem jo bedst og de gør bare ikke meget i at se andre mennesker! De har ingen venner de ses med, de er bare de to! Det er også meget anderledes end i min familie, men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

MinBabyOscar <3 skriver:

Ser min familie ca 1-2 gange om året og svigermor ca hver 2-3 uge

Det med din egen familie, var ikke meget, men med svigerfamilien, synes jeg det lyder meget passende?

Anmeld

29. oktober 2012

come2

Frk P. skriver:

Det lyder sådan ret passende, synes du også det? jeg synes de der 4-5 gange i ugen er liiidt for meget

Jo. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skulle nå dagligdagens opgaver, hvis vi havde besøg/eller skulle på besøg så tit.

Synes det er rart med meget privatliv og når vi så endelig er sammen er der meget at snakke om

Anmeld

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Lukasmor skriver:

Synes ikke det er meget! Sådan er det også her Vi er familiemennesker og er meget tit sammen med både min og min kærestes familie. De vil jo også gerne se deres "børn" + barnebarn. Vi hygger tit med dem langt ud på aftenen, spiser med dem, spiller spil og bare råhygger

Jeg synes også det til tider kan være rigtig hyggeligt, men når det er så tit, så blir det lidt træls synes jeg Måske trænger jeg bare til en pause men dejligt i hygger sådan!

Anmeld

29. oktober 2012

FruHolm <3

Frk P. skriver:

Det med din egen familie, var ikke meget, men med svigerfamilien, synes jeg det lyder meget passende?

Jeg synes det er passende med begge dele hihi

Anmeld

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Pallemor skriver:

Jeg snakker både i tlf og ser min mor og far og de hjemmeboende søskende daglig, men De bor også i nabo huset  Jeg ELSKER det for er total familie menneske

Svigerfamilien - Svigermor bor i Jylland så hende ser vi med flere mdr mellemrum og svigerinden+børn et par gange om mdr for det meste.

God dag

Jeg kunne nok også bedre "nyde" det hvis det var min egen familie? men når svigerfamilien er dem der kommer mest - puha så kan det godt blive lidt for meget så tænker at jeres "familieliv" ville passe mig fint Haha

god dag til dig også

Anmeld

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Benjamins'mor skriver:

Min svoger.
Nogen gange hver dag.
Vi genboer.

Okay så er der jo nok en grund til det ikke er så tit med din egen :/ men så det nok også okay med svigerfamilien et par gange i ugen?

Anmeld

29. oktober 2012

Leneur

Frk P. skriver:

Ja, hvor tit ser du familien, regnet på ugebasis?

Her i huset, snakker jeg i Tlf med min mor hver dag og ser hende nok 2-3 gange i ugen. Oftest når jeg ser hende, er det om formiddagen hvor min kæreste er på arbejde, jeg går på barsel) Min far ser jeg max 1 gang i ugen! ( mine forældre er ikke skilt, ser bare min mor mest) svigerfamilien kommer 4-5 gange i ugen, til trods for kæresten også snakker med dem i Tlf dagligt ( min kæreste arbejder også for hans far)
Det synes jeg godt nok er meget!? Men måske er det bare mig? hvordan er det hos jer?

Nu er der jo bare Silje og mig...
Mine forældre er skilt men bor heldigvis begge i byen. Mormor 5 min herfra. Morfar og hans kæreste 10 min, så de er dejligt tætte på.
Vi ser begge hold mindst en gang i ugen og har ellers daglig kontakt, enten via telefon, sms eller over nettet.
Hvis man så lige har en træls dag eller et barn syg eller andet, er de der med det samme, så det er utrolig dejligt og ønsker det ikke anderledes.

Anmeld

29. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

LouiseRH skriver:

Ser min familie et par gange i måneden og det samme med svigerfamilien

Føler du det er meget passende? ville passe mig fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.