Hvornår ville i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

wamse

Chiip91 skriver:

Jeg ved faktis ikke selv helt hvorfor min datter er det  fik bare afvide 2uger før termin at jeg ville blive en dårlig mor pga min fortid, og derfor sulle min datter fjernes, min kæreste er en rigtig stor hjælp, men tænken om at der kan gå 18 år for han/vi kan blive gravide er slem :/

Ingen sige at i skal vente 18 år

Men der må være nogle ting, som har vagt så stor bekymring ved kommunen, at de har valgt at gøre noget så drastisk. Har du ikke spurgt ind til, hvad du skal gøre for, at kunne få hende hjem til dig?

Hvis det er pga din fortid, så vil bekymringen jo også være der, hvis du får et barn mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Troldemommi

For at være ærlig så syntes jeg, det at sætte et barn i verden, når man allerede har en, der er i pleje, er utroligt uansvarligt. Et barn bliver ikke sat i pleje for sjov skyld, da det er en meget kostbar handling for en kommune.

Så syntes jeg langt hellere du skulle bruge alt din energi på at få dit allerede eksisterende barn hjem til dig, uanset hvor svært det må være.

Monica

Anmeld

28. oktober 2012

Chiip91

Tulle83 skriver:

Hmm... synes der mangler lidt information for at kunne give et ordenligt svar tilbage

Hvorfor er din datter i pleje? - og hvad kunne evt. hvad grunden til, at dit kommende barn skulle det samme?

Hvorfor vil din kæreste have barn inden 25. år?? Passer det ind i jeres liv? Jeg synes at alder er en mærkelig grænse (når man er så ung) -det er vel mere væsentligt om i føler at i er det sted i livet og i jeres forhold hvor i kan give et barn hvad det har brug for? Det er vel ikke alderen der bestemmer det?

Beslutningen om at hun skulle i pleje kom 2uger før min termin pga sagsbehandler kender min fortid fra jeg var 13, og at jeg åbenbart havde de forkerte vener dengang. Der står også i nogle papiere at en i min familie er narkoman (hvilket ikke passer) så jeg skulle også være/blive det, også også fordi jeg slog op med min datters far, hvilket sagsbehandleren synes var MEGET umodent gjort og sagde "Det ville en god mor aldrig gøre" og son fortsætter den ellers

Jamen fordi at han ikke vil føle sig for "gammel" når han bliver far, så har han sat den til der

Anmeld

28. oktober 2012

Chiip91

wamse skriver:

Ingen sige at i skal vente 18 år

Men der må være nogle ting, som har vagt så stor bekymring ved kommunen, at de har valgt at gøre noget så drastisk. Har du ikke spurgt ind til, hvad du skal gøre for, at kunne få hende hjem til dig?

Hvis det er pga din fortid, så vil bekymringen jo også være der, hvis du får et barn mere

jo for sagsbehandleren siger at hvis det står til hende så vil hun aldrig give mig min datter igen før hun er 18

jo har jeg gjort, men jeg har aldrig fået chancen for at bevise noget,    jeg skulle aflevere hende til plejefamilien 2dage efter jeg havde født.
Ja, men jeg har en helt normal fortid

Anmeld

28. oktober 2012

Chiip91

Monica P skriver:

For at være ærlig så syntes jeg, det at sætte et barn i verden, når man allerede har en, der er i pleje, er utroligt uansvarligt. Et barn bliver ikke sat i pleje for sjov skyld, da det er en meget kostbar handling for en kommune.

Så syntes jeg langt hellere du skulle bruge alt din energi på at få dit allerede eksisterende barn hjem til dig, uanset hvor svært det må være.

Monica

Ja, men hvorfor så ikke sende en på mødrehjem istedet, så det kunne undgåes at barnet skulle i pleje ?

Anmeld

28. oktober 2012

L&V

Som alle de andre siger så ville jeg nok koncentrere mig om det barn der er blevet sat i verdenen...

Undre mig lidt over hvis det sku være ud fra din fortid og du ikke virker videre klar over grunden til det, hvorfor går man så ikke ind og får ny sagsbehandler og beder kommunen om at gennemgå sagen igen og giver dig den hjælp du har brug for

Anmeld

28. oktober 2012

Chiip91

Månsson skriver:

Som alle de andre siger så ville jeg nok koncentrere mig om det barn der er blevet sat i verdenen...

Undre mig lidt over hvis det sku være ud fra din fortid og du ikke virker videre klar over grunden til det, hvorfor går man så ikke ind og får ny sagsbehandler og beder kommunen om at gennemgå sagen igen og giver dig den hjælp du har brug for

Har en rigtig god støtteperson der har arbejdet som sagsbehandler indenfor det område, og hun kan ikke forstå hvorfor min datter er i pleje, hun siger også der skal laves en forældre evne undersøgelse. Vil rigtig gerne have en ny sagsbehandler, men lederen derinde er aldrig til og få fat på, så min støtteperson har taget over

Anmeld

28. oktober 2012

L&V

Chiip91 skriver:

Har en rigtig god støtteperson der har arbejdet som sagsbehandler indenfor det område, og hun kan ikke forstå hvorfor min datter er i pleje, hun siger også der skal laves en forældre evne undersøgelse. Vil rigtig gerne have en ny sagsbehandler, men lederen derinde er aldrig til og få fat på, så min støtteperson har taget over

Hvad med noget advokat bistand for det skal de gå stærk hvis det er en fejl vurdering og placering så tæller hverdag...

Anmeld

28. oktober 2012

lycly

Jeg ville fokusere på det barn jeg har og forsøge at få det hjem først. Du fortæller ikke så meget om situationen, men uanset hvad så ville jeg lige fokusere på et barn af gangen. Specielt hvis der er en risiko for at det næste barn også vil blive fjernet. Jeg går ud fra at der er en grund til det Vent lidt endnu til der er styr på det hele, det ville jeg gøre

Anmeld

28. oktober 2012

Chiip91

Månsson skriver:

Hvad med noget advokat bistand for det skal de gå stærk hvis det er en fejl vurdering og placering så tæller hverdag...

Er ikke blevet tilbudt noget som helst, og hun siger at hvis jeg modarbejde hende F.eks med advokat, så må jeg kun se min datter 1 gang pr mdr, og ikke deltage som jeg gør nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.