Møde i jylland d. 21 juni i århus kl 13.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2009

Diana...

louisepigen23 skriver:

tænkte på er det ikke noget med at der ikke er så meget plads ved den jensens... jeg tænkte bare hvor man skulle stille sin barnevogn

Puha det ved jeg ikke jeg ringer og spørg dem i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Sweet1978

Nu spørger jeg måske dumt, men det er mit første arrangement. Så når jeg ankommer til Jensens hvad bord skal jeg så sige jeg hører til? Er det bestilt som selskab fra baby eller under et navn? Hvordan finder jeg jer, det er vel det grundlæggende spørgsmål?

Anmeld

14. juni 2009

Diana...

Sweet1978 skriver:

Nu spørger jeg måske dumt, men det er mit første arrangement. Så når jeg ankommer til Jensens hvad bord skal jeg så sige jeg hører til? Er det bestilt som selskab fra baby eller under et navn? Hvordan finder jeg jer, det er vel det grundlæggende spørgsmål?

Ha ha godt spørgsmål. Borene er bestilt under mit navn Diana Skovsende. så jeg ved ikke om vi bare skal gå ind eller mødes udenfor and lidt før så man lige kan få sagt rigtig hej til alle? 

Hvad siger i andre?

Knus Diana SOM GLÆDER SIG SÅ MEGET.

Anmeld

14. juni 2009

Diana...

MetteT skriver:

Det afhænger lidt af hvornår vi er hjemme fra det sjællandske...  og hvornår togene går, syns det ser lidt skod ud...

Hvis du køre kan jeg så ikke køre med dig? det lidt nemmere med en autostol end klapvogn 

Knus

Anmeld

15. juni 2009

MetteT

Diana... skriver:

Hvis du køre kan jeg så ikke køre med dig? det lidt nemmere med en autostol end klapvogn 

Knus

Jeg vil rigtig gerne ha dig med, men afhængig af hvornår vi er hjemme fra Kbh, ved jeg ikke om vi ka nå det... Engesvang er jo i den anden retning... Så hvis vi først er hjemme kl 12, så kniber det lidt...

Knus Mette...

Ps... Mangler opdt. om Lucas nat...  hehe....

Anmeld

15. juni 2009

Diana...

MetteT skriver:

Jeg vil rigtig gerne ha dig med, men afhængig af hvornår vi er hjemme fra Kbh, ved jeg ikke om vi ka nå det... Engesvang er jo i den anden retning... Så hvis vi først er hjemme kl 12, så kniber det lidt...

Knus Mette...

Ja det er lidt af en omvej. Claus køre mig hjem til dig hvis det er men vi kan jo lige snakkes ved når vi kommer nærmer og i ved hvad tid i hjemme 

Anmeld

15. juni 2009

Ayasmor

hej.. jeg er ny her på siden og ville super herne have været med.. desværre er det lidts stramt med budgettet, så jeg må springe over denne gang.. øv altså.. i der kommer må have en super hyggelig dag sammen..

knus sara

Anmeld

15. juni 2009

Sweet1978

Diana... skriver:

Ha ha godt spørgsmål. Borene er bestilt under mit navn Diana Skovsende. så jeg ved ikke om vi bare skal gå ind eller mødes udenfor and lidt før så man lige kan få sagt rigtig hej til alle? 

Hvad siger i andre?

Knus Diana SOM GLÆDER SIG SÅ MEGET.

Det kunne da være fint at mødes udenfor også følges ind, så skal jensens heller ikke rende 10-12 gange for at følge os enkeltvis til bords.

Anmeld

15. juni 2009

Diana...

MetteT skriver:

Knus Mette...

Hov nu glemte jeg opdt. igen hi hi   Jamen han er kommet ind i sin gamle rytme igen med mad 1 til 2 gange om natten og i nat har han slet ikke haft sutten. Men når han sover i sin egen seng vågner han 2 gange og når han sover mellem os vågner han 1 gang så det er tydeligt at han ikke er helt klar til at slippe den trykhed han hos os så han ligger i sin egen seng og sover til han vågner også kommer han hen til os og putter resten af natten 

Knus

Anmeld

15. juni 2009

MetteT

Diana... skriver:

Ja det er lidt af en omvej. Claus køre mig hjem til dig hvis det er men vi kan jo lige snakkes ved når vi kommer nærmer og i ved hvad tid i hjemme 

Jep... Jeg ska nok lige skrive når jeg ved noget mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.