Hvornår ville i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.903 visninger
51 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Chiip91

Piger har brug for noget hjælp!

Sagen er den at jeg har en datter på 6mdr der desværrer er i pjele på ubestemt tid, er ikke sammen med hendes far vi har slet ingen konkakt. Men nu har jeg den sødeste kæreste, men han vil gerne have børn inden han er 25 (han bliber 24 om 2mdr ) og vil gerne selv have en mere (2-3års mellem) dvs. han vil gerne have jeg skal blive gravid indenfor 7mdr...... Har en homon spiral nu, men har tænkt på og få den ud

Hvad ville i gjorde, ville i gerne få et barn mere (evt med en anden mand) og tage chancen for at barnet også bliver sendt i pleje ? 

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

sarahb

Chiip91 skriver:

Sagen er den at jeg har en datter på 6mdr der desværrer er i pjele på ubestemt tid, er ikke sammen med hendes far vi har slet ingen konkakt. Men nu har jeg den sødeste kæreste, men han vil gerne have børn inden han er 25 (han bliber 24 om 2mdr ) og vil gerne selv have en mere (2-3års mellem) dvs. han vil gerne have jeg skal blive gravid indenfor 7mdr...... Har en homon spiral nu, men har tænkt på og få den ud

Hvad ville i gjorde, ville i gerne få et barn mere (evt med en anden mand) og tage chancen for at barnet også bliver sendt i pleje ? 

Håber i kan hjælpe

Aldrig ville jeg få et baren hvis man viste risikoen var der for at det blev fjernet, sat i pleje m.m
Det er synd at man skal satse eller gamble om sådan et lille liv.
Vent til du har styr på dit liv, og har fået din datter hjem igen. Hvis du ikke er klar til at have hende hjemme, så er du heller ikke klar til at have en ny

Anmeld

28. oktober 2012

trunte89

jeg ville ikke få et barn mere.ville hellere arbejde på at få det barn hjem der var i pleje.

Anmeld

28. oktober 2012

Chiip91

sarahb skriver:

Aldrig ville jeg få et baren hvis man viste risikoen var der for at det blev fjernet, sat i pleje m.m
Det er synd at man skal satse eller gamble om sådan et lille liv.
Vent til du har styr på dit liv, og har fået din datter hjem igen. Hvis du ikke er klar til at have hende hjemme, så er du heller ikke klar til at have en ny

Jeg har altid været klar til og have hende hjemme, men der er aldrig blevet lavet de undersøgelser der skulle, Sagsbahndleren kender mig fra gamle dage, og hun sagde 2uger før termin at jeg ville blive en dårlig mor

Anmeld

28. oktober 2012

Chiip91

trunte89 skriver:

jeg ville ikke få et barn mere.ville hellere arbejde på at få det barn hjem der var i pleje.

Kæmper også helt vildt, men kan ikke samarbejde med sagsbehandleren

Anmeld

28. oktober 2012

wamse

Nej jeg ville selvfølgelig heller ikke tage chancen, for det er et lille barn, som kommer i klemme

Der må jo være nogle forhold som gør, at dit barn er i pleje, så dem ville jeg først få styr på. At din kæreste helst vil have børn inden han er 25 er helt underordnet, for der er jo nogle andre ting, som du skal have styr på, og det bør han da også kunne se fornuften i

Anmeld

28. oktober 2012

Tulle83

Chiip91 skriver:

Håber i kan hjælpe

Hmm... synes der mangler lidt information for at kunne give et ordenligt svar tilbage

Hvorfor er din datter i pleje? - og hvad kunne evt. hvad grunden til, at dit kommende barn skulle det samme?

Hvorfor vil din kæreste have barn inden 25. år?? Passer det ind i jeres liv? Jeg synes at alder er en mærkelig grænse (når man er så ung) -det er vel mere væsentligt om i føler at i er det sted i livet og i jeres forhold hvor i kan give et barn hvad det har brug for? Det er vel ikke alderen der bestemmer det?

Anmeld

28. oktober 2012

Chiip91

wamse skriver:

Nej jeg ville selvfølgelig heller ikke tage chancen, for det er et lille barn, som kommer i klemme

Der må jo være nogle forhold som gør, at dit barn er i pleje, så dem ville jeg først få styr på. At din kæreste helst vil have børn inden han er 25 er helt underordnet, for der er jo nogle andre ting, som du skal have styr på, og det bør han da også kunne se fornuften i

Jeg ved faktis ikke selv helt hvorfor min datter er det  fik bare afvide 2uger før termin at jeg ville blive en dårlig mor pga min fortid, og derfor sulle min datter fjernes, min kæreste er en rigtig stor hjælp, men tænken om at der kan gå 18 år for han/vi kan blive gravide er slem :/

Anmeld

28. oktober 2012

Benjamins'mor

Nu ved jeg ikke hvad der ligger bag osv, og kan kun skrive udfra det jeg læser.

Men tror jeg ville vente til jeg havde fået det andet barn hjem, og fået ro på hverdagen igen.

Anmeld

28. oktober 2012

Benjamins'mor

Chiip91 skriver:

Jeg ved faktis ikke selv helt hvorfor min datter er det  fik bare afvide 2uger før termin at jeg ville blive en dårlig mor pga min fortid, og derfor sulle min datter fjernes, min kæreste er en rigtig stor hjælp, men tænken om at der kan gå 18 år for han/vi kan blive gravide er slem :/

Hvis ikke du ved det, så tror jeg måske du skal finde ud af det (intet ondt), men tænker det måske er rart at vide hvorfor.

Hvis der blandt andet er en grund til det, så kan du måske rette op på det. Bevise du godt kan tage dig af din datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.