modesty skriver:
Alle de andre har jo allerede svaret det samme, men altså:
Du siger at der ikke er nogen grund til at dit barn er blevet fjernet. Ikke for at være ufølsom, men det tror jeg simpelthen ikke på. Der skal MEGET til før kommunen fjerner et barn, specielt lige efter fødslen.
Bare det at du overvejer at få et barn til nu, synes jeg vidner om en umodenhed og manglende forståelse af konsekvens.
Og det at din første indskydelse er at kontakte Operation X i stedet for at få fat på en god advokat, fortæller mig også at du ikke virker til at have forståelse for din situation og hvad der kan hjælpe dig.
Har du spurgt din sundhedsplejerske hvad du aktivt kan gøre for at få din datter tilbage?
Hvorfor har du en støtteperson?
Og hvis du skulle være i tvivl - NEJ jeg synes IKKE at du skal få et barn til nu.

Lige mine ord.
Forstår slet ikke hvorfor du ikke allerede har taget kontakt til en advokat - man kan få gratis advokat bistand!
Forstår slet heller ikke hvorfor du har "givet op" - du skriver at du gerne har ville skifte sagsbehandler, men lederen er aldrig til at få fat i, så nu har din støtteperson taget over. Hmm hvis det var mig der af SÅ vigtige årsager skulle have fat i en leder, borgmester eller lign. ville jeg møde op personligt og vente indtil de kunne finde en der kunne hjælpe mig!
Hvad er det for en støtteperson du har valgt at have? -Det virker ikke særlig modent ud ad til, når man sætter en anden til at overtage ens situation - medmindre det er en af proff. art.
Din datter er 6 mdr så jeg antager at du ikke har kendt din kæreste særlig længe??
Konklusionen må være at hvis du har bare de mindste forhåbninger om at få din datter hjem, eller få lov at beholde dit evt. andet barn så bør du vente til du har fået styr på dit liv og din situation med din datter.
Som andre også skriver - INGEN får fjernet børn mod deres vilje uden en grund, en meget alvorlig grund. Og bare det faktum at du ikke selv ved/kan forstå hvorfor hun er fjernet siger mig lidt om at du desværre ikke har forstået sagens alvor.
Mit bedste råd er helt klart at tage fat på en advokat og finde frem til hvorfor din datter blev fjernet, sådan du kan arbejde henimod en hjemgivelse. Held og lykke med det