Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LuLy skriver: Jeg ville fokusere på det barn jeg har og forsøge at få det hjem først. Du fortæller ikke så meget om situationen, men uanset hvad så ville jeg lige fokusere på et barn af gangen. Specielt hvis der er en risiko for at det næste barn også vil blive fjernet. Jeg går ud fra at der er en grund til det Vent lidt endnu til der er styr på det hele, det ville jeg gøre
Jeg ville fokusere på det barn jeg har og forsøge at få det hjem først. Du fortæller ikke så meget om situationen, men uanset hvad så ville jeg lige fokusere på et barn af gangen. Specielt hvis der er en risiko for at det næste barn også vil blive fjernet. Jeg går ud fra at der er en grund til det Vent lidt endnu til der er styr på det hele, det ville jeg gøre
Har jeg tænkt rigtig meget på, min familie siger at de godt kan forstå mig hvis jeg f. eks bliv gravid nu,
Har fortælt om situationen lidt længre oppe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chiip91 skriver: Er ikke blevet tilbudt noget som helst, og hun siger at hvis jeg modarbejde hende F.eks med advokat, så må jeg kun se min datter 1 gang pr mdr, og ikke deltage som jeg gør nu
Er ikke blevet tilbudt noget som helst, og hun siger at hvis jeg modarbejde hende F.eks med advokat, så må jeg kun se min datter 1 gang pr mdr, og ikke deltage som jeg gør nu
Chiip91 skriver: O Er ikke blevet tilbudt noget som helst, og hun siger at hvis jeg modarbejde hende F.eks med advokat, så må jeg kun se min datter 1 gang pr mdr, og ikke deltage som jeg gør nu
O
Månsson skriver: Okay kan godt se det er et dilemma.. Men hvis det var mig der havde et barn som var fjernet uden grund altså i min optik, ja så ville jeg prøve advokat,møde op på kommunen så jeg ku få ny sagsbehandler, gå til pressen osv.
Okay kan godt se det er et dilemma.. Men hvis det var mig der havde et barn som var fjernet uden grund altså i min optik, ja så ville jeg prøve advokat,møde op på kommunen så jeg ku få ny sagsbehandler, gå til pressen osv.
Har min kæreste også sagt, han har sagt vi skal snakke med operation x, men skal helt klart have snakket med en advokat
Ville aldrig sætte et barn mere i verden før jeg havde "styr" på min situation med barn nr.1. Hvorfor er det så vigtigt at få et barn før han bliver 25? - og hvor længe har I været sammen? Synes I skal have været sammen i nogle år før man begynder at sætte børn i verden.
Sandsynligheden for, at du har kommunen på nakken fra "day one" er ret stor. Så brug da dit overskud på hende du har.
Bare min holdning til det ...
Chiip91 skriver: Har min kæreste også sagt, han har sagt vi skal snakke med operation x, men skal helt klart have snakket med en advokat
Chiip91 skriver: Har jeg tænkt rigtig meget på, min familie siger at de godt kan forstå mig hvis jeg f. eks bliv gravid nu, Har fortælt om situationen lidt længre oppe
Chiip91 skriver: Ja, men hvorfor så ikke sende en på mødrehjem istedet, så det kunne undgåes at barnet skulle i pleje ?
Ja, men hvorfor så ikke sende en på mødrehjem istedet, så det kunne undgåes at barnet skulle i pleje ?
Det kan jeg af gode grunde ikke fortælle dig da jeg er en fremmed og ikke din sagsbehandler, men det er stadig en meget forkert beslutning efter min mening.
Monica
LuLy skriver: Okay udfra den situation du forklarer så kan jeg ikke se hvorfor det næste barn skulle blive fjernet Men uanset hvad så synes jeg at selvom du vælger at blive gravid igen så må du holde fokus på at få din datter hjem igen. Måske kan det endda hjælpe at de ser at du kan tage dig godt af et barn Men det ved jeg ikke, kender ikke meget til det system
Okay udfra den situation du forklarer så kan jeg ikke se hvorfor det næste barn skulle blive fjernet Men uanset hvad så synes jeg at selvom du vælger at blive gravid igen så må du holde fokus på at få din datter hjem igen. Måske kan det endda hjælpe at de ser at du kan tage dig godt af et barn Men det ved jeg ikke, kender ikke meget til det system
vil altid holde fokus på min datter er hellet ikk så meget inde i det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128