Chiip91 skriver:
Piger har brug for noget hjælp!
Sagen er den at jeg har en datter på 6mdr der desværrer er i pjele på ubestemt tid, er ikke sammen med hendes far vi har slet ingen konkakt. Men nu har jeg den sødeste kæreste, men han vil gerne have børn inden han er 25 (han bliber 24 om 2mdr ) og vil gerne selv have en mere (2-3års mellem) dvs. han vil gerne have jeg skal blive gravid indenfor 7mdr...... Har en homon spiral nu, men har tænkt på og få den ud
Hvad ville i gjorde, ville i gerne få et barn mere (evt med en anden mand) og tage chancen for at barnet også bliver sendt i pleje ?
Håber i kan hjælpe
Den har tråd er så absolut sådan én, jeg burde afholde mig fra at skrive i - men nogle gange kribler det for meget i fingrene, og så er det svært at modstå, jeg skal prøve at gøre det pænest muligt.

Kære Chiip91
Der har selvfølgelig været grundlag for at fjerne din datter, det er jo ikke op til én myndighedsperson at træffe den beslutning, og der skal være tungtvejende grunde til at foretage så stort et indgreb i folks personlige frihed. Du skal lade være med at udlægge dig selv som et offer, der er uretfærdigt behandlet og i stedet komme på banen for at gøre noget aktivt for at få større rolle i din datters liv. Hvis du føler, at de nærmeste sagsbehandlere gør noget, der ikke er korrekt, så må du føre en klagesag eller bede om en ny sagsbehandler, det er sådan, man normalt reagerer på den slags.
Dernæst kan jeg slet ikke følge argumentet for at få et barn mere , så der er 2-3 år imellem........hvorfor? De 2 børn vil aldrig få noget normalt søskendeforhold - med mindre det andet barn placeres samme sted som din datter....
Hvorfor skal et lille uskyldigt barn stå på mål for, at du og din kæreste (som du ikke har kendt særligt lang tid) vil have et barn - blot fordi han fylder 25 år? Hvorfor skulle det gå anderledes i dette forhold (altså hvad har ændret sig)? 
Har du slet ingen ambitioner her i livet? Har du fået en stabil livssituation, en uddannelse, job, økonomisk tryghed, et fremtidssikret sted at bo, har du opnået det, du gerne vil videregive og tilbyde et lille nyt barn?
Hvis du skal have et spinkelt håb om at beholde det næste barn, så synes jeg, at du skal kontakte en sagsbehandler og bede om at blive sat i gang med at modtage de værktøjer (kurser, psykolog, vurderinger eller andet), der skal til, så de kan vurdere din forældreevne på ny - hvis du ikke har udviklet dig eller ændret din mentale og sociale situation siden sidste fødsel, så tror jeg ikke, at du skal gøre dig de store forhåbninger.
Jeg håber det bedste for dig.....