Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver:Hov nu glemte jeg opdt. igen hi hi Jamen han er kommet ind i sin gamle rytme igen med mad 1 til 2 gange om natten og i nat har han slet ikke haft sutten. Men når han sover i sin egen seng vågner han 2 gange og når han sover mellem os vågner han 1 gang så det er tydeligt at han ikke er helt klar til at slippe den trykhed han hos os så han ligger i sin egen seng og sover til han vågner også kommer han hen til os og putter resten af natten Knus
Det var dejligt.... Og det er jo altså også lidt hyggeligt at sove med dem ikk?? Jeg elsker det i hvert fald når det en sjælden gang sker... Kathrine sover bedst i sin egen seng... Knus Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver:bare så træt af at jeg ikke kan komme med
louisepigen23 skriver:nogen der ved om der er et sted man kan stille barnevognen? Nogen der kan forklare hvor jeg skal gå hen fra toget når jeg kommer til århus?Knus Louise som glæder sig til at møde jer allesammen
Diana... skriver:Undskyld Louise jeg glemte at ringe, jeg tog lige pludselig til sjælland Men nu er jeg hjemme igen. Jeg har lige snakket med dem og der er plads til 3-4 stk nede under
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128