Møde i jylland d. 21 juni i århus kl 13.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Kvindemin

Diana... skriver:

Hej Piger 

Endelig fik vi alle detaljerne på plads, 

Det blev så d. 21 juni i århus kl 13 (tiden har jeg dog valgt hi hi) på jensens bøfhus. Dem der ikke kan få passet børnene tager dem selvfølgelig bare med 

Jer der tilmelder jer, er i ikke søde at melde afbud hvis i ikke kommer alligevel det lidt synd for jensens at vi bestiller bord til 20 og der så kun kommer 5. 

Hvis i gider kopier navnene og skrive jeres eget under er det nemmer og tælle til sidst   Jeg glæder mig SUPER meget til at se jer alle og jeres børn dem der tager dem med   

Stort Knus Diana 

KOMMER:
Diana (Måske Lucas 3 måneder)

Hej søde.
Havde slet ikke tænkt over at det vra nu, så jeg hopper nok lige fra denne gang
Selvom jeg bor så tæt på.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Diana...

Chritinap skriver:

Hej søde.
Havde slet ikke tænkt over at det vra nu, så jeg hopper nok lige fra denne gang
Selvom jeg bor så tæt på.

Knus

Ihh øv nåå det der ikke noget at gøre ved   Men hvis du har lyst og tid en af de nærmeste uger kunne vi tage ind til byen og spise en frokost? 

Knus

Anmeld

18. juni 2009

MetteT

Diana... skriver:

Jeg synes bare vi skal mødes uden foran jensens lidt i 1 og så Nena hvis jeg tager toget så må du meget gerne hente mig på banegården   Louise tager hvis os toget og måske mette og det samme tog vi alle kommer med hvis vi tager toget.

Knus Diana 

Hov forresten... Jeg kan godt køre derud.. Jeg tar ikk med til kbh alligevel og Steffen kommer hjem lørdag, så han kan ta Kathrine... Så du kan godt køre med mig..

Knus

Anmeld

18. juni 2009

Diana...

MetteT skriver:

Hov forresten... Jeg kan godt køre derud.. Jeg tar ikk med til kbh alligevel og Steffen kommer hjem lørdag, så han kan ta Kathrine... Så du kan godt køre med mig..

Knus

Hvorfor tager du ikke med? var det ikke noget bryllup i skulle til?

Ihh hvor dejligt så beder jeg lige Claus om at sætte mig af ved dig   Hvad tid skal jeg komme?

Glæder mig helt vildt.

Knusser.

Anmeld

18. juni 2009

MetteT

Nej, Steffen sku til AC/DC koncert fredag sammen med sin bror (som bor derover) Og hans kæreste sku noget andet, så jeg sku sidde selv med Kathrine i deres lejlighed fredag aften....
Og så sku vi lave noget alle sammen lørdag.. Men syns ikk lige jeg havde lyst alligevel.. Kathrine er lidt pyller for tiden og så er det nu engang nemmere herhjemme..

Jamen det gør du bare..
Tror vi ska køre ved 12 tiden, det tar vist ca 3 kvarter at køre derud og så kan vi også lige finde en P-plads..
Så du kommer bare når du lyster...

Anmeld

19. juni 2009

Diana...

Oki skal jeg så ikk bare være ved dig lidt i 12. 

Anmeld

19. juni 2009

Diana...

Diana... skriver:

Jeg synes bare vi skal mødes uden foran jensens lidt i 1 og så Nena hvis jeg tager toget så må du meget gerne hente mig på banegården   Louise tager hvis os toget og måske mette og det samme tog vi alle kommer med hvis vi tager toget.

Knus Diana 

Nåå jeg køre med mette der ind så jeg skal ikke mødes på banegården.

Anmeld

19. juni 2009

MetteT

Diana... skriver:

Oki skal jeg så ikk bare være ved dig lidt i 12. 

Jo, det vil bare være helt fint..
Altså hvor jeg glæder mig...

Anmeld

19. juni 2009

Kvindemin

Diana... skriver:

Ihh øv nåå det der ikke noget at gøre ved   Men hvis du har lyst og tid en af de nærmeste uger kunne vi tage ind til byen og spise en frokost? 

Knus

Jo, det syntes jeg vi skal gøre. Kunne være rigtig hyggeligt. Hvilken dag ?

Knuser

Anmeld

20. juni 2009

Diana...

Chritinap skriver:

Jo, det syntes jeg vi skal gøre. Kunne være rigtig hyggeligt. Hvilken dag ?

Knuser

Bom bom hvad med en dag i uge 27 el 28? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.