Møde i jylland d. 21 juni i århus kl 13.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2009

__

Øv... selvom jeg er lidt ny på baby.dk ville jeg også gerne med... men kommer I allesammen uden børn? Har en dreng på 7 uger, som konstant sidder i brysterne (eller ligger i slyngen ...) men syns han på nuværende tidspunkt er lidt uhandy at have med... specielt hvis jeg er den eneste med barn... han kan jo selvfølgelig gå på omgang så jeg også kan spise og snakke

KH
Zenia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Leneur

Chamira skriver:

Øv... selvom jeg er lidt ny på baby.dk ville jeg også gerne med... men kommer I allesammen uden børn? Har en dreng på 7 uger, som konstant sidder i brysterne (eller ligger i slyngen ...) men syns han på nuværende tidspunkt er lidt uhandy at have med... specielt hvis jeg er den eneste med barn... han kan jo selvfølgelig gå på omgang så jeg også kan spise og snakke

KH
Zenia

Så vidt jeg ved er der også andre der tager deres børn med fordi de ikke kan finde pasning, så tag du bare bebsen med. Jeg skal nok give en hånd med.

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg tager ingen børn med fordi jeg ingen har - men jeg skal nok hjælpe til med jeres

Anmeld

10. juni 2009

Sweet1978

Har først set tråden nu men kommer

KOMMER:
Diana (Måske Lucas 3 måneder)
MetteT
Nena 
Lotte
Rosa (Monica)
Jane
Leneur
DK
Sweet1978 (måske Danielle)

Anmeld

10. juni 2009

Sweet1978

Forresten er der kun en jensens i Århus eller får vi en adresse, jeg skal nok bruge min gps for at finde frem...

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Jeg GLÆDER mig!!!!

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Sweet1978 skriver:

Forresten er der kun en jensens i Århus eller får vi en adresse, jeg skal nok bruge min gps for at finde frem...

Det er den Jensens som ligger i Rosenkrantzgade 23

Anmeld

11. juni 2009

LotteN

Chamira skriver:

KH
Zenia

meld du dig endelig bare til.... Intet problem du kommer med barn. er sikker på der er mange der gerne giver et nap med (jeg gør i hvert fald gerne)

Anmeld

11. juni 2009

Diana...

Chamira skriver:

KH
Zenia

Du skal være mere end velkommen til at tage ham med jeg tager nok os Lucas med på 3 1/2 måned da hans far gerne vil over og lave vores hus så jeg tager nok os Lucas med så tag du bare ham med vi hjælpes ad alle sammen er sikker på der nogen der gerne vil tage over.

Anmeld

11. juni 2009

Diana...

Rosa skriver:

Jeg GLÆDER mig!!!!

JAAA os her det bliver SÅ hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.