Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
louisepigen23 skriver:tænkte på er det ikke noget med at der ikke er så meget plads ved den jensens... jeg tænkte bare hvor man skulle stille sin barnevogn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sweet1978 skriver:Nu spørger jeg måske dumt, men det er mit første arrangement. Så når jeg ankommer til Jensens hvad bord skal jeg så sige jeg hører til? Er det bestilt som selskab fra baby eller under et navn? Hvordan finder jeg jer, det er vel det grundlæggende spørgsmål?
MetteT skriver:Det afhænger lidt af hvornår vi er hjemme fra det sjællandske... og hvornår togene går, syns det ser lidt skod ud...
Diana... skriver:Hvis du køre kan jeg så ikke køre med dig? det lidt nemmere med en autostol end klapvogn Knus
MetteT skriver:Jeg vil rigtig gerne ha dig med, men afhængig af hvornår vi er hjemme fra Kbh, ved jeg ikke om vi ka nå det... Engesvang er jo i den anden retning... Så hvis vi først er hjemme kl 12, så kniber det lidt...Knus Mette...Ps... Mangler opdt. om Lucas nat... hehe....
Diana... skriver:Ha ha godt spørgsmål. Borene er bestilt under mit navn Diana Skovsende. så jeg ved ikke om vi bare skal gå ind eller mødes udenfor and lidt før så man lige kan få sagt rigtig hej til alle? Hvad siger i andre?Knus Diana SOM GLÆDER SIG SÅ MEGET.
Diana... skriver:Ja det er lidt af en omvej. Claus køre mig hjem til dig hvis det er men vi kan jo lige snakkes ved når vi kommer nærmer og i ved hvad tid i hjemme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128