Frk P. skriver:
Ja, hvor tit ser du familien, regnet på ugebasis?
Her i huset, snakker jeg i Tlf med min mor hver dag og ser hende nok 2-3 gange i ugen. Oftest når jeg ser hende, er det om formiddagen hvor min kæreste er på arbejde, jeg går på barsel) Min far ser jeg max 1 gang i ugen! ( mine forældre er ikke skilt, ser bare min mor mest) svigerfamilien kommer 4-5 gange i ugen, til trods for kæresten også snakker med dem i Tlf dagligt ( min kæreste arbejder også for hans far)
Det synes jeg godt nok er meget!? Men måske er det bare mig?
hvordan er det hos jer? 
Vi ser i gennemsnit min familie en gang om ugen til hver 14 dag, jeg taler dog jævnligt i telefon med dem, men ikke hver dag!
Svigerfamilien ser vi ret sjældent, måske 5-10 gange om året... De er ikke særlig sociale i min kærestes familie, så til trods for at de bor 10 km væk fra os, så er det, det hele....
Er spændt på hvordan det bliver, når baby kommer, kunne forestille mig at vi så dem mere så, men jeg ved det ikke! Jeg har det lidt sådan at det må være min kæreste der tager initiativ til at vi skal se hans familie, for han kender dem jo bedst og de gør bare ikke meget i at se andre mennesker! De har ingen venner de ses med, de er bare de to! Det er også meget anderledes end i min familie, men sådan er vi jo så forskellige
Anmeld