Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chamira skriver: Øv... selvom jeg er lidt ny på baby.dk ville jeg også gerne med... men kommer I allesammen uden børn? Har en dreng på 7 uger, som konstant sidder i brysterne (eller ligger i slyngen ...) men syns han på nuværende tidspunkt er lidt uhandy at have med... specielt hvis jeg er den eneste med barn... han kan jo selvfølgelig gå på omgang så jeg også kan spise og snakke KHZenia
Øv... selvom jeg er lidt ny på baby.dk ville jeg også gerne med... men kommer I allesammen uden børn? Har en dreng på 7 uger, som konstant sidder i brysterne (eller ligger i slyngen ...) men syns han på nuværende tidspunkt er lidt uhandy at have med... specielt hvis jeg er den eneste med barn... han kan jo selvfølgelig gå på omgang så jeg også kan spise og snakke KHZenia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver:Jeg GLÆDER mig!!!!
Diana... skriver:Så piger nu der bestilt bor til 12 søndag d. 21 kl 13 på jensens bøfhus i midtby århus med flag på boret så håber der lidt ekstra der melder sig til.
eliasogmor skriver:ville vildt gerne med..men økonomien er lidt meget stram...
LotteN skriver:Super Diana....Håber det bliver super hyggeligt...
Diana... skriver:selvfølgelig bliver det hyggeligt vi snakker jo alle sammen godt her inde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128